Ja, wie niet. Net als die 800m, man man.quote:
Nou ja. De rest in deze groep goien hetzelfde. Ze nemen een aanloop, maar kunnen net zo goed van aanloop nemen.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo’n gehandicaptenworp zou je toch makkelijk af moeten leren
Dartel, dartel, dartel.quote:
Ja, maar niet dit jaar. Is wel een toekomstige kampioenequote:Op maandag 18 juli 2022 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall zou nog best eens goud kunnen pakken hier.
Zover was dat echt nietquote:
Speerenigma Thiam gooit weer uit het niets een schroeiworpquote:Op maandag 18 juli 2022 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze richting PR gaat en Vetter/Thiam niet heel bijzonder gooien kan het ook nu al.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar niet dit jaar. Is wel een toekomstige kampioene
Dan ga je ervanuit dat die 2:03 die ze heeft staan realistisch is?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaat wel hard af natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan ga je ervanuit dat die 2:03 die ze heeft staan realistisch is?
Eigenlijk bizar dat ze nog zo ver gooit met die techniek.quote:
7 pas genot.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat ze nog zo ver gooit met die techniek.
Ach nu moeten Thiam eens een keer doorlopen op de 800 meter.quote:
Ach, nog liever het mindere beeld en een depressieve commentator dan het vreselijk generieke BBC-commentaar.quote:
Ja, ben benieuwd of ze dat kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach nu moeten Thiam eens een keer doorlopen op de 800 meter.
Ik vind het wel gek dat het op een andere zender opeens keihard achteruit holt qua kwaliteit. Daar gaat iets niet goed.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, nog liever het mindere beeld en een depressieve commentator dan het vreselijk generieke BBC-commentaar.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of ze dat kunnen.
Ik ook, maar dit wordt dus nog gewoon heel erg spannend. Vetter moet echt naar 53 meter minimaal.quote:
Ketnet is geen HD-zender, Canvas wel dus dat is al een deel van het verschil.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek dat het op een andere zender opeens keihard achteruit holt qua kwaliteit. Daar gaat iets niet goed.
Geen HD zenderquote:Op maandag 18 juli 2022 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek dat het op een andere zender opeens keihard achteruit holt qua kwaliteit. Daar gaat iets niet goed.
Vetter 56, Thiam 51 om gelijk te komen ongeveer.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar Thiam moet nu wel richting de 55 om een beetje marge te hebben.
Wel mooi als ze alle drie nog kunnen strijden op goudquote:Op maandag 18 juli 2022 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit wordt dus nog gewoon heel erg spannend. Vetter moet echt naar 53 meter minimaal.
quote:Op maandag 18 juli 2022 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ketnet is geen HD-zender, Canvas wel dus dat is al een deel van het verschil.
Oh okequote:
Zelfs met 2:03 komt ze op 6820 punten of zo, dat is te weinigquote:Op maandag 18 juli 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat wel hard af natuurlijk.
Eindigt op 41.62, in ieder geval een SB.quote:
Dan ga je uit van een 53 meter van Thiam of 57 van Vetter.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zelfs met 2:03 komt ze op 6820 punten of zo, dat is te weinig
Het zou wel raar zijn als ze een van de onderdelen nooit traint inderdaad!quote:
Vetter 6877, Thiam 6731, Hall 6809quote:
Thiam 50 en 2:15quote:Op maandag 18 juli 2022 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga je uit van een 53 meter van Thiam of 57 van Vetter.
Afvoeren.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt heel sneu niveau van Atherley
Maar jij gaat dan weer uit van een 2.03 toch?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga je uit van een 53 meter van Thiam of 57 van Vetter.
Wat voor worp gebruik je voor Thiam?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter 6877, Thiam 6731, Hall 6809
Een heel lagequote:Op maandag 18 juli 2022 20:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat voor worp gebruik je voor Thiam?
Bovenhandsequote:Op maandag 18 juli 2022 20:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh ja als je de 800 ruimer neemt dan zou het voor Thiam en Vetter moeten kunnen. Het is natuurlijk wel Eugene.quote:
47 (Talence 19), dus die gaat stijgen.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pff.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou nog 45 minuten wachten op de volgende groep.
Hall is gewoon zeer solide bezig overall en Vetter had dan weer die fabelachtige stoot. Bij Thiam is het allemaal net niet dit toernooi na de horden, wat voor haar nog steeds meer dan genoeg kan zijn om wereldkampioen te worden, maar houdt het wel spannend.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:07 schreef Felagund het volgende:
En wij 'kenners' hadden het goud gisteren naar de 100 meter horden al vergeven.
Eerlijk, ik denk nog steeds wel dat Thiam goud gaat winnen, maar ik wil het graag spannend houdenquote:Op maandag 18 juli 2022 20:07 schreef Felagund het volgende:
En wij 'kenners' hadden het goud gisteren naar de 100 meter horden al vergeven.
40-45 inmiddels.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:11 schreef Redefine het volgende:
Ik vind 'coming up' niet echt passen als het over 45 minuten pas begint...
Na vijf onderdelen ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, scheelt maar 420 punten. Eitje.
Is het niet handig/logischer om er een betere worp voor te pakken? Een voor haar doen redelijke, laten we zeggen een meter of 52/53?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
47 (Talence 19), dus die gaat stijgen.
Het grootste verschil met de wereldtop, zelfs Vetter zit gewoon 3-4 meter van de wereldtop af en die was een ruim een meter beter dan de rest.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ook grappig dat dat kogelstoten echt weinig impact heeft
Nu even het eten bespreken.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mag onze Belgische vriend dit nog 40 minuten volpraten? Dat is ook een uitdaging. Wellicht kan die Christophe Vandegoor even inbellen.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het voor onzin om zó lang tussen de twee groepen te hebben
Dat doe ik vanaf speer inderdaad wel ja. Dan vul ik hem liever op voorhand in. Alleen Hall lijkt schroeivorm te hebben en Eugene dus ik verwacht die wel 2.05quote:Op maandag 18 juli 2022 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het niet handig/logischer om er een betere worp voor te pakken? Een voor haar doen redelijke, laten we zeggen een meter of 52/53?
Ja. Vetter die aan Vidts vroeg hoe het gegaan isquote:Op maandag 18 juli 2022 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel leuk deze beelden, zie je normaal toch te weinig van
Worstenbroodjes en frikandellen kennen ze daar niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg geen honger van dat eten.
Ik vind dit best leuke beelden.
Niet per se, al komt dat ook omdat ik net zelf gegeten heb.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg geen honger van dat eten.
Ik vind dit best leuke beelden.
Bij een WK in Amsterdam zouden ze gewoon bruin fruit uit de muur aanbieden.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Worstenbroodjes en frikandellen kennen ze daar niet.
Typisch Nederlands.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij een WK in Amsterdam zouden ze gewoon bruin fruit uit de muur aanbieden.
Dankzij onze boeren is dat natuurlijk onzin.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij een WK in Amsterdam zouden ze gewoon bruin fruit uit de muur aanbieden.
Van wie?quote:
Ze beginnen over 10 minuten ongeveer.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe lang duurt het nog... Nog even hele meerkamp doornemen jeetje
Totaal ander nummer.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is trouwens ook nog het gekke aan die 800m van Vetter, dat ze bij de 200 wel bij de top van het klassement hoort en bij 800m is ze letterlijk de minste van het veld.
Ja maar het is wel lopen en gaat me vooral om het extreme verschil, iemand die kan lopen zou toch makkelijk een 2.15 moeten kunnen doen op de 800m ongeacht of het je afstand is of niet en lopen kan ze. Het lijkt wat dat betreft bijna op een gebrek aan conditie.quote:
Dat slaat nergens op compleet andere techniek en middelen, lopen is in principe lopen, enkel het tempo veranderd en de duur van de inspanning maar daar pas je het tempo op aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we komend weekend bij de mannen hoog en polshoog nog even vergelijken!
Vetter is op zich niet meer dan bovengemiddeld op de 200 hoor, zeker niet slecht, maar ook niet zo goed dat dat zich direct vertaalt naar beter duurvermogen op de 800 na zes zware onderdelen.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lopen en gaat me vooral om het extreme verschil, iemand die kan lopen zou toch makkelijk een 2.15 moeten kunnen doen op de 800m ongeacht of het je afstand is of niet en lopen kan ze.
[..]
Dat slaat nergens op compleet andere techniek en middelen, lopen is in principe lopen, enkel het tempo veranderd.
1 punt achter, maar ik denk wel dat Thiam meer progressie kan halen op de 800 op de forecast dan Hall.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voorbij Hall nu op de verwachting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |