abonnement Unibet Coolblue
pi_205388436
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:50 schreef sigme het volgende:

Euh, van niks? Trombose? Horzel? Gestoten?
Horzel denk ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205388459
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
Op kantoor was het _warm_. Met 15 man in een klein hok. Getverderre.

Thuis (geen airco of andere elektriek) is het binnen 22 graden. Beetje donker, maar verder wel lekker.
Dat is ook best veel warme mensen in 1 ruimte :X Kon je vandaag niet thuiswerken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205388474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is de regen van morgen verplaatst naar donderdag volgens buienradar.

10 cm :o ? Da's best groot.
Ja, ik probeerde een foto te maken, maar komt er niet goed op. Het is net een muggenbult qua verhoging, randen en kleur, alleen dan super groot. En het heeft gebloed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juli 2022 @ 14:01:12 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205388554
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, was ons geen onweer/regen beloofd vanavond? Alles is weg uit buienradar.
Ik hoop morgen want ik wil vanavond buiten slapen met alleen de binnentent als muggennet.
pi_205388616
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Yup. Mijn lijf is 'goed' in verkouden zijn. Het gaat nog steeds wel goed hier. Bij jullie ook?
Fijn ^O^
In vergelijking met eerdere dagen wel gelukkig.
Maar we zijn nog lang niet op ons oude niveau en in ons oude vel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 19-07-2022 14:14:25 ]
pi_205388636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is ook best veel warme mensen in 1 ruimte :X Kon je vandaag niet thuiswerken?
Jawel, maar ik wilde voor die ene vergadering dat ene uurtje wel naar kantoor. Het was een voorstelrondje met een nieuwe medewerker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205388752
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:08 schreef sigme het volgende:

Jawel, maar ik wilde voor die ene vergadering dat ene uurtje wel naar kantoor. Het was een voorstelrondje met een nieuwe medewerker.
Begrijpelijk :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:01 schreef gcjoel het volgende:

Ik hoop morgen want ik wil vanavond buiten slapen met alleen de binnentent als muggennet.
Dan hoop ik idd dat het vanavond niet gaat regenen. Buiten slapen is zo tof O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:06 schreef Blues het volgende:

Fijn ^O^
In vergelijking met eerdere dagen wel gelukkig.
Maar we zijn nog lang niet op ons oude niveau en in ons oude vel.
Dat duurt voor de meeste mensen met covid wel een tijdje. Als de meest vervelende symptomen als koorts en hoesten eerst maar weg zijn. De rest komt (meestal) ook wel de komende weken. Fijn dat het beter met jullie gaat O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205388781
quote:
@:Candaasje wat lijkt het me moeilijk om een baan te hebben die inhoudelijk zo fantastisch is, maar alles er om heen (personeelstekort, druk, geen vrije dagen op kunnen nemen) niet goed voor je eigen (mentale) gezondheid is. Ik neem aan dat de dierenartsen er ook van bewust zijn hoeveel druk er op jullie ligt en dat als dat veel langer gaat duren ze nog meer burnout bij het personeel hebben (lees: nóg meer druk ook voor de rest).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205388813
Ik zit wel een beetje in gedachte met mn werk…
Er zijn van onze poli (we zijn met 7, allemaal parttimers) 2 op vak, 2 thuis met covid.
Blijven er 3 over die alle dagen moeten vullen -O- En om een fijne bezetting te hebben zodat er geen achterstand ontstaat, moet je met 5 zijn...
Er zijn ook wel artsen op vak weet ik..dat scheelt wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 19-07-2022 14:25:31 ]
pi_205388850
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Je kunt de Curaçaose wel naar Nederland halen...
[ afbeelding ]

:')

Disclaimer: nadat ze iedere keer dat ik opstond in de woonkamer naar de keuken rende met smekende ogen want "mag ik alsjeblieft naar buiten" mocht ze net de duur van 1 sigaret in de zon liggen, niet langer.
_O-
pi_205388926
@Candaasje Dat is toch ook geen manier van werken, dat kan niemand lang volhouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Blues begrijpelijk dat je daar aan moet denken, maar aan een verzwakte Blues (en de andere met covid) hebben ze ook niets.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205389243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Candaasje Dat is toch ook geen manier van werken, dat kan niemand lang volhouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Blues begrijpelijk dat je daar aan moet denken, maar aan een verzwakte Blues (en de andere met covid) hebben ze ook niets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205389248
Mijn hoofd werkt niet met deze temperaturen en ik heb wel allerlei werk liggen, dus ik hou het bij een :* voor @Candaasje zodat ik mijn laatste restje denkvermogen kan inzetten bij m'n meeting zo. Het lijkt me maar ingewikkeld, je situatie.

27.5 graden in woonkamer, valt me nog mee. Maar wel warm. Buiten nog veel warmer. Het wordt vannacht niet kouder dan 23 graden volgens buienradar :'(
Morgen ook 29 graden. Mooi niet dat ik ga zomerhockeyen dus, ik ga wel weer kijken vanuit de schaduw. En de regen is hier idd ook opgeschoven naar donderdag..
pi_205389253
Ik ga eens naar beneden. Eens zien of ik daar nog even een tukkie kan doen. Het is dankzij de overstek koel daar O+
In de tuin was het ook lekker in de schaduw, met een briesje erbij.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 14:56:06 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205389269
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah het is dus gewoon een keuze. Nou, lekker dan, dan gaat dat dus niet veranderen.
Accepteren of doei doei lijkt mij dan *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 juli 2022 @ 14:57:41 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205389287
California Girls meezingen van Katy Perry in de auto terwijl we in 25° langs een meer rijden hiero *O* *O* *O*

Wel even hartstikke blij dat ik in Zweden zit en niet in Nederland, die hitte daar :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:12:11 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205389429
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Waarom dan niet gewoon kortwieken? :o
Want sociaal door onbekenden (en zelfs bekenden) anders benaderd worden dan toen ik kort haar had, oa.
En omdat ik het ook wel lollig vind. Maar warm :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205389438
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:57 schreef Molo het volgende:
California Girls meezingen van Katy Perry in de auto terwijl we in 25° langs een meer rijden hiero *O* *O* *O*

Wel even hartstikke blij dat ik in Zweden zit en niet in Nederland, die hitte daar :{
Leuk joh Zweden! Veel plezier.

En als je hier in NL niks doet en binnen blijft en niet hysterisch meegaat in weeralarm en kleurcodes is er niks ah handje.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:12:59 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205389444
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2022 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je het nat maakt heb je wel een ingebouwde coolpack.
Dit werkte wel goed :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205389446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Want sociaal door onbekenden (en zelfs bekenden) anders benaderd worden dan toen ik kort haar had, oa.
En omdat ik het ook wel lollig vind. Maar warm :P
Huh?
Leg dat eens uit (8>
pi_205389472
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Huh?
Leg dat eens uit (8>
Zeg maar het verschil tussen:



en:
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:16:52 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205389486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 11:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik heb Zonnepanelen op het dak laten leggen en alleen doordat die nu warm worden en het dak niet (want daaronder in de schaduw) scheelt al flink in de warmte. Degene die het huis hebben gebouwd hebben de HWA niet naar het riool geleid, maar wordt in zinkputten in de tuin afgevoerd, waar het dan in de grond zakt. in de omgeving daarvan is het gras nog steeds sappig groen, verder weg in de tuin is het inmiddels geel aan het worden.
Ik vind tegeltuinen vreselijk. Voortuin is een oase voor bijen en hommels, want staat vol met Lavendel, achtertuin een gazon (vooral voor de honden) en borders met wilde bloemen, bomen en struiken.
Hier zijn we nu de enige groene tuin in de hele straat; de laatste buren die nog gras hadden hebben het nu ook van rand tot rand laten dichtstraten vorige week. En dan komen er gisteren even twee buurvrouwen voor iets langs "goh wat is het bij jullie in de tuin zoveel koeler!". Euh... DUH
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205389488
Ik heb ook wel eens heel kort haar gehad. Toen werd ik ook opeens totaal anders benaderd dan met lang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgewerkt! Ik ga lekker naar buiten, het schijnt mooi weer te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205389524
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah het is dus gewoon een keuze. Nou, lekker dan, dan gaat dat dus niet veranderen.
Accepteren of doei doei lijkt mij dan *O*
I know, I know. Voor mijn gezondheid zou het de laatste optie moeten worden vrees ik. Maar ik ben er nog niet klaar voor ;(

Anyway, het is te warm om me druk te maken. Tijd voor Netflix 8-) . Tukkie gaat niet lukken ben ik al achter.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:20 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205389537
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Zeg maar het verschil tussen:

[ afbeelding ]

en:
[ afbeelding ]
Was wel teleurgesteld toen ik de echte man zag _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')