Ik heb het echt al sinds mn 18e uitgesteld. Nu is het moment DAARRR.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet al drie jaar geleden je verstandskiezen hebben laten trekken
Lol, waarom?quote:Op maandag 18 juli 2022 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb het echt al sinds mn 18e uitgesteld. Nu is het moment DAARRR.
Nooit echt zin in gehad in mijn studententijd. Daarna ook nog coronagedoe, nu voor het eerst in een honderd jaar überhaupt m'n zorg eigen risico verlaagd. Half Nederland staat ook zo'n beetje in de rij op Schiphol deze zomer dus geen wachtrij bij de kaakchirurg. Alles valt op z'n plekkie.quote:
Toen ik de verwijzing kreeg, heb ik het eigenlijk meteen gedaan. Ook al had ik colleges.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nooit echt zin in gehad in mijn studententijd. Daarna ook nog coronagedoe, nu voor het eerst in een honderd jaar überhaupt m'n zorg eigen risico verlaagd. Half Nederland staat ook zo'n beetje in de rij op Schiphol deze zomer dus geen wachtrij bij de kaakchirurg. Alles valt op z'n plekkie.
Dat is wel het best, ja. Gelukkig maar, verhalen lopen heel erg uiteen wat dat betreft. Kan heel erg meevallen, kan heel erg tegenvallen. We gaan het meemaken, de verdoving zit er nu nog in.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen ik de verwijzing kreeg, heb ik het eigenlijk meteen gedaan. Ook al had ik colleges.
Op een k-o in de apotheek na geen last gehad.
Ik heb er een paar jaar geleden in één keer zes stuks laten verwijderenquote:Op maandag 18 juli 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
2, ik dacht dat je er maar 1 per keer kon laten verwijderen?
Jij had zes verstandskiezen? Bijzonder.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden in één keer zes stuks laten verwijderen
quote:Op maandag 18 juli 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yupquote:
dus je had er 2 teveel? Ik heb ze gewoon nogquote:Op maandag 18 juli 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook nog allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus je had er 2 teveel? Ik heb ze gewoon nog
Jammerquote:Op maandag 18 juli 2022 15:00 schreef Coco het volgende:
Mijn nichtje (geen pics) had als tiener (geen pics) een tand in het midden van haar gehemelte.
Met een beugel naar de goede plaats gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |