Ook nog vrij laagquote:Op maandag 18 juli 2022 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oprecht heel goed te doen ja. Ondanks dat het echt wel warm is.
Hi zit dat morgen?
Idd ja, dan loopt het wel weer op.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat woensdag veel zwaarder gaat worden terwijl het dan veel minder heet zal zijn
Ik voel gewoon een gigantische hoeveelheid stralingswarmte uit de buitenmuur/kozijn komen. Dat terwijl ik die muur toch de hele dag in de schaduw heb gehouden. Gelukkig heeft slechte isolatie ook een keerzijde: de airco kan verzadiging voorkomen. Ik vermoed dat het bij jou dan ook meteen weken ellende isquote:Op maandag 18 juli 2022 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het bij mij binnen in de woonkamer nog gewoon 21 graden is.
Als het een week zo zou blijven dan krijg je dat ook niet meer voor elkaar natuurlijk.
Dit is echt een fenomeen, dit is echt bizar. Volgens mij is dit nieuw.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Harmonie morgenmiddag, we zouden net 40 graden redden in het zuiden.
Go home GFS, you're drunk.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:38 schreef Momo het volgende:
ECMWF gaat voor 38 graden max morgen
[ afbeelding ]
GFS gaat voor 41 graden max morgen
[ afbeelding ]
40°C bij Ell ingetekend.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Harmonie morgenmiddag, we zouden net 40 graden redden in het zuiden.
Het was 35,4 in Terneuzen op het officiële KNMI station. 34,6 in Ell.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS zat hier vandaag ook 2 tot 3 graden naast (33 ipv 36). Hopelijk morgen weer.
quote:Op maandag 18 juli 2022 18:46 schreef Nattekat het volgende:
GFS komt helemaal niet zo hoog, dat kaartje is gewoon troep.
Benieuwd of de trein dat trekt, moet morgen rond een uur of half 6 van Goes naar Vlisquote:
En hoe is het daar, aan de andere kant vd wereld? Tis daar toch winter?quote:Op maandag 18 juli 2022 18:48 schreef Rabieluh het volgende:
Tuintemperatuur van 32,3 nu, binnen 22,3.
Groeten uit Zeeland.
Bedoel mijn regio, sorryquote:Op maandag 18 juli 2022 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was 35,4 in Terneuzen op het officiële KNMI station. 34,6 in Ell.
Vrouwen.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Hele dag thuis in het 'kantoor' gezeten, waar van 's ochtends tot een uur of 15.00 de zon op de ramen staat. Uiteraard vanmorgen gelijk alles gesloten, het was best aardig uit te houden, alleen nu wordt het langzamerhand wat warmer.
Ik ben klaar, vriendin komt daar om haar online fysio te doen. Gordijnen open ivm licht, logisch en prima (zon staat er niet meer op)...en bam, beide ramen wagenwijd open "want er moet lucht in"![]()
![]()
Hier is het andersom hoor, ik volg een streng ramen- en zonweringbeleid, en mijn vriend gelooft het allemaal wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vrouwen.![]()
Krijg het m'n moeder ook maar niet aan d'r verstand dat ze overdag de achterdeur dicht moet doen bij 30+. Want de hond moet in- en uit kunnen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |