Oeh perenijsjequote:
En duur ook zag ik, jij rijke tatta.quote:
Komt omdat ik geen man en kinderen heb. Dan blijft er geld overquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En duur ook zag ik, jij rijke tatta.
Ik heb ook geen man en kinderen. Scheelt idd in de portomonnee.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen man en kinderen heb. Dan blijft er geld over
Maar jij bent de man. Jij hebt dure hobbys met je jetset lifestylequote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook geen man en kinderen. Scheelt idd in de portomonnee.
Dit is pijnlijke waarheidquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen man en kinderen heb. Dan blijft er geld over
Plaatjes draaien en whisky drinken, valt wel mee hoor. Niks jet-set aanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij bent de man. Jij hebt dure hobbys met je jetset lifestyle
Ik doe dit altijd met mijn penis als ik watermeloen thuis heb.quote:
Gelukkig gaan we beide meer verdienen, want loonsverhoging gefixed.quote:
Hay nootjes!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe dit altijd met mijn penis als ik watermeloen thuis heb.
Zijn wel altijd van die mini watermeloenen, maar toch...
Ik krijg ook weer verhoging vanaf septemberquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we beide meer verdienen, want loonsverhoging gefixed.
Hai Lot!quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer verhoging vanaf september
Nee ik plunder vandaag alleen mijn koelkast, vriezer en voorraadkast en doe lekker bingewatchenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hai Lot!
Vandaag niet schoonmaken thuis denk ik he met deze temperaturen?
Krijg ik die ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer verhoging vanaf september
Werken jullie in dezelfde branch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Veel geld is wat wij verdienen vriendin
Wat bingewatch je?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik plunder vandaag alleen mijn koelkast, vriezer en voorraadkast en doe lekker bingewatchen
Dat laatst wist ik. Extra verhoging voor jouquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee haha is geen cao verhoging. Mogelijk krijgt iedereen in sept er nog wel 1% bij
Nee niet helemaal haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werken jullie in dezelfde branch?
[..]
Wat bingewatch je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |