Ik ga rond de lunch juist naar kantoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:40 schreef rival het volgende:
Zit wel op kantoor want iemand vond het nodig om vandaag een meeting in te plannen.
Maar ik was vroeg, dus ga na de lunch ervandoor
Gister was het thuis ook nog wel te doen. Tot nu toe ook wel met de ventilator aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Succes.
Op kantoor in de airco is het goed te doen.
Gisteren thuis was het al 25 graden.
Voor de airco dan zeker?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga rond de lunch juist naar kantoor
Yep.quote:
Collega heeft zich ook afgemeld voor vandaag en morgen. Waarschijnlijk ook voor de warmte...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep.
Collega belde gister om te melden dat ze thuis bleef ivm de hitte. Ik ga juist naar kantoor ivm de hitte
En je werkgever accepteert dat als reden voor afmelding? Of is het in overleg gegaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Collega heeft zich ook afgemeld voor vandaag en morgen. Waarschijnlijk ook voor de warmte...
Dit. Ik loop weer met een vestje aan op kantoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga juist naar kantoor ivm de hitte
Ik heb geen idee. Dit is gewoon eigen invulling. Ook niet helemaal netjes, dat besef ik mequote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je werkgever accepteert dat als reden voor afmelding? Of is het in overleg gegaan?
Bij mijn locatie iig welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je werkgever accepteert dat als reden voor afmelding? Of is het in overleg gegaan?
Same here, gratis aircoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep.
Collega belde gister om te melden dat ze thuis bleef ivm de hitte. Ik ga juist naar kantoor ivm de hitte
Raar, ik kreeg geen klachten. Wel 3 extra uitnodigingen voor last minute overleggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Collega's vinden het toch niet zo leuk dat ik met ontbloot bovenlijf in meetings zit, dus heb nu maar m'n webcam uitgeschakeld met als excuus dat die oververhit is geraakt. Bwoah.
Ik wil ook wel een overleg met jou inplannen danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Raar, ik kreeg geen klachten. Wel 3 extra uitnodigingen voor last minute overleggen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Raar, ik kreeg geen klachten. Wel 3 extra uitnodigingen voor last minute overleggen.
Bilateraal?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een overleg met jou inplannen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |