Verkoudheid voor Djiequote:Op donderdag 21 juli 2022 20:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat beeld dat ze G, die niet traag fietste, voorbij vliegen is het mooiste beeld van de dag
Omerta!quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:18 schreef Dutch_view het volgende:
Maarten op de motor wordt niet getoond
De altijd katholieke Belgjes bedekken dat soort dingen met de mantel der liefde.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:18 schreef Dutch_view het volgende:
Ik dacht echt dat het Eddy was.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Jo Plankaert begint steeds meer op nonkel Eddy te lijken.
Dat wordt idd mooi onder het tapijt geschovenquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:18 schreef Dutch_view het volgende:
Nico Mattan heeft meegelezen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorspelling: Gouvenou steekt volgend jaar 100 kilometer tijdritten in de Tour om Van Aert naar een klassement te duwen.
Nico is ambassadeur van Kwaremont...quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:20 schreef Felagund het volgende:
Nico Mattan heeft een vrij bol gezicht.
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nico is ambassadeur van Kwaremont...
Daarvoor zullen we straks Nils bij de Avondetappe moeten hebben vrees ikquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:20 schreef Dutch_view het volgende:
Het akkefietje met die motard zal denk ik niet eens aan bod komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |