Nou, voor de wedstrijd tegen Portugal kwam er een special over haar voorbij, waarin werd gezegd dat ze in de vorm van haar leven was. Dat heb ik nog niet echt kunnen ontdekken.quote:
Die nummer 17 was een man?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eindelijk Lieke en Beer eruit.
Brugts maakt de winnende. U leest het hier voor het eerst.
Fc Twente.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom geen Renate Jansen erin? Kampioen met fc twente en is altijd belangrijk
Minnie Mouse competitiequote:Op zondag 17 juli 2022 19:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom geen Renate Jansen erin? Kampioen met fc twente en is altijd belangrijk
Martens is gewisseld. Is nu v Leer aan het melken.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Was dat Martens weer dat tweede schot?
Die is douchequote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Was dat Martens weer dat tweede schot?
quote:
Wat valt er te lachen? Fc twente is recordkampioen bij de vrouwen hoorquote:
Dat zegt vooral veel over de rest van de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:41 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er te lachen? Fc twente is recordkampioen bij de vrouwen hoor
#dewijkeninquote:Op zondag 17 juli 2022 19:41 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er te lachen? Fc twente is recordkampioen bij de vrouwen hoor
Lieke van de eierruften onder de dekens.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Martens is gewisseld. Is nu v Leer aan het melken.
of gewoon een keer niet op de keeper schietenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zwitserland heeft ook een goed keepertje hoor.
Vrouwen schieten altijd zacht. Hadden ze het vdweek nog overquote:Op zondag 17 juli 2022 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Schiet anders zachtjes recht op de keepster.
Omroep Zwart neemt de overige wedstrijden over allen.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:44 schreef -XOR- het volgende:
Als Nederland uitgeschakeld zou worden moet de NOS gewoon al die kutwedstrijden blijven uitzenden voor 0 kijkers.
Dit neem ik terug.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zwitserland heeft ook een goed keepertje hoor.
Ja gelijk is genoegquote:Op zondag 17 juli 2022 19:45 schreef vaarsuvius het volgende:
zijn 'we' eigenlijk door als het gelijk blijft? Ik volg de boekhouding niet zo, met de tour de france en wk hardlopen etc
Omroep Zwart is een omroep voor Turken. @GGMMquote:Op zondag 17 juli 2022 19:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omroep Zwart neemt de overige wedstrijden over allen.
Beerensteyn doet de catering allenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:46 schreef MoreDakka het volgende:
Leuchter dus in de basis, Beerensteyn kan naar huis
bedankt, al is het al weer achterhaald, ik zie die zwitsersen niet meer scorenquote:
#werkenbijdeNOSquote:
Ja dat wel maar he toch beter dan verwachtquote:Op zondag 17 juli 2022 19:47 schreef OmniRocket het volgende:
Volgende wedstrijd 5-0 eraf tegen de Fransen
Martens is na 2017 voor mijn gevoel nooit meer op niveau geweest in Oranje.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
Brugts in twee minuten meer laten zien dan Martens in drie wedstrijden.
Het eerste deel van het scorebord wordt volgens mij "internationaal" geregeld, dat andere stuk voegt NOS zelf toequote:
Tot aan het plafondquote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Martens is gewisseld. Is nu v Leer aan het melken.
Wees dan consistent en maak er SWE - POR van..quote:Op zondag 17 juli 2022 19:51 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het eerste deel van het scorebord wordt volgens mij "internationaal" geregeld, dat andere stuk voegt NOS zelf toe
Echt he... wat een onzin dit.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:54 schreef heywoodu het volgende:
En dan nu zelf nog gaan kijken, doe dan geen VAR
Ze moeten het directe commentaar van de VAR doorsluizen zoals bij hockey, dan is het minder saai.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VAR moet gwn binnen 60 seconden een besluit maken.
Zou altijd gewoon moeten, laat de scheids op het veld maar beslissenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:54 schreef heywoodu het volgende:
En dan nu zelf nog gaan kijken, doe dan geen VAR
Staat gewoon weer basis volgende pot.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:58 schreef Szura het volgende:
Dit moet het definitieve einde van het tijdperk-Martens zijn
8-2 om 8-4 idd momenteelquote:
Ik ben bang dat het tegen Frankrijk weer dezelfde basis wordt, misschien Miedema ipv Beerquote:Op zondag 17 juli 2022 19:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat gewoon weer basis volgende pot.
Dankzij de fijne VAR.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Niemand weet nu ook hoe lang het nog is he
Zou prachtig zijn maar de verdediging wordt in de eerste 10 minuten gewoon overlopen ben ik bangquote:Op zondag 17 juli 2022 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon die Fransen slopen volgende ronde.
quote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef superniger het volgende:
En nu gaan we overschakelen naar het fake news journaal.
quote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou, op naar de anale Franse vernedering.
Jaaa jullie denken zo negatief wat dat betreft maar ze bewijzen keer op keer dat ze het kunnenquote:
BLACKED met sjekie Groenen.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou, op naar de anale Franse vernedering.
Ook terecht, Beerensteyn en Lieke hebben misschien wat meer moeite met de hitte maar ze zijn prima speelstersquote:Op zondag 17 juli 2022 20:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Staat 100% weer in de basis tegen Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |