SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme zeg ik had dus al opgeschreven in mijn TDF boekjequote:Op zondag 17 juli 2022 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Groenewegen wint. Schrijf maar op.
Kwam veel te vroeg op kop en moest toen laten gaan, weer terug inhalen en toen was de koek opquote:Op zondag 17 juli 2022 17:47 schreef Szura het volgende:
Groenewegen weer eens met een sprint voor de sprint
Erg mooi.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wout van aert geeft geen fuck om zn ploeg
Nooit gedacht dat ik dit zou typen maar inderdaad. Ze hadden beter ook van Zjozee afscheid kunnen nemen vorig jaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:49 schreef DiegoFuser het volgende:
De Cauwer is echt bezig aan zijn slechtste Tour ooit. Echt als een oude man hele tijd de stem verheffen. Heel de cabine zit onder.
quote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef JohnDDD het volgende:
Gaat Wout niet mee in de ontsnapping dan pakt ie hem misschien wel
Pijltjesgooien op Viaplay is geen sport.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen Gilding elders bezig om Michael Smith uit t toernooi te gooien
Nou ja, 'vroeger' kwam José er vaak niet tussen, met Wuyts.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou typen maar inderdaad. Ze hadden beter ook van Zjozee afscheid kunnen nemen vorig jaar.
Als jose afscheid neemt zit sven daarquote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou typen maar inderdaad. Ze hadden beter ook van Zjozee afscheid kunnen nemen vorig jaar.
Dag was ik alweer vergeten.quote:
Je met >30 graden helemaal het zuur trappen op weer terug te komen om dan in de sprint nergens te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mannen van Groenewegen te vroeg op kop, werden met grote snelheid ingehaald
Matthews en Philipsen zijn zo'n beetje z'n beste vrienden in het peloton.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Pogacar is echt altijd bij de winnaar om ze enthousiast te feliciteren of niet?
Als ze dat doen schakel in over naar Eurosport.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen Gilding elders bezig om Michael Smith uit t toernooi te gooien
Er zijn vast Tours geweest met 10 sprintaankomsten waar 1 sprinter er bovenuit stakquote:Op zondag 17 juli 2022 17:52 schreef Szura het volgende:
Heeft WOUT het wereldrecord punten voor sprinterstruien al?
Het was alleen Mezgec. Maar het grote probleem van Groenewegen is dat hij vaak te ver zit waardoor hij niet eens aan sprinten toe komt en dat voorkom je hiermee. Maar vandaag had hij geen benen na het klimwerk op deze licht oplopende aankomst.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mannen van Groenewegen te vroeg op kop, werden met grote snelheid ingehaald
Lekker thuis blijvenquote:Op zondag 17 juli 2022 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft een ploeg aan een 5de plek?
#dtv
Gossé is fan van alle Belgenquote:Op zondag 17 juli 2022 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom is José zo'n grote fan eigenlijk? Net als met Greg vroeger.
Zjozee had ook al tranen bij de winst van Ief. Hij wordt gewoon oud.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zegt die ook altijd tegen de mannen met wie Stéphane thuiskomt.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Poppel benoemt weer even dat hij eigenlijk lead-out-man is.
Hij is al een paar jaar extra enthousiast over Philipsen.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zjozee had ook al tranen bij de winst van Ief. Hij wordt gewoon oud.
Streekgenoot?quote:Op zondag 17 juli 2022 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel met een andere puntentelling. Sagan heeft het record met 477 punten, maar dat zegt niet zoveel als ze het systeem regelmatig veranderenquote:Op zondag 17 juli 2022 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn vast Tours geweest met 10 sprintaankomsten waar 1 sprinter er bovenuit stak
Laporte was ook vermistquote:Op zondag 17 juli 2022 17:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout komt 40 kilometer offensief tekort in de sprint.
Van Poppel won er 4 in 1988quote:Op zondag 17 juli 2022 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn vast Tours geweest met 10 sprintaankomsten waar 1 sprinter er bovenuit stak
Moet je eigenlijk berekenen wat het percentage is tov het totaal te behalen puntenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel met een andere puntentelling. Sagan heeft het record met 477 punten, maar dat zegt niet zoveel als ze het systeem regelmatig veranderen
Die was in die technische slotfase met Vingegaard in het wiel vooraan aan het rijden, lijkt me iets belangrijker op dit momentquote:
Ik ken geen emoties. Heb nog nooit vochtige ogen gehad bij een sportmoment.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Jezus Christus.
“Laat u het weten of u het droog hebt gehouden”.
Oké, dat had ik gemist, logische keuze dan jaquote:Op zondag 17 juli 2022 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was in die technische slotfase met Vingegaard in het wiel vooraan aan het rijden, lijkt me iets belangrijker op dit moment
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ken geen emoties. Heb nog nooit vochtige ogen gehad bij een sportmoment.
Wat is t leven toch zwaarquote:Op zondag 17 juli 2022 18:07 schreef wimderon het volgende:
Ik schakel naar Eurosport en ik word geconfronteerd met de stem van Orla
WA van Buren vindt dit geen leuke postquote:Op zondag 17 juli 2022 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kan nu een eindeloze reeks klaagposts over scorito op gaan snorren, maar dat zal ik je besparen.quote:
Zal vast Merckx zijn.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk berekenen wat het percentage is tov het totaal te behalen punten
Misschien had Primoz er hem terug in kunnen zettenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:15 schreef wimderon het volgende:
Ontwrichte schouder voor Kruijswijk aldus Frans.
Daar had hij dan best mee door kunnen proberen te gaan.
Flopman Steven.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:15 schreef wimderon het volgende:
Hij kon niet eens zelf opstaan, dan verwacht je toch wat zwaardere kwetsurenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:15 schreef wimderon het volgende:
Hij hield zijn hand op zijn sleutelbeen, dus daar ging ik eigenlijk wel 100% vanuit.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij kon niet eens zelf opstaan, dan verwacht je toch wat zwaardere kwetsuren
Die oogt ook wel volledig gesloopt aan de finish elke keer, bijv Groenewegen oogt een stuk frisser, terwijl die 2 elkaar qua klimcapaciteiten niet zoveel ontlopenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Jakobsen toch wel matiger dan gedacht. Wellicht is zelfs etappe 19 te zwaar voor hem? In etappe 4 die Van Aert won leek het nog niet zo dramatisch.
Groenewegen heeft daar wel echt werk van gemaakt en Jakobsen, ja, niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die oogt ook wel volledig gesloopt aan de finish elke keer, bijv Groenewegen oogt een stuk frisser, terwijl die 2 elkaar qua klimcapaciteiten niet zoveel ontlopen
Ja het is bijna Kenny van Hummelesque. En zoals gezegd, die etappe 4 deed Jakobsen het bijvoorbeeld een stuk beter op dat bergje dan Groenewegen. Lijkt dus geen al te best herstelvermogen te hebben, of toch iets onder de ledenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die oogt ook wel volledig gesloopt aan de finish elke keer, bijv Groenewegen oogt een stuk frisser, terwijl die 2 elkaar qua klimcapaciteiten niet zoveel ontlopen
quote:"Het was gewoon een kutdag", herhaalde Grischa Niermann zijn uitspraak van na de Roubaix-rit.
"Maar het hoort er gewoon bij. En met Wout van Aert hebben we een knecht die in de Pyreneeën voor 3 man kan rijden."
"We zijn heel blij met hem in de ploeg. Ook bergop zal hij een grote rol spelen."
Bij de Belgen komt dat ook niet van de emotie. Die trekken zich af op Van Aert en Philipsen en dan komt er soms wel eens wat in je oog terechtquote:Op zondag 17 juli 2022 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |