Die heeft een keer of 20 geroepen dat 1 goal voldoende was voor groepswinst, zelfs nadat hij zelf nog zei dat Zweden op 5-0 was gekomen.quote:
Dat was niet zo slim neequote:Op zondag 17 juli 2022 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft een keer of 20 geroepen dat 1 goal voldoende was voor groepswinst, zelfs nadat hij zelf nog zei dat Zweden op 5-0 was gekomen.
Nacht van woensdag op donderdag.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn de halve finales van de 400 m heren op zijn vroegst dinsdag? Ik zie hier vanaf dinsdag nog geen programma.
Woensdagavond lokale tijd.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn de halve finales van de 400 m heren op zijn vroegst dinsdag? Ik zie hier vanaf dinsdag nog geen programma.
Horden van de zevenkampmeisjes moeten ook nog getoond worden. Al is daar nog wel genoeg ruimte voor na heat 5.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang de belg maar op tijd is voor heat 5
Woensdagquote:Op zondag 17 juli 2022 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Hoogspringen bij de zevenkamp en kogelslingeren beginnen wel nu.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Horden van de zevenkampmeisjes moeten ook nog getoond worden. Al is daar nog wel genoeg ruimte voor na heat 5.
Achtkamp dus?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoogspringen bij de zevenkamp en kogelslingeren beginnen wel nu.
Bij de marathon deden ze dat ook maar dan niet met gaps erna, maar met de doorkomtijden van de renners. Daar had je echt helemaal niets aan.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:39 schreef Felagund het volgende:
Ze laten nog steeds de tussentijd van de eerste niet zien, wie heeft bedacht dat dit een goed idee is?
Staat rechtsonder.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:39 schreef Felagund het volgende:
Ze laten nog steeds de tussentijd van de eerste niet zien, wie heeft bedacht dat dit een goed idee is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |