Geen berenklauw met saté klappenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:23 schreef laforest het volgende:
Gefrituurde gehaktbal met suikerige/vette saus. 🤮
Bedoelen we dan een stokje met halve gehaktballen en uien zonder krokante laagquote:Op zondag 17 juli 2022 14:48 schreef Sfancta het volgende:
Zeker van boven de rivieren![]()
Antiklacht: Na enig speurwerk gevonden dat deze middelmatige snack meerdere namen heeft
quote:Op zondag 17 juli 2022 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen berenklauw met saté klappen![]()
Wat voor een smerige pauper ben je dan wel niet
quote:Donnie, snackconnaisseur en hitartiest had een droom en dat was een eigen snack. Als groots FEBO-fan besloten FEBO en Donnie samen een hit te maken: het Fenomeentje. Een ambachtelijke, vegetarische, krokante en licht pittige Nasisnack.
Ik koop dat nooit. Is dat een sitostick??quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef Sfancta het volgende:
Doot mich 2 spoetnik en ein grote friet spesjaal manne @:de_boswachter
Friettenten die dit verkopen zijn af.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Ach, alles beter dan het "Fenomeentje".
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet, sitostick word ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik koop dat nooit. Is dat een sitostick??
Ik wel. Lekker dik en warm hmmmmquote:Op zondag 17 juli 2022 16:18 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Weet niet, sitostick word ik niet vrolijk van.
Ik hou meer van die unox knakworst met kaas erinquote:Op zondag 17 juli 2022 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker dik en warm hmmmm
Godverdamme. Jij altijd met je homo erotisch getinte opmerkingenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik hou meer van die unox knakworst met kaas erinLekker op bijten en dan mondje vol met wit spul.
Sorryquote:Op zondag 17 juli 2022 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godverdamme. Jij altijd met je homo erotisch getinte opmerkingenniet van gediend
Tsja, hij ziet dagelijks zijn moeder door zoveel worsten uitgewoond worden, dat gaat vanzelf wel knagenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godverdamme. Jij altijd met je homo erotisch getinte opmerkingenniet van gediend
Ik hou me buiten deze afschuwelijke uitlokkingen tot ruzie. Straks heb ik nog dm.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, hij ziet dagelijks zijn moeder door zoveel worsten uitgewoond worden, dat gaat vanzelf wel knagen
Ieder z'n ding, leef en laat leven jeweet.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het benoemen van feiten en een psychologische analyse als uitlokking totruzie zien zegt genoeg over je mentale toestand voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik hou me buiten deze afschuwelijke uitlokkingen tot ruzie. Straks heb ik nog dm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |