Had Overmars geen probleem meequote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goede reminder om allemaal even onze ballen te checken.
Het is nog even op wachten op Robin en vlugge Japie denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:31 schreef Simmertje het volgende:
Het wordt trouwens tijd voor een nieuwe ANNOUNCEMENT. Bassey zou toch wel binnen moeten zijn zo langzamerhand.
Zirkzee waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:31 schreef Simmertje het volgende:
Het wordt trouwens tijd voor een nieuwe ANNOUNCEMENT. Bassey zou toch wel binnen moeten zijn zo langzamerhand.
Ah ok, ik post ook maar een gerucht van Twitterquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen interesse meer in las ik gister, Bayern wil ook 10m+.
Deze even volgen, die zit er de laatste weken zelden naast. (kwam o.a. ook met Bassie, Conceicao en die Oekraïner)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, ik post ook maar een gerucht van Twitter.
[ twitter ]
Checkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze even volgen, die zit er de laatste weken zelden naast. (kwam o.a. ook met Bassie, Conceicao en die Oekraïner.
[ twitter ]
Dan moet hij een Bogardetje doen want hij is ook niet mee op trip. Maar dat was vooral een suggestie van Schreuder, dus laten we hopen dat H2 dat lekker naast zich neer legt. Dan nog liever bijna geen tweede spits.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Braithwaite uberhaupt weg wil met zijn megasalaris bij Barcelona...
Ook geen prioriteit als je het mij vraagt. Met Tadic, Bergwijn en Brobbey heb je wel genoeg opties daar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet hij een Bogardetje doen want hij is ook niet mee op trip. Maar dat was vooral een suggestie van Schreuder, dus laten we hopen dat H2 dat lekker naast zich neer legt. Dan nog liever bijna geen tweede spits.
https://www.fcupdate.nl/v(...)alvarez-gaat-viraal/quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mijn account staat weer vol met meldingen doordat ik dit filmpje heb gemaakt. Daar gaan we weer.
Je kan er zelfs 7x de Tour de France mee winnenquote:Op maandag 18 juli 2022 23:26 schreef Bolasie het volgende:
Heel erg triest, maar schijnt goed te behandelen zijn. Hopen op het beste either way.
ik had er wel graag een plan b spits bij gehad, type Luuk de Jong zeg maarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook geen prioriteit als je het mij vraagt. Met Tadic, Bergwijn en Brobbey heb je wel genoeg opties daar.
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Braithwaite uberhaupt weg wil met zijn megasalaris bij Barcelona...
Ja, op een gegeven moment heb je wel genoeg geld (lol)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.
Die had wel z'n eigen medicijnman.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:27 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Je kan er zelfs 7x de Tour de France mee winnen
Kopen? 60 miljoen. Kunnen jullie best missen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had er wel graag een plan b spits bij gehad, type Luuk de Jong zeg maar
dat is het punt, bij PSV is hij de plan A spits, daar vind ik hem dan net weer niet goed genoeg en te duur voorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kopen? 60 miljoen. Kunnen jullie best missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |