Teringquote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Teelbalkanker bij Haller.
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Heeft Edwin van der Sar al een reactie gegeven?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
een Tumor is niet direct kanker hequote:Op maandag 18 juli 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
wist niet dat jij het had maatquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Simmertje het volgende:
Met een beetje geluk hoef je alleen de tumor weg te laten halen en zit je alleen met maandelijkse checks. Met een beetje pech is het uitgezaaid en dan is het einde seizoen.
Bij mij was het niet uitgezaaid maar voor de zekerheid 1 chemokuur gehad en was toch wel zo'n 2-3 maanden bezig om weer echt fit te worden. Een volledige behandeling kost je echt wel minimaal een half jaar herstellen.
zit bij mij al jaren een raar plekje op.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goede reminder om allemaal even onze ballen te checken.
RIPquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zit bij mij al jaren een raar plekje op.
Pics?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zit bij mij al jaren een raar plekje op.
Inmiddels alweer bijna 4 jaar geleden. Gelukkig prima behandelbaar.quote:
Allereerst: goed dat je hersteld bent en dat lijkt me echt heftig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Simmertje het volgende:
Met een beetje geluk hoef je alleen de tumor weg te laten halen en zit je alleen met maandelijkse checks. Met een beetje pech is het uitgezaaid en dan is het einde seizoen.
Bij mij was het niet uitgezaaid maar voor de zekerheid 1 chemokuur gehad en was toch wel zo'n 2-3 maanden bezig om weer echt fit te worden. Een volledige behandeling kost je echt wel minimaal een half jaar herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |