Ja in een houthakkers competitie. Zegt nog niks neef. Zeker in het systeem van Ajax waar veel meer gevraagd wordt dan alleen een bal wegroeien.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
haha dat United en Ten Hag er zoveel geld voor over hebben, voor Martinez
en ajax heeft nu een vele malen betere verdediger in Bassey (wordt heel veel goeds over gezegd door Rangers fans heb ik gelezen op ander forum, dat hij echt een machine is qua verdedigings kwaliteiten)
dat zeiden ze over mallejan ookquote:Op maandag 18 juli 2022 09:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ajax heeft nu een vele malen betere verdediger in Bassey (wordt heel veel goeds over gezegd door Rangers fans heb ik gelezen op ander forum, dat hij echt een machine is qua verdedigings kwaliteiten)
Haha, Bassey is nu al vele malen beter dan Martinez? Dat is een opmerkelijke claim.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat gaat automatisch als je voor Ajax tekentquote:Op maandag 18 juli 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, Bassey is nu al vele malen beter dan Martinez? Dat is een opmerkelijke claim.
Het is ook niet waar. Ik als supporter van PSV hoop dat hij structureel groeit naar het niveau dat hij bij PSV bij vlagen liet zien. Als hij dat kan wordt hij namelijk één van de grootste van zijn generatie.quote:
totdat het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 18 juli 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, Bassey is nu al vele malen beter dan Martinez? Dat is een opmerkelijke claim.
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zettenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook niet waar. Ik als supporter van PSV hoop dat hij structureel groeit naar het niveau dat hij bij PSV bij vlagen liet zien. Als hij dat kan wordt hij namelijk één van de grootste van zijn generatie.
Er zit een bepaalde technische genialiteit in die jongen die je echt maar zelden ziet. Helaas etaleert hij hem zelf ook maar zelden. Ook los van fitheid en kopkronkels.
Het is wel duidelijk waarom @PietjePuk2000 jou zo'n goede user vindtquote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten
oké pikquote:Op maandag 18 juli 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom @:Pietjepuk2000 jou zo'n goede user vindt
Ja de enige reden is om jullie een hak te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten
Ah ja. Dat is de reden. Ze hebben hem gehaald om psv dwars te zittenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten
quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja de enige reden is om jullie een hak te zetten.
Vast niet de enige en waarschijnlijk ook niet de belangrijkste reden, maar jullie weten ook wel dat dit heel goed past in het "wij zijn het bayern van nederland" sprookje waar overmars en vd sar in zijn gaan gelovenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is de reden. Ze hebben hem gehaald om psv dwars te zitten
Niet echt, nee.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Vast niet de enige en waarschijnlijk ook niet de belangrijkste reden, maar jullie weten ook wel dat dit heel goed past in het "wij zijn het bayern van nederland" sprookje waar overmars en vd sar in zijn gaan geloven
jij bent iets teveel in het calimero sprookje gaan gelovenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Vast niet de enige en waarschijnlijk ook niet de belangrijkste reden, maar jullie weten ook wel dat dit heel goed past in het "wij zijn het bayern van nederland" sprookje waar overmars en vd sar in zijn gaan geloven
dit, als je het dan toch over het Bayern sprookje hebt is het kopen van Bergwijn die door PSV verkocht is om het begrotingsgat te dichten wel een grotere middelvingerquote:Op maandag 18 juli 2022 10:15 schreef fetX het volgende:
Ajax probeert echt iedereen dwars te zitten. Ook al bij Tottenham laatst met Bergwijn.
Altijd al een topuser gevonden.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom @:Pietjepuk2000 jou zo'n goede user vindt
Je hebt het over de Overmars en vd Sar die LETTERLIJK altijd gezegd hebben dat Ajax nooit het Bayern van Nederland zal worden?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
daar hadden we nog een appeltje mee te schillen, die is wel vereffend nu.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:15 schreef fetX het volgende:
Ajax probeert echt iedereen dwars te zitten. Ook al bij Tottenham laatst met Bergwijn.
De haat voor de speler en Ajax is kennelijk groter dan de liefde voor PSV en het voetbal. Dat mag.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
best wel snel al een vrijwel complete selectie.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Rechtsback en een spits nu nog en we zijn compleet.
Als het goed is wel. Daarnaast is er ook al voorgesorteerd mocht iemand nog een belachelijk bedrag neertellen voor Anthony.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
best wel snel al een vrijwel complete selectie.
brobby was ook al zo goed als rond toch?
Lekker lange contracten.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Rechtsback en een spits nu nog en we zijn compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |