Kan die man ook niks aan doen dat hij er zo uitziet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou die verongelijkte kop nog niet in de spits willen zien als Ajax er 60 miljoen voor kreeg.
Dat is meer dat Bayern van hem af wil en hem daarom linkt via bevriende journalisten aan Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, ik post ook maar een gerucht van Twitter.
[ twitter ]
Maar dan nog, laag salaris voor Braithwaite is nog steeds minimaal 3 miljoen en dat is toch wel veel geld voor een pinchhitter (en dan ook nog een transfersommetje die je niet meer terug gaat krijgen). Als ik zie wie ze bij Barca weg willen, zou ik sowieso eerst even informeren naar Puig als ik Ajax was.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.
Snap ook niet helemaal dat hij kiest voor Lyon, ik had dan liever gewoon lekker bij Ajax gebleven. Klote stad, de nummer 8 van vorig jaar en op 4/5 clubs na niet een veel hoger niveau dan de Eredivisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had Nico een subtopper in Spanje meer gegund dan Lyon, maar echt veel interesse is er voor hem op een of andere manier nooit geweest.
En in potentie een stuk groter dan de meeste clubs in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal dat hij kiest voor Lyon, ik had dan liever gewoon lekker bij Ajax gebleven. Klote stad, de nummer 8 van vorig jaar en op 4/5 clubs na niet een veel hoger niveau dan de Eredivisie.
Hier Braithwaith, ik zei het al een tijdje terug. Er werd toen om gegniffeld door menigeen (zal geen namen noemen).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze even volgen, die zit er de laatste weken zelden naast. (kwam o.a. ook met Bassie, Conceicao en die Oekraïner)
[ twitter ]
eens maar hij heeft natuurlijk geen keus, als hij bijgetekend had dan was Wijndal niet gehaald denk ik dus nu was het hopen op wat beters dan Lyon maar dat is dus niet geluktquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal dat hij kiest voor Lyon, ik had dan liever gewoon lekker bij Ajax gebleven. Klote stad, de nummer 8 van vorig jaar en op 4/5 clubs na niet een veel hoger niveau dan de Eredivisie.
Blijf het toch wel apart vinden dat niet de subtop van Spanje en Engeland heeft toegeslagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Lyon. Toch wel tegenvallend voor Nico, zeker als Barca voor je kwam in de winterstop.
Net alsof die bij Barca in de basis zou staan als iedereen fit is daar is hij gewoon een goedkope back up.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Lyon. Toch wel tegenvallend voor Nico, zeker als Barca voor je kwam in de winterstop.
Niet zo goed, maar wel net zo klein en vervelend als Alba.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof die bij Barca in de basis zou staan als iedereen fit is daar is hij gewoon een goedkope back up.
Vond dat bij Martinez altijd wel meevallen speelde nooit smerig maar gewoon stevig in de duels. Nico had wel regelmatig een kronkelquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:
het enige wat je nu wel hebt is dat die slagersmentaliteit met Nico en Lisandro weg is, ik vond het altijd wel prettig die 2 die tot en over het gaatje gingen
Dit kan niet waar zijn, je leeft nog.quote:
Ja, hij zit in de vastgoed ofzo toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als een van de rijkste voetballers ter wereld lijkt me dat niet zo’n punt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, hij zit in de vastgoed ofzo toch.
Dan boert hij vastgoed.quote:
@Lenny_Leonard graag jouw oordeelquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan boert hij vastgoed.
Snap je hem? Vastgoed? Ha.
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan boert hij vastgoed.
Snap je hem? Vastgoed? Ha.
Heeft werkelijk de slechtste zaakwaarnemer op deze planeet , kon hem zelfs niet naar Leeds brengen voor 4 miljoen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Blijf het toch wel apart vinden dat niet de subtop van Spanje en Engeland heeft toegeslagen.
lijkt me totaal geen speler voor Lyon en helemaal niet eentje die past bij die farmers league ( @Bolasie check deze ) . Eerder Premier League.quote:
Hij had idd lange tijd een slechte zaakwaarnemer (Ricardo Schlieper/Prosports Argentina) waarvan hij de grootste cliënt was. Zit nu sinds kort bij Mo Sinouh/ICM Stellar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft werkelijk de slechtste zaakwaarnemer op deze planeet , kon hem zelfs niet naar Leeds brengen voor 4 miljoen.
Toch blijft het redelijk verbazingwekkend dat die nu nog steeds niet aangetrokken is terwijl die de vaste back van het Argentijnse elftal is + spotgoedkoop vanwege zijn contract.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had idd lange tijd een slechte zaakwaarnemer (Ricardo Schlieper/Prosports Argentina) waarvan hij de grootste cliënt was. Zit nu sinds kort bij Mo Sinouh/ICM Stellar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |