SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
News #Brobbey: Ajax is on verge to sign him! Transfer fee around ¤20m now. They have improved their offer in the last hours. #MUFC still in but Ajax is in the pole position. Total agreement between Ajax and Leipzig in the next days is likely.
@SkySportDE
@philipphinze24
🇳🇱![]()
Ach weet je. Als het financieel allemaal kan, wat maakt het ons dan ook allemaal uit. Gaat niet van onze bankrekening afquote:Op zondag 17 juli 2022 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
News #Brobbey: Ajax is on verge to sign him! Transfer fee around ¤20m now. They have improved their offer in the last hours. #MUFC still in but Ajax is in the pole position. Total agreement between Ajax and Leipzig in the next days is likely.
@:SkySportDE
@:philipphinze24
🇳🇱![]()
Ik ben erg benieuwd wat Brobbey bij Leipzig kreeg en wat hij nu bij Ajax gaat verdienen. Mag hopen dat hij toch wel wat gaat inleveren.![]()
Geld zat johquote:Op zondag 17 juli 2022 15:03 schreef Intint het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Brobbey bij Leipzig kreeg en wat hij nu bij Ajax gaat verdienen. Mag hopen dat hij toch wel wat gaat inleveren.![]()
Een RB zullen ze wel op augustus aan laten komen als Rensch door het ijs zakt.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Nog een RB erbij zou mooi zijn.
En een keeper maar die laatste zal wel niet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ah ja, Devyne "moet mijn goaltje meepikken" Rensch.
Kan prima voetballen hoor, daar niet van, maar puur qua verdediger heb je nog meer aan Klaiber.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik snap het ook wel als ze geen RB kopen, Regeer deed het vrij aardig ook en als hij zich goed ontwikkelt is Rensch als backup natuurlijk wel primaquote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Nog een RB erbij zou mooi zijn.
En een keeper maar die laatste zal wel niet.![]()
Tis allemaal alleen nog geen CL niveau op die plek, met Mazraoui had je toen toch echt wel een topper, zeker met Antony was die rechterkant om te smullen.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel als ze geen RB kopen, Regeer deed het vrij aardig ook en als hij zich goed ontwikkelt is Rensch als backup natuurlijk wel prima![]()
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgens geruchten niet mee naar Oostenrijk vanwege onbekende redenen. Beetje geheimzinnig allemaal.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...![]()
Hij heeft alles wat onze grote Mexicaanse Lambiek-vriend ontbreekt.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n post van je gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is nog iets meer (lol)
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.![]()
Dit.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Vind het jammer, ben wel echt fan van hem maar logisch dat die gaatWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tamelijk bizar dat bedragquote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.
[ twitter ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Volgens het internet is hij alweer zo dik dat het vliegtuig naar Oostenrijk niet van de grond kwam.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we enig inzicht wat er nu met Ihattaren is, "niet fit" is een breed begrip natuurlijk...Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dan zal het geen blessure zijn, hoop niet dat hij iets doms heeft gedaanquote:Op zondag 17 juli 2022 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens geruchten niet mee naar Oostenrijk vanwege onbekende redenen. Beetje geheimzinnig allemaal.![]()
Holy fuck dat is nog veel meer dan we dachten.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
57,37 euro voor Martinez + 10 miljoen aan mogelijke bonussen. Mogelijk 67,37 miljoen dus.
[ twitter ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: