Het is tenminste te doen. Discuswerpen, dat is pas kutquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kogelstoten. Fijne sport om te doen op school om lekker het risico te lopen alles af te scheuren
Je liet de speer elke keer direct op de grond vallen?quote:
Dat is lastiger ja. Maar ik was toen honkballer. Dus mijn lichaam zei steeds om die kogel te gooien i.p.v. te stoten. R.i.p. mijn arm dusquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is tenminste te doen. Discuswerpen, dat is pas kut
Nee, ik had niet zo veel kracht in mijn bovenarmen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je liet de speer elke keer direct op de grond vallen?
Die zitten in de mongolenwaaier.quote:
Ik was voetballer. Kun je nagaan hoe dat voelde.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lastiger ja. Maar ik was toen honkballer. Dus mijn lichaam zei steeds om die kogel te gooien i.p.v. te stoten. R.i.p. mijn arm dus
Zal vast pijn gedaan hebben toen je er tegenaan trapte.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was voetballer. Kun je nagaan hoe dat voelde.
Precies. Gelukkig was ik iemand die niet zo veel met koppen had.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal vast pijn gedaan hebben toen je er tegenaan trapte.
Bij polsstokhoogspringen is dat pas echt bijzonder.quote:
Die zal zich wel weer laten insluiten achter achterblijvers.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:40 schreef wimderon het volgende:
De eindsprintloze Gidey gaat alles zetten op de eindsprint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |