OK ivm Europa tijden ?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Experimenteren ze mee sinds Rio
Net zoals het beeld.quote:
Zo ongeveer liep ik mijn eerste wedstrijd ooit, een halve marathon!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Voor het geval jullie ooit overwegen mee te doen aan een 10 km, dan heb ik een tip: het is verleidelijk om bij de start zo hard mogelijk weg te sprinten want dan lig je meteen voor, maar het probleem is dat je dat niet volhoudt, dus dan verlies je.
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Voor het geval jullie ooit overwegen mee te doen aan een 10 km, dan heb ik een tip: het is verleidelijk om bij de start zo hard mogelijk weg te sprinten want dan lig je meteen voor, maar het probleem is dat je dat niet volhoudt, dus dan verlies je.
Tenzij je naam Haas is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Voor humor hoef ik bij FOK! nooit lang te zoeken, in tegenstelling tot bij mezelf.quote:
De tweede helft hield je niet meer vol?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo ongeveer liep ik mijn eerste wedstrijd ooit, een halve marathon!
Nee. Daar geven ze geen fuck om.quote:
Graag gedaan. Joh, we zijn er om van elkaar te leren hoor.quote:
Die gooit er met de pet naar.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Japanse gaat weer harakiri plegen door op kop te lopen
Tijdens de OS programmeerden ze de meest Amerikaanse onderdelen in de nacht volgens mijquote:
Ik ging steeds wat langzamer en moest na 19km wandelen en steeds even 50m hardlopen en finishen met messen in de kuiten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede helft hield je niet meer vol?
Oh. Dus daarom kom ik nooit zo verquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Terechte vraag.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede helft hield je niet meer vol?
Ik hoor net dat het traditie is dat de Japanse het tempo bepaald.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:24 schreef Szura het volgende:
Japanse gaat weer harakiri plegen door op kop te lopen
Nou, dat zou best eens kunnen ja.quote:
Omdat de NBC dat afdwingt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de OS programmeerden ze de meest Amerikaanse onderdelen in de nacht volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |