Nee, het is ook niet dat Elzasser recept.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:22 schreef Jahr00n het volgende:
flammkuchen is gewoon een moffen pizza
ik denk dat je het gewoon zelf niet snapt wat er staat
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus nog nooit ergens gezien.
Al kom ik ook nooit in eetcafé's, misschien dat TS die ook beter kan mijden dan voor zijn gemoedsrust.
Nooit bij een La Place o.i.d. geweest? In de bedrijfskantine zie ik die dingen ook regelmatig.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus nog nooit ergens gezien.
Al kom ik ook nooit in eetcafé's, misschien dat TS die ook beter kan mijden dan voor zijn gemoedsrust.
flammkuchen wel als gerecht (netzoals een pizza hawaii of caprese etc) maar dat is niet waar TS op doeltquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Nooit bij een La Place o.i.d. geweest? In de bedrijfskantine zie ik die dingen ook regelmatig.
Nee ook nooit, ben geen hommo!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Nooit bij een La Place o.i.d. geweest? In de bedrijfskantine zie ik die dingen ook regelmatig.
Geen baan hebben waar je lunch betaald wordt omdat je een cursus doetquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee ook nooit, ben geen hommo!
En ook niet in de bedrijfskantine daar ligt alleen maar cup a soup
Dat zal wel in Nederland zijn maar Nederlanders weten niks.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Dit staat vooral in de lagere segment eetcafés, waar je voor 10 euro een daghap krijgt van bij elkaar geschraapt seperatorvoedsel uit een Oostblok land, gedrapeerd in vette saus, geserveerd met een paar keiharde c-kwaliteit frieten.
Hier zitten vaak van die smerige internationale truckers dik te worden terwijl ze lastig worden gevallen door een Oost-Europeaanse hoer voor een wip van 25 euro.
Dus nu weten we een beetje in welke contreien TS zich ophoudt.
Je vergeet een trieste opmerking over racisme te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:26 schreef HSG het volgende:
Flammkuchen / Tarte flambée is een gerecht uit de Elzas, de Palts en Baden. Gewoon en dunne deeg met van alles erop uit de oven. Erg lekker trouwens.
[..]
Dat zal wel in Nederland zijn maar Nederlanders weten niks.
Maar, waarom weet jij dit dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Dit staat vooral in de lagere segment eetcafés, waar je voor 10 euro een daghap krijgt van bij elkaar geschraapt seperatorvoedsel uit een Oostblok land, gedrapeerd in vette saus, geserveerd met een paar keiharde c-kwaliteit frieten.
Hier zitten vaak van die smerige internationale truckers dik te worden terwijl ze lastig worden gevallen door een Oost-Europeaanse hoer voor een wip van 25 euro.
@Nine kan je voor de nieuwe duitse @sirdanilot ook even een Bingokaart maken?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:16 schreef Erasmus het volgende:
Flammkuchen uit de diepvries wel lekker. Haal ik altijd bij de Kaufland.
DM/PM even de dingen die erop moeten dan knutsel ik wel watquote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:21 schreef knoopie het volgende:
@:Nine kan je voor de nieuwe duitse @:Sirdanilot ook even een Bingokaart maken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:15 schreef tjoptjop het volgende:
TS ziet eruit als een mof en krijgt standaard de Duitstalige kaart
Over de Franse daar noemen ze het Flambee. Dacht serieus dat ze er drank overheen zouden gieten en aansteken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet dat Elzasser recept.
Flammkuchen is een recept, niet een slechte vertaling van 'vlamkeuken'quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:21 schreef Hexagon het volgende:
Kom je tegenwoordig in een eetcafe oid en je ziet overal bij de warme gerechten "uit de Flammkuchen". Dat lijkt echt een nieuwe hype want dat woord werd eerder niet gebruikt. En waarom ineens een Duits woord?
En wat een dom woord. Ik krijg er eigenlijk vooral een associatie mee dat je verkoold eten krijgt.
Jij zit er kennelijk ook vaak, want je weet precies hoe het er aan toegaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Jij bent goed op de hoogtequote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:23 schreef Scorpie het volgende:
We weten nu in ieder geval waar @Scorpie op zoek gaat naar goedkope hoertjes. Of naar dikke truckers, dat kan ook.quote:
De trend van de afgelopen tijd is dat zwakzinnige hier dingen posten die ze niet snappen maar ieder mens met meer dan 3 hersencellen wel snapt.quote:
Stug als leder en hard als Krupp staal?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |