Komt wel dichtbij zo. Veel plezier.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ga vandaag ook met de fam op stap (zonder punthoofd).
quote:Op zondag 17 juli 2022 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus mijn columns op de FP worden door een nitwit geredigeerd?
Lief dagboekquote:Op zondag 17 juli 2022 10:57 schreef Jippie het volgende:
[..], vind je het erg?
Je hoeft niet van voetbal te houden om te zien dat andere mensen veel plezier aan voetbal beleven.
En in mijn mannengezin krijg ik het nodige van voetbal mee, van uitzinnig gejuich bij een goal tot zwaar gevloek als de bal net naast gaat. Heb zeker waardering ontwikkeld voor de sportieve prestaties van een aantal voetballers en trainers. Maar kijk liever een thriller.
Neequote:Op zondag 17 juli 2022 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat, dit is niet goed. Steek even een peuk op.
Niet gelezen.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:57 schreef Jippie het volgende:
[..], vind je het erg?
Je hoeft niet van voetbal te houden om te zien dat andere mensen veel plezier aan voetbal beleven.
En in mijn mannengezin krijg ik het nodige van voetbal mee, van uitzinnig gejuich bij een goal tot zwaar gevloek als de bal net naast gaat. Heb zeker waardering ontwikkeld voor de sportieve prestaties van een aantal voetballers en trainers. Maar kijk liever een thriller.
Prima review, lekker kort.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:06 schreef GGMM het volgende:
The Black Phone(2021)7.1horror, thriller103R16Scott DerricksonJoe Hill, Scott Derrickson, C. Robert CargillMason Thames, Madeleine McGraw, Ethan HawkeAfter being abducted by a child killer and locked in a soundproof basement, a 13-year-old boy starts receiving calls on a disconnected phone from the killer's previous victims@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review7
Die film heb ik deze week ook toevallig gekekenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:06 schreef GGMM het volgende:
The Black Phone(2021)7.1horror, thriller103R16Scott DerricksonJoe Hill, Scott Derrickson, C. Robert CargillMason Thames, Madeleine McGraw, Ethan HawkeAfter being abducted by a child killer and locked in a soundproof basement, a 13-year-old boy starts receiving calls on a disconnected phone from the killer's previous victims@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review7
Hopelijk komen de boeren die hele driedaagse verpestenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
#JUSTICEFORVBL
https://www.rtlnieuws.nl/(...)itteplan-maatregelen
Wat een mietjesquote:Op zondag 17 juli 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
#JUSTICEFORVBL
Respect voor de organisatie!quote:Op zondag 17 juli 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
#JUSTICEFORVBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |