Je bent een vies varken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik ga bij vrienden BBQen en ik heb gehoord dat er vlees is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schnitzel in pepersaus met sperziebonen en kriel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hey tong hoe ga jequote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schnitzel in pepersaus met sperziebonen en kriel.
Langzaam vooruit na m'n hartoperatie. Wandel drie keer per dag.quote:
Broodjes kroket.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heftig heequote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langzaam vooruit na m'n hartoperatie. Wandel drie keer per dag.
Pas op voor salmonellaquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ga bij vrienden BBQen en ik heb gehoord dat er vlees is.
Misschien kun je met @DJMO gaan wandelen, al weet ik niet of dat goed is voor je hartquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langzaam vooruit na m'n hartoperatie. Wandel drie keer per dag.
Laat DJMO met rust!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien kun je met @:djmo gaan wandelen, al weet ik niet of dat goed is voor je hart
In het grote vierdaagse topic ben ik erachter gekomen dat je een rondje wandelen beter kunt omschrijven als "topsport bedrijven"quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien kun je met @:djmo gaan wandelen, al weet ik niet of dat goed is voor je hart
Allemaal mensen die in apenpakjes lopen kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het grote vierdaagse topic ben ik erachter gekomen dat je een rondje wandelen beter kunt omschrijven als "topsport bedrijven"
Deze mening wordt in het Vierdaagsetopic niet geapprecieerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Allemaal mensen die in apenpakjes lopen kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen.
Sowieso wandelen in Nederland, dat doe je hier alleen als je auto stuk is gegaan onderweg.
Klopt, ze nemen zichzelf veel te serieus daar voorquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze mening wordt in het Vierdaagsetopic niet geapprecieerd.
Dat topic is wel grappig, behalve dan dat ze al onze waardevolle bijdragen hebben verwijderd. Als het echt topsport moet zijn, dan ga je juist gewoon door met die hitte. Je kunt met de verwachtte temperatuur zelfs een wk voetbal spelen. https://nos.nl/artikel/658301-wk-1994-bloed-zweet-en-tranen of tenniswedstrijden in extreme hitte, zie diverse grand slams (al is tennis natuurlijk meer een hobby). Ik heb sterk het idee dat die figuren in dat topic eigenlijk het liefste via een lopende band naar de finish worden gebracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, ze nemen zichzelf veel te serieus daar voor
Eens, ik zou ook wel altijd alles willen doen onder de ideale omstandigheden maar zo werkt het leven niet. Als ze zo graag de ervaren ''topsporter'' willen acteren gaan ze gewoon lopen voor hun medaille.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat topic is wel grappig, behalve dan dat ze al onze waardevolle bijdragen hebben verwijderd. Als het echt topsport moet zijn, dan ga je juist gewoon door met die hitte. Je kunt met de verwachtte temperatuur zelfs een wk voetbal spelen. https://nos.nl/artikel/658301-wk-1994-bloed-zweet-en-tranen of tenniswedstrijden in extreme hitte, zie diverse grand slams (al is tennis natuurlijk meer een hobby). Ik heb sterk het idee dat die figuren in dat topic eigenlijk het liefste via een lopende band naar de finish worden gebracht.
Nog geen 1 reactie kunnen zetten die bleef staan. Een of andere proleet denkt te moeten gastmodden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, ik zou ook wel altijd alles willen doen onder de ideale omstandigheden maar zo werkt het leven niet. Als ze zo graag de ervaren ''topsporter'' willen acteren gaan ze gewoon lopen voor hun medaille.
Jippie is mod van LIF.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog geen 1 reactie kunnen zetten die bleef staan. Een of andere proleet denkt te moeten gastmodden.
Schuld van @Pharkusquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lifestyle
64.128 4.464.030 16-07-2022 21:49:54 Peejtur
Alleen Peejtur staat er.
Oh, een nieuwe.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Schuld van @:Pharkus
MED / Jippie komt LIF / SES modereren
Ik hou niet van voetbal, kom hier toch ook niet lopen zeiken dat een verschrikkelijke sport ik het vind. Gun mensen hun hobby.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Allemaal mensen die in apenpakjes lopen kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen.
Sowieso wandelen in Nederland, dat doe je hier alleen als je auto stuk is gegaan onderweg.
Ik zit daar ook niet te zeiken dus donder lekker op.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal, kom hier toch ook niet lopen zeiken dat een verschrikkelijke sport ik het vind. Gun mensen hun hobby.
Ik donder niets. En zeker niet op.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet te zeiken dus donder lekker op.
Je komt hier alleen om te kijken hoe users reageren op de posts die je hebt verwijderd en vervolgens quote je mij om een punt te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |