Femke Halsema haar voorganger is een ware klootzakquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
Die scene in het rubberbootje vond ik toch wel weer mooi bedacht.
Handig om de basics te leren kennenquote:
Ik zie net dat straks De Lift ook nog komt. Die was dacht ik nog slechter geacteerd.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Femke Halsema haar voorganger is een ware klootzak
Nooit gezien denk ik maar ben eigenlijk veelte moe. Nee dit wordt doorzetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net dat straks De Lift ook nog komt. Die was dacht ik nog slechter geacteerd.
Heb jij al corona gehad?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net dat straks De Lift ook nog komt. Die was dacht ik nog slechter geacteerd.
Deze heb ik ook al weleens gezien. Deze is nog slechter geacteerd dacht ik. Maar mensen die voor inhoud gaan kijken daar toch doorheen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gezien denk ik maar ben eigenlijk veelte moe. Nee dit wordt doorzetten.
NEE! Wil je me niet zo pesten.quote:
Nee hoor. Ik dacht eindelijk aan de beurt te zijn omdat collega waar ik dicht bij zit deze week naar huis ging met corona, en ik nu zelf ook wat klachtjes heb maar uiteraard gewoon negatief test.quote:
Ik kon laatst dus geeneens meer slikken van de keelpijn of diep inademen zonder rampzalige kriebelhoest te krijgen.quote:
Sinds corona begon ben ik zelfs niet meer verkouden geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik dacht eindelijk aan de beurt te zijn omdat collega waar ik dicht bij zit deze week naar huis ging met corona, en ik nu zelf ook wat klachtjes heb maar uiteraard gewoon negatief test.
En toen ik zag ik jullie twee posten, maar van jou weet ik het wel.
Wat een uitkomst dat corona. Coronagod.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds corona begon ben ik zelfs niet meer verkouden geweest.
Ja muh muh de ziekenhuizenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een uitkomst dat corona. Coronagod.
Ik volg het eerlijk gezegd nog nauwelijks.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nouja, dat was wel een terechte zorg toch, 2 jaar geleden dan.
Weet je zeker dat ik niks kan doen > seksscènequote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg het eerlijk gezegd nog nauwelijks.
Ik ook niet. Laatst toen er in alle kranten weer ophef was over een volgende golf even in COR geweest, maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg het eerlijk gezegd nog nauwelijks.
Dit is volgens mij beter voor het Apenpokkenvirus, al moet je niet vies zijn van wat mannenliefde.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laatst toen er in alle kranten weer ophef was over een volgende golf even in COR geweest, maar dat was het ook wel.
Lees jij kranten? Echt tijd voor mass effectquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laatst toen er in alle kranten weer ophef was over een volgende golf even in COR geweest, maar dat was het ook wel.
Online kranten he. Net als @onlogisch ad.nl. Wel alleen de koppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lees jij kranten? Echt tijd voor mass effect
Komt de sluisscrne!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is volgens mij beter voor het Apenpokkenvirus, al moet je niet vies zijn van wat mannenliefde.
ZE GAAN ZO DE SLUIS LEEGPOMPEN!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lees jij kranten? Echt tijd voor mass effect
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat dit als anticlimax aanvoelt maar wat een anticlimax.
Hoezo?quote:
quote:
Ze belde wel naar een agent die in het ziekenhuis lag, om haar te redden. Het lijkt me dat dit het een stuk logischer maakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je denkt bij de moordenaar in huis te zijn dus je rent naar zijn werkkamer om daar te bellen
Ja als je het zo stelt had ik niet zo cynisch moeten reageren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze belde wel naar een agent die in het ziekenhuis lag, om haar te redden. Het lijkt me dat dit het een stuk logischer maakt.
Haar plan werkte daarentegen wel als een tiet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, nu ik dit allemaal zie, zou het me verbazen als het niet is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
Ik ook, ondanks dat ik morgen nog moet werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou @:afcniels ik zit er klaar voor ondanks 60 muggenbulten
Acteerprestaties zijn tot nog toe top in vergelijking tot het vorige spectakel.quote:
Ik ben alweer een paar dezelfde gezichten tegengekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Acteerprestaties zijn tot nog toe top in vergelijking tot het vorige spectakel.
Oke Huub maakt in deze films liften
Tjips en zo, microprocessorsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben alweer een paar dezelfde gezichten tegengekomen.
Dit is een erg vooruitstrevende film.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjips en zo, microprocessors
Ze hebben zich ingelezen.
De inhoud is toch ondergeschikt aan de acteerprestatiesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een erg vooruitstrevende film.
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:23 schreef Sked het volgende:
Heb die Ratelband docu aangezet.
Begint erg veelbelovend.
Ik zag het hem laatst in een promotiefilmpje doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |