Acteerprestaties zijn tot nog toe top in vergelijking tot het vorige spectakel.quote:
Ik ben alweer een paar dezelfde gezichten tegengekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Acteerprestaties zijn tot nog toe top in vergelijking tot het vorige spectakel.
Oke Huub maakt in deze films liften
Tjips en zo, microprocessorsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben alweer een paar dezelfde gezichten tegengekomen.
Dit is een erg vooruitstrevende film.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjips en zo, microprocessors
Ze hebben zich ingelezen.
De inhoud is toch ondergeschikt aan de acteerprestatiesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een erg vooruitstrevende film.
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:23 schreef Sked het volgende:
Heb die Ratelband docu aangezet.
Begint erg veelbelovend.
Ik zag het hem laatst in een promotiefilmpje doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?
Inslaap gevallen als werknemer van de maand?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?
Ja, zwakkeling als ik ben heb ik dit hoogtepunt gemist.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inslaap gevallen als werknemer van de maand?
Zo die scène met alle circuits en nanotjips van de lift,.ziek
Niet te vertrouwen die micro processortjipsquote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, zwakkeling als ik ben heb ik dit hoogtepunt gemist.
Voor je het weet vermoorden ze je.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die micro processortjips
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland kan het weer eens niet volgen.
Je begint steeds meer op Tong te lijken
Ik moet naar de cardioloog.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
Ga dinsdag met een klapstoeltje in de supermarkt zitten de hele dag denk ik
Vierdaagsefeesten beginnen vandaag t/m vrijdagquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ondertussen is het vierdaagse topic helemaal leeggehaald.![]()
Watjes.
DJMOEDquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ondertussen is het vierdaagse topic helemaal leeggehaald.![]()
Watjes.
Waarom ga je naar een concert als je van te voren al weet dat je de muziek kut en eentonig vindt? (lol)quote:
Altijd al geweest toch, bijzonder dat dat met huidige technieken maar niet luktquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
geluid was ook ouderwets slecht las ik
schijnt vol wel ok te zijn maar door zijn opstelling en het niet uitverkocht zijn had wel negatieve invloed, maar ben zelf al heel lang niet meer daar naar een concert geweestquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al geweest toch, bijzonder dat dat met huidige technieken maar niet lukt
quote:Concerten in de Johan Cruijff Arena; ze waren berucht om hun slechte geluid. Een dubbele echo van de tribunes en het gesloten dak leidden zeker in het verleden voor enkele dramatische galmavonden. Maar het stadion leerde bij. En zie, mede dankzij geluiddempende kussens tegen het dak, klonken de Rolling Stones vorige week prima. Wat Mick Jagger & co ook hielp: een stadion zonder lege plekken.
Precies die factoren bezorgen Ed Sheeran een heel moeilijk begin. Dankzij zijn podiumopstelling – inclusief zes immense lichtmasten – op de middenstip is er geen plek meer voor de geluidsdempers én extra kans op rondzingend geluid. En dan is de Arena ook nog eens niet helemaal uitverkocht (voor de show van vrijdag zijn geen kaarten meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |