quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat dit als anticlimax aanvoelt maar wat een anticlimax.
Hoezo?quote:
quote:
Ze belde wel naar een agent die in het ziekenhuis lag, om haar te redden. Het lijkt me dat dit het een stuk logischer maakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je denkt bij de moordenaar in huis te zijn dus je rent naar zijn werkkamer om daar te bellen
Ja als je het zo stelt had ik niet zo cynisch moeten reageren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze belde wel naar een agent die in het ziekenhuis lag, om haar te redden. Het lijkt me dat dit het een stuk logischer maakt.
Haar plan werkte daarentegen wel als een tiet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, nu ik dit allemaal zie, zou het me verbazen als het niet is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
Ik ook, ondanks dat ik morgen nog moet werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou @:afcniels ik zit er klaar voor ondanks 60 muggenbulten
Acteerprestaties zijn tot nog toe top in vergelijking tot het vorige spectakel.quote:
Ik ben alweer een paar dezelfde gezichten tegengekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Acteerprestaties zijn tot nog toe top in vergelijking tot het vorige spectakel.
Oke Huub maakt in deze films liften
Tjips en zo, microprocessorsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben alweer een paar dezelfde gezichten tegengekomen.
Dit is een erg vooruitstrevende film.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjips en zo, microprocessors
Ze hebben zich ingelezen.
De inhoud is toch ondergeschikt aan de acteerprestatiesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een erg vooruitstrevende film.
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:23 schreef Sked het volgende:
Heb die Ratelband docu aangezet.
Begint erg veelbelovend.
Ik zag het hem laatst in een promotiefilmpje doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt hij eigenlijk nog steeds "Tsjackaaaaaaaaaaaa"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |