Ik ga uiteten met het damesteam dat ik train. Zal wel veel vlees worden. @Marianne_Thiemequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet aldus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb al vier dagen niet meer gedronken!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland kan het weer eens niet volgen.
Je begint steeds meer op Tong te lijken
Alleen alcoholisten zouden zeggen 'al vier dagen'.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al vier dagen niet meer gedronken!!!
Erg jammer, nu blijft er net als anders, geen reden over om dit te gaan kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste dag van de vierdaagse zullen ze er wel uitgooien
@KingRoland wil graag weten of men al heeft kunnen zien waar God de oerknal deed.quote:
genotquote:
Ja eerste half uurtje ofzo. Maar ik bewaar 'm even tot na Ghost of Tshuminima. Dank voor die tip want het beviel wel tot nu toe.quote:
Zit digitale seks in die spellen!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eerste half uurtje ofzo. Maar ik bewaar 'm even tot na Ghost of Tshuminima. Dank voor die tip want het beviel wel tot nu toe.
Die wijn van hem is niet te zuipen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit digitale seks in die spellen!
Nu zen worden met Ilja Gortgod
Dat vind ik nogal een idioot.quote:
Wellicht dat hij daarom maar blijft reizen om elders half zat van plek naar plek te rijden om alles te combineren met een wijntje.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die wijn van hem is niet te zuipen.
Maar misschien ben ik verwend geworden.
Gejank ik werk toch ook gewoon door bij 38 graden al zal ik na volgende week wel weer bruiner zijn dan een gemiddelde Antilliaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
Wat een gezelligheid in het Vierdaagsetopic.
Stoer doen dat je zoveel loopt maar och als het een paar graden warmer is dan normaalquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gejank ik werk toch ook gewoon door bij 38 graden al zal ik na volgende week wel weer bruiner zijn dan een gemiddelde Antilliaan.
Maar echt toch? Als je het niet aan kan moet je niet gaan lopen met hun eisenpakket aan de organisatie en gemeentequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Stoer doen dat je zoveel loopt maar och als het een paar graden warmer is dan normaal
Het zou niet meer dan terecht zijn als ze eens met hun neus op de feiten worden gedrukt door een echte arbeider.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar echt toch? Als je het niet aan kan moet je niet gaan lopen met hun eisenpakket aan de organisatie en gemeente
Zal ik deze post anders daar plaatsen?
Als je dit soort rechtszaken aan gaat spannen, dan ben je gewoon af.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Programma's weleens gezien? Markant figuur is het zonder meer.
Wat voor drugs heb je gebruikt dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al vier dagen niet meer gedronken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |