lol lijkt me onzin, een reparatie is een reparatie en kunnen ze mooi uurloon voor rekenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:47 schreef Viesdik het volgende:
Teringleius repareren geen fietsen meer, omdat ze meer verdienen aan de reparatie van elektrische fietsen.
Als je een elektrische fiets hebt, is je fiets binnen 1 week gerepareerd, heb je die niet dan moet je 1 maand wachten.
Krijg dan lekker de tering maar
De bestuurder denk ik.quote:
Er zit hier in mijn dorp ook een fietsenmaker die sinds een paar jaar alleen nog maar hoger segment sportfietsen en elektrische fietsen repareert en verkoopt. Mijn fiets komt bij hem vandaan, maar die kan ik er niet meer brengen als de ketting ofzo gespannen moet wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
lol lijkt me onzin, een reparatie is een reparatie en kunnen ze mooi uurloon voor rekenen.
Dan maakt het niet uit of die fiets elektrisch is of niet.
Wat is loos met je fiets?
Grotere fietsenwinkels zijn wel kut volgens mijquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit hier in mijn dorp ook een fietsenmaker die sinds een paar jaar alleen nog maar hoger segment sportfietsen en elektrische fietsen repareert en verkoopt. Mijn fiets komt bij hem vandaan, maar die kan ik er niet meer brengen als de ketting ofzo gespannen moet worden
Jeetje, is deze kieskeurigheid nu ook daar aan de gang...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:47 schreef Viesdik het volgende:
Teringleius repareren geen fietsen meer, omdat ze meer verdienen aan de reparatie van elektrische fietsen.
Als je een elektrische fiets hebt, is je fiets binnen 1 week gerepareerd, heb je die niet dan moet je 1 maand wachten.
Krijg dan lekker de tering maar
Ketting spannen? Gewoon het wiel een stukje naar achter monteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit hier in mijn dorp ook een fietsenmaker die sinds een paar jaar alleen nog maar hoger segment sportfietsen en elektrische fietsen repareert en verkoopt. Mijn fiets komt bij hem vandaan, maar die kan ik er niet meer brengen als de ketting ofzo gespannen moet worden
Joe.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ketting spannen? Gewoon het wiel een stukje naar achter monteren.
Man man man
Ik kan je vertellen dat knutselen aan bakfietsen van 6 ruggen lucratiever is dan aan een stadsfiets van een paar honderd euro.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
lol lijkt me onzin, een reparatie is een reparatie en kunnen ze mooi uurloon voor rekenen.
Dan maakt het niet uit of die fiets elektrisch is of niet.
Wat is loos met je fiets?
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:19 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat knutselen aan bakfietsen van 6 ruggen lucratiever is dan aan een stadsfiets van een paar honderd euro.
Duurdere onderdelen vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:53 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom?
Bij de verkoop heb je helemaal gelijk hoor, en daar verdien je op een bakfiets een stuk meer. Maar waarom zou je bij onderhoud aan een dure (bakfiets) meer verdienen dan bij een goedkope fiets?
Op een urban arrow bakfiets van meer dan ¤5000 zitten dezelfde remmen, banden en versnellingen als op een gewone fiets van nog geen ¤1000. Van die onderdelen vervangen wordt je niet rijker dan bij een normale fiets. Het is vooral meer werk omdat het zo omslachtig is bij zo een grote fiets.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |