we beginnen met de heetste dag, goede movequote:Op zondag 17 juli 2022 14:08 schreef StephanL het volgende:
Eerste wandeldag geschrapt op Vierdaagse!
Dinsdag dus. Woensdag eerste wandeldag
Zou volgens mij mij echt niet goed gaan. Hoeveel ambulances je dan moet hebben en belasting van ziekenhuis nog erbij.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we beginnen met de heetste dag, goede move
gewoon aflasten, het is geen survival evenementquote:Op zondag 17 juli 2022 14:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou volgens mij mij echt niet goed gaan. Hoeveel ambulances je dan moet hebben en belasting van ziekenhuis nog erbij.
Verstandig van ze.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:08 schreef StephanL het volgende:
Eerste wandeldag geschrapt op Vierdaagse!
Dinsdag dus. Woensdag eerste wandeldag
quote:
Lees net dat het in het rampjaar dat het werd afgelast, toen er zoveel mensen onwel werden, 33 graden was. Dan komt er dinsdag nog een graad of 5/6 bijquote:
Daarom idd.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lees net dat het in het rampjaar dat het werd afgelast, toen er zoveel mensen onwel werden, 33 graden was. Dan komt er dinsdag nog een graad of 5/6 bij![]()
Was in 2006 toen het werd afgelast.
Ja dat was uitgelopen op een drama.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom idd.
Ik denk dat ze weer massaal onwel waren geworden.
Ik denk de hele dag al dat het lichtelijk bewolkt isquote:Op zondag 17 juli 2022 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Prima weertje in Hollandia momenteel.
Wel grappig als je dan opeens terug bent.
Zonkracht hier midden op de dag voelt een beetje qua zonkracht als einde middag, uurtje of half 6 in Spanje.
Nee, natuurlijk is je winkel niet verplicht om open te blijven.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:51 schreef n__n het volgende:
Hoe zit dit nou eigenlijk met winkels zonder airco? Moet je dan open blijven?
Zonkracht max 6.2 zie ik. Mja, dat is niet schokkend hoog neequote:Op zondag 17 juli 2022 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk de hele dag al dat het lichtelijk bewolkt is
Klein beetje, maar het is vrij droog dus CAPE is niet heel hoog.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Hebben we na dinsdag nog beetje kans op wat spektakel als in onweer?
Hahaha de tandjes, die minimumtemps ook echtquote:Op zondag 17 juli 2022 13:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een dagje ja..
Er zijn nog steeds 1.7 miljoen mensen die vrijwillig in Phoenix wonen.
https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen
Leuk feitje: inmiddels is het lichtelijk bewolktquote:Op zondag 17 juli 2022 15:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zonkracht max 6.2 zie ik. Mja, dat is niet schokkend hoog nee
Snap wel waarom dat Phoenix heet. 🔥quote:Op zondag 17 juli 2022 15:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hahaha de tandjes, die minimumtemps ook echtNee, dat is niet mijn plek.
's Nachts 31 graden. In de middag 43.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hahaha de tandjes, die minimumtemps ook echtNee, dat is niet mijn plek.
Even snel op de subreddit gekeken en zie wel dat iedereen prachtig onweer postquote:Op zondag 17 juli 2022 15:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
's Nachts 31 graden. In de middag 43.
We geven het weer vandaag een 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |