SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Je kent deze.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
Melting, draai even wat makkelijke. Dus niet dit soort instrumentale dingen.
Die titel was ik pas opgekomen zodra hij die zong.quote:
Ik vind hem geen fijne stem hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit stiekem een heul mooi liedje
dat magquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit stiekem een heul mooi liedje
2 makkelijke, daarna 2 wat lastigere, en dan weer een makkelijke.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
Melting, draai even wat makkelijke. Dus niet dit soort instrumentale dingen.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
ZZ Top - Baby makes my blue jeans talk
Ah.... daar heb je Domino ook weer.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:17 schreef just me het volgende:
Rare titel eigenlijk.. of is baby windjes aan het laten ?
quote:
ik had het opgezochtquote:
Snoepkomkommers? Lekker voor de kabouters.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:25 schreef just me het volgende:
ik heb vandaaag mijn 1e kleine komkommmers kunnen oogsten
Schijnt bijzonder lekker te zijn met kipquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:25 schreef just me het volgende:
Kon je weer niet wachten tot ze wat groter waren?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:25 schreef just me het volgende:
en lekker voor mijquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Snoepkomkommers? Lekker voor de kabouters.
oops, ik heb ze gewoon zo opgegetenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Schijnt bijzonder lekker te zijn met kip
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Something going wrong around here
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
en lekker voor mij
[..]
oops, ik heb ze gewoon zo opgegeten
Vragen we het MadMaster even.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:31 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt leuk, maar ik ken het sowieso niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Howard Jones - Don't Try To Live Your Life In One Day
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:35 schreef livelink het volgende:
Artists united against apartheid - Sun city
Ik voel het inderdaad wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Daniel Sahuleka - Everybody Feel The Groove
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Daniel Sahuleka - Everybody Feel The Groove
je hebt het goed geprobeerd, zal de warmte wel zijn!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik stop er mee. De titels gaan niet goed. Natuurlijk wist ik dat dit Love is a battlefield is, maar mijn vingers typen het eerste wat in me opkomt.
Hindert niet. Komt volgende keer vast goed.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik stop er mee. De titels gaan niet goed. Natuurlijk wist ik dat dit Love is a battlefield is, maar mijn vingers typen het eerste wat in me opkomt.
Deze song is gebruikt door meerdere radiostations op zee.quote:
jouw spotify lijst is ook wel aangenaam om naar te luisteren!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze song is gebruikt door meerdere radiostations op zee.
Beetje rock, beetje strijkers, altijd raak…
Ja, dat vind ik zelf ook eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
jouw spotify lijst is ook wel aangenaam om naar te luisteren!
quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
The rhythm is gonna get you - Miami Sound Machine
Oh dan ben je al best een eind gevorderdquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zelf ook eigenlijk wel.![]()
Het is een soms vreemde mix van blaaskappellen tot rock, maar het luistert allemaal wel lekker weg.
Maar ben pas halverwege de C…
Wat een leuk idee.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht op dit boek:
[ afbeelding ]
http://www.jingleweb.nl/index.php/het-complete-tunesboek/
Nee, ik doe het op uitvoerende en dan is de weg naar de Z nog best lang…quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dan ben je al best een eind gevorderd
Toch?
Het was ook niet serieusquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik doe het op uitvoerende en dan is de weg naar de Z nog best lang…
Ik vind dit ook zo lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:44 schreef just me het volgende:
Zou zonde zijn als ze smelten
dank je wel!
Sterkte en veel plezier!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oorverdovend en oerend hard...
sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:01 schreef DJ11 het volgende:
Is er nog wat te kanen hier, voor bij de koffie?
Dan had je maar eerder moeten zijnquote:
Bijna geluktquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
We gingen gisteren en vandaag even naar wat kringloopwinkels. We mochten geen boeken kopen…
De score: 13 boeken
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Voor het eerst sinds dinsdag weer achter de laptop.
Maandag op dinsdag nacht al behoorlijke hoofdpijn en dinsdag ook keelpijn en spierpijn, nou ja de Covid-19 / Corona test was dan ook positief.![]()
Daarna plat gegaan en nauwelijks meer van bed af geweest tot nu toe dan.
Het schijnt te heersen, beterschap!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Voor het eerst sinds dinsdag weer achter de laptop.
Maandag op dinsdag nacht al behoorlijke hoofdpijn en dinsdag ook keelpijn en spierpijn, nou ja de Covid-19 / Corona test was dan ook positief.![]()
Daarna plat gegaan en nauwelijks meer van bed af geweest tot nu toe dan.
Nou ja, je kan wel zeggen dat je niet één boek gekocht hebt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
We gingen gisteren en vandaag even naar wat kringloopwinkels. We mochten geen boeken kopen…
De score: 13 boeken
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, je kan wel zeggen dat je niet één boek gekocht hebt.
Lijkt me heel gaafquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt te heersen, beterschap!
Heerlijk zonnetje in mijn bol na een dagje oude race auto's en een hoop herrie.
Was de moeite waard…
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag het Vistifal in Den Oever weer eens bezoeken.
Helaas zijn onze vrienden daar geveld door Corona, dus opnieuw gaat een bezoekje aan hen om die reden niet door en moeten we onze vis daar alleen oppeuzelen…
Eet veel en smakelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag het Vistifal in Den Oever weer eens bezoeken.
Helaas zijn onze vrienden daar geveld door Corona, dus opnieuw gaat een bezoekje aan hen om die reden niet door en moeten we onze vis daar alleen oppeuzelen…
Goed bezig.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef livelink het volgende:
Even een klein jubelmomentje voor mezelf. Ik heb een orchidee de winter doorgesleurd. Hij/zij bloeit gewoon weer![]()
Oké, wel niet zo mooi en vol als vorig jaar en de andere orchidee ligt wel in de kliko, maar one out of two ain't bad.
Wow, het is mij nog nooit gelukt, ik heb het altijd opgelost door een plastic tak met bloemen in de overgebleven bladeren te steken. De voormalig schoonmoeder van mijn zusje was er echt heel goed in, die zette ze een half jaar ofzo op de zolder en keek er niet meer naar om. Wat is jouw truc?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef livelink het volgende:
Even een klein jubelmomentje voor mezelf. Ik heb een orchidee de winter doorgesleurd. Hij/zij bloeit gewoon weer![]()
Oké, wel niet zo mooi en vol als vorig jaar en de andere orchidee ligt wel in de kliko, maar one out of two ain't bad.
Ze heeft de vis een beetje kunnen proeven, het gaat langzaam maar zeker vooruit…quote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Eet veel en smakelijk
Hoe is het met de smaak van Mw MM, al wat aan het terugkomen ?
Afgeknipt tot boven het 3e oog en toen in de vensterbank in de keuken gezet. Dat is het koelste en donkerste plekje van ons huis, want dat is de vensterbank richting het park naast ons dat helemaal dichtbegroeid is. En we hebben geen verwarming in de keuken en de vloerverwarming komt niet tot daar.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wow, het is mij nog nooit gelukt, ik heb het altijd opgelost door een plastic tak met bloemen in de overgebleven bladeren te steken. De voormalig schoonmoeder van mijn zusje was er echt heel goed in, die zette ze een half jaar ofzo op de zolder en keek er niet meer naar om. Wat is jouw truc?
Ik begin altijd met een onbekende plaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
De titel durf ik wel te gokken op Boogie Woman
En voor de zekerheid gooi je er dan nog een onbekende plaat achteraan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begin altijd met een onbekende plaat.
Mensen moeten dan toch nog intunen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En voor de zekerheid gooi je er dan nog een onbekende plaat achteraan?
Dit was een redelijk hrote hit welquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En voor de zekerheid gooi je er dan nog een onbekende plaat achteraan?
14 wekenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was een redelijk hrote hit wel
Ik kende het echt niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was een redelijk hrote hit wel
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel weer een nieuwe DJ aanmelding aankomen…
Toch wel apart dat jullie beide met John kwamen.quote:
Ik twijfelde en luisterde naar de stem.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel apart dat jullie beide met John kwamen.
Zijn stem lijkt gewoon heel erg op die van zijn vaderquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel apart dat jullie beide met John kwamen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel weer een nieuwe DJ aanmelding aankomen…
Goede vraag. Dat staat er niet bij.quote:
Ik heb diverse 12” versies en de 7” single op vinyl, maar deze versie ken ik niet…quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede vraag. Dat staat er niet bij.
Dit was de eerste die ik tegen kwam.
Na al die jaren denk ik toch wel dat daar een flinke fundering onder moet liggen…quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Deze zangeres heeft hele sterke punten
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na al die jaren denk ik toch wel dat daar een flinke fundering onder moet liggen…
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.quote:
Even zijn wiki gelezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Cozy, die komt ook een paar keer in mijn Offshore Tunes playlist voor.
Maar deze niet…
Hij kon vooral erg goed drummenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Cozy, die komt ook een paar keer in mijn Offshore Tunes playlist voor.
Maar deze niet…
Nee, ik hoorde dat nummer van Cliff We don’t talk anymore erin en dat klopt, is door dezelfde persoon geschreven en geproduceerdquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:41 schreef Symphonic het volgende:
DDM hoorde direct dat Cliff Richard hier acher moest zitten
Ik kijk even.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik was vanmiddag weer met mijn playlist bezig en kwam daar o.a. de song 'The Flyer' van Diethelm/Famulari tegen als ooit gebruikte song. Zei me niks, totdat ik het beluisterde.
Het staat helaas niet in Spotify.
Heb jij die, Melting?
Ik heb hem.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik was vanmiddag weer met mijn playlist bezig en kwam daar o.a. de song 'The Flyer' van Diethelm/Famulari tegen als ooit gebruikte song. Zei me niks, totdat ik het beluisterde.
Het staat helaas niet in Spotify.
Heb jij die, Melting?
Yep, hij heeft het zelf ook vaak gezongen…quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geschreven door Neil Diamond, zo leerde ik vanavond in een muziekquiz op de BBC
Hij moest bij mij van heel ver uit mijn herinnering komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze single heb ik de groeven uitgedraaid
Ik speelde het als kleine symph op het orgel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moest bij mij van heel ver uit mijn herinnering komen.
quote:
*snif*quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er weer een container aangespoeld?
De stikstof spatte er van afquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
In dit nummer hoor je in 1 keer het teveel aan koeien dat NL heeft…
quote:
En ik helemaal mijn best doen op Oysterquote:
Echt, ik kwam eerst op Oyster en toen pas op Blue.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat is er met livelink aan de hand?
Ik vond die matig.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had voor Symph deze besteld https://www.hollandandbar(...)0049596?skuid=049596, hij vindt ze erg lekker
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik helemaal mijn best doen op Oyster
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef sacha het volgende:
*kwacht op vrienden van de Aap, spelletjes, thee, klassieke muziek*
En niet eens bier op hequote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is de naam van een band (zonder streepje)
Hoest met Aap?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef sacha het volgende:
*kwacht op vrienden van de Aap, spelletjes, thee, klassieke muziek*
Je moet er van houden.. voor een alcohol-arme ipa vind ik hem meer dan geslaagd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond die matig.
Maar dan heb je een goede keuze voor hem gemaakt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Over meme gesproken. Dit kwam ik tegen op FB en ging over een essay ergens op een school.
Wow![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:21 schreef MadMaster het volgende:
The Police - Message In A Bottle richting sacha…
Speel jij nog meer instrumenten behalve orgel?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
De zingende jurk - You're My Inspiration
Bas en gitaar (dat laatste soort van)quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Speel jij nog meer instrumenten behalve orgel?
Caribean soulfood..... en wat staat er op de kaart?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Morgen dit eens testen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |