quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Online zijn mensen heel anders, wellicht zelfverzekerder dan in het eggie.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je de date dan online?
Als je vooraf online niks te vertellen hebt zal het irl niet snel beter zijn. Videobellen ftw.
Ja knal er een mooie TT inquote:
Nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Online zijn mensen heel anders, wellicht zelfverzekerder dan in het eggie.
Die eindig toch ongeveer zo, met haar:quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:59 schreef Sapstengel het volgende: Jammer van dat extreem gare accent. Anders zou ik wel een avond met haar door willen brengen.
Hij zou er graag op duiken. Zij heeft eisen.quote:
Ze lijken wat mentaal beperkt te zijn idd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:08 schreef Sked het volgende:
Meisje komt niet zo intelligent over
(hij ook niet)
Zelfde categoriequote:Op donderdag 14 juli 2022 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die eindig toch ongeveer zo, met haar: [ afbeelding ]
Kapster en de keuken spuitende manquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze lijken wat mentaal beperkt te zijn idd.
Lekker Engelsquote:
Zeker FWBquote:
Vind het nog leuker voor die spectrumjongen. Hij was zo angstig toen Fred die druk opvoerde, maar het pakte goed uit.quote:
Lucky shot dat zeker, je mag wel zeggen dat hij een loterij heeft gewonnen met zo iemand.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind het nog leuker voor die spectrumjongen. Hij was zo angstig toen Fred die druk opvoerde, maar het pakte goed uit.
Bij de eerste date: ' ik moet je misschien iets vertellen, er is dus een filmpje van mij…'.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zelfde categorie
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100035891_7ca77e21
ik moet ingelogd zijn,quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bij de eerste date: ' ik moet je misschien iets vertellen, er is dus een filmpje van mij…'.
Qua uiterlijk of innerlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Lucky shot dat zeker, je mag wel zeggen dat hij een loterij heeft gewonnen met zo iemand.
Beide, zij is prachtig en ze passen goed bij elkaar.quote:
”Maar wel gelachen”quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bij de eerste date: ' ik moet je misschien iets vertellen, er is dus een filmpje van mij…'.
Zij iets spontaner.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Beide, zij is prachtig en ze passen goed bij elkaar.
Zijn toch vast wel meer Lego bouwende meiden?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ga mijn Titanic oppoetsen,
Wellicht krijg ik dan sjans met iemand.
In dat shot buiten lichtte haar gezicht bijna opquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Beide, zij is prachtig en ze passen goed bij elkaar.
Ik heb ze nog niet gevonden in ieder geval en ik ben al 32 ik betwijfel of die ook echt bestaan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn toch vast wel meer Lego bouwende meiden?
Opzich wel grappig lijkt mij, hoef alleen niet per se op tv te komen. Ben wel benieuwd met wat voor persoon ze mij zullen matchen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gevonden in ieder geval en ik ben al 32 ik betwijfel of die ook echt bestaan.
wellicht moet ik me ook maar opgeven voor first dates.
Meiden die van gamen houden, genoeg online te vinden en passen wellicht prima bij jouw hobbies?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gevonden in ieder geval en ik ben al 32 ik betwijfel of die ook echt bestaan.
wellicht moet ik me ook maar opgeven voor first dates.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich wel grappig lijkt mij, hoef alleen niet per se op tv te komen. Ben wel benieuwd met wat voor persoon ze mij zullen matchen.
Meiden online zijn schuw omdat de ratio 1 vrouw voor 100 mannen is ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meiden die van gamen houden, genoeg online te vinden en passen wellicht prima bij jouw hobbies?
Bedoelde je schaars?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Meiden online zijn schuw omdat de ratio 1 vrouw voor 100 mannen is ofzo.
daardoor worden ze benaderd wat meestal niet helemaal netjes is en blijven ze meestal op de achtergrond.quote:
Leuk!quote:
That explains a lotquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe loop je rond met dit gebit
Oh wacht. Rimmel London reclames promoten het
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ah whats in a name
* kijkt op klok * @:Nine.
Reikiquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Harry Potter
Disney
Edelstenen
Tantra
Zolderkamers
Emo
Zieligquote:
Rare opmerking inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof mensen in deze generatie wel standaard flirten als ze getrouwd zijn
Inderdaad.quote:
Links en rechts bedoel je denk ik. Idd.quote:
Beide hebben een verschrikkelijk kapsel, de ene is een WC borstel en de andere een dweil.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Links en rechts bedoel je denk ik. Idd.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Beide hebben een verschrikkelijk kapsel, de ene is een WC borstel en de andere een dweil.
Die liggen in de achtertuin.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
7 kinderen wonen bij de vader
Hoe junkie of tienermoeders zijn de moeders?
Weekdieren, schaaldieren. Nee bedanktquote:
Barbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weekdieren, schaaldieren. Nee bedankt
Armoe eten.quote:
En een vervelend stemmetjequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkere laag make-up die Dominicaanse
Mijn hemel
Je kan mij snachts wakker maken voor mosselenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weekdieren, schaaldieren. Nee bedankt
Iddquote:
Zeker.quote:
Nieuwe babies anders blijft de nieuwe partner niet plakkenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:09 schreef DKUp het volgende:
10 kinderen en gejank over weinig geld. Je neukt er zelf op los.
Beetje een katertje dit.quote:
Nu maar snel een terrasje pakken dan?quote:
Jaquote:
Te warm, ga wel WoW spelen.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu maar snel een terrasje pakken dan?
Niet aanslaan op het woordje kater.quote:
Tot eind augustusquote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Moeten we nu wachten tot de herfst tot het nieuwe seizoen?
@:DKUp
Godver…HAD ik een keertje tijd om te kijken, is er geen First Datesquote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Moeten we nu wachten tot de herfst tot het nieuwe seizoen?
Ingeschrevenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef RipCity het volgende:
Enquête: https://meedoen.bnnvara.n(...)ver-First-Dates.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
IngeschrevenIs enquête wat je er van vindt en welk soort dates je meer of minder wil zien. Volgens mij zijn er hier wel wat mensen met tips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb je je stiekem opgegeven als je de enquête invult en je adres achter laat om kans te maken op de cadeaubon?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Nieuwe seizoen is begonnen in Engeland afgelopen week als je vpn hebt .quote:
We zullen extra lief zijn als we weten dat jij het bent.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien mezelf in de tussentijd ook opgeven
Weet alleen niet of ik zo graag op tv wil komen... En gebasht worden door iedereen in dit topic
Ik denk eigenlijk dat ik het eerder niet zou zeggen, want dan krijg ik jullie ongefilterde, oprechte mening.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zullen extra lief zijn als we weten dat jij het bent.
Inclusief en zacht. Alles![]()
quote:Op zondag 24 juli 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zullen extra lief zijn als we weten dat jij het bent.
Inclusief en zacht. Alles![]()
Een oprecht warm bad met iets onprettigs. Een ongemakkelijke situatie.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik het eerder niet zou zeggen, want dan krijg ik jullie ongefilterde, oprechte mening.
Normale mensen bashen we nietquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Weet alleen niet of ik zo graag op tv wil komen... En gebasht worden door iedereen in dit topic
Het was dan ook geen aanname maar een mededelingquote:Op maandag 25 juli 2022 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
Doe je wel een grote aanname, wie zegt dat ik normaal ben?
Precies. Je karakter kan heel mooi zijn, maar daar koop ik natuurlijk niks voor.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het was dan ook geen aanname maar een mededeling![]()
Zegt dus niets over jouw persoontje, je merkt vanzelf wel of @:pisces29 van de bank sopt (of niet)
Ik vind eigenlijk iedereen altijd leuk, maar laat me soms wat meeslepen door de anderen hier in dit topic. Gewoon doen dus.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, geeft niks, ik vind het alleen geen goede tijd. Heb wel wat beters te kijken dan.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, geeft niks, ik vind het alleen geen goede tijd. Heb wel wat beters te kijken dan.
Verklaar je naderquote:
Dat formulier kan ik niet meer vinden, vermoed dat ze daar genoeg aanmeldingen voor hebben.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:32 schreef DKUp het volgende:
We kunnen onszelf toch ook als figuranten opgeven?
Ga ik niet kijkenquote:
Geen warm en gezellig bad, oh hier leukerquote:Op maandag 25 juli 2022 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat formulier kan ik niet meer vinden, vermoed dat ze daar genoeg aanmeldingen voor hebben.
Maar als figurant is ook niet makkelijk: https://www.cosmopolitan.(...)ondeter-first-dates/
Wat zeg je als de dame, heer, transqeer vraagt hoe je op het idee kwam om je op te geven?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe je wel een grote aanname, wie zegt dat ik normaal ben?
Haha ja ben wel benieuwd wie/wat ik tegenover me krijg.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zeg je als de dame, heer, transqeer vraagt hoe je op het idee kwam om je op te geven?
Heb je geen voorkeur voor geslacht opgegeven? (of eigenlijk dus alle vakjes aangevinkt). Dan is het nog meer een verrassing ja! Wel uiterlijke voorkeuren? En verschillen die dan afhankelijk van geslacht?quote:Op maandag 25 juli 2022 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ben wel benieuwd wie/wat ik tegenover me krijg.
Maar denk gewoon dat ik vaste kijker ben en ook zelf wel eens mee wil doen.
Heb me nog niet opgegeven. Maar geslacht ben ik bang om alles aan te vinken, want straks denken ze "oh eindelijk een match voor die ene transgender die we al een half jaar in het systeem hebben". Maarja aan de andere kant, als ze me matchen met iemand als Blaire White of Kim Petras zou ik niet klagen. Wat betreft uiterlijk zou ik wel voorkeuren opgeven en zit er toch redelijk wat verschil in. Ik vind Aziatische en Indiase vrouwen bijvoorbeeld vaak erg mooi, maar de mannen toch minder.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je geen voorkeur voor geslacht opgegeven? (of eigenlijk dus alle vakjes aangevinkt). Dan is het nog meer een verrassing ja! Wel uiterlijke voorkeuren? En verschillen die dan afhankelijk van geslacht?
Haha als vaste kijker denk ik toch dat ik zelf niet mee wil doen. Ik zie mezelf niet zo graag terug op tv (ooit voor een training opnames gehad die ik terug moest kijken)
Naja als je uiterlijke en innerlijke voorkeuren duidelijk opgeeft, zullen ze daar toch wel rekening mee houden? Als je alle vakjes aanvinkt heb je grotere kans dat ze iemand vinden die daar aan voldoet?quote:Op maandag 25 juli 2022 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb me nog niet opgegeven. Maar geslacht ben ik bang om alles aan te vinken, want straks denken ze "oh eindelijk een match voor die ene transgender die we al een half jaar in het systeem hebben". Maarja aan de andere kant, als ze me matchen met iemand als Blaire White of Kim Petras zou ik niet klagen. Wat betreft uiterlijk zou ik wel voorkeuren opgeven en zit er toch redelijk wat verschil in. Ik vind Aziatische en Indiase vrouwen bijvoorbeeld vaak erg mooi, maar de mannen toch minder.
Ik twijfel ook over dat laatste, ben echt bang om mezelf op tv te zien en sowieso niet iemand die erg fan is van eten in restaurants. En als er dan ook nog allerlei camera's op je zijn gericht... Aan de andere kant, wel erg benieuwd en mooie drempel om te overwinnen.
Gewoon opgeven, niet zeggen dat je meedoet. Vooral niet meelezen wat er wordt gezegd. Over iedereen valt wel iets te zeiken.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb me nog niet opgegeven. Maar geslacht ben ik bang om alles aan te vinken, want straks denken ze "oh eindelijk een match voor die ene transgender die we al een half jaar in het systeem hebben". Maarja aan de andere kant, als ze me matchen met iemand als Blaire White of Kim Petras zou ik niet klagen. Wat betreft uiterlijk zou ik wel voorkeuren opgeven en zit er toch redelijk wat verschil in. Ik vind Aziatische en Indiase vrouwen bijvoorbeeld vaak erg mooi, maar de mannen toch minder.
Ik twijfel ook over dat laatste, ben echt bang om mezelf op tv te zien en sowieso niet iemand die erg fan is van eten in restaurants. En als er dan ook nog allerlei camera's op je zijn gericht... Aan de andere kant, wel erg benieuwd en mooie drempel om te overwinnen.
Het regent aanmeldingenquote:Op maandag 25 juli 2022 21:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon opgeven, niet zeggen dat je meedoet. Vooral niet meelezen wat er wordt gezegd. Over iedereen valt wel iets te zeiken.
Ik weet ook dat mensen gaan zeiken over mijn lage en wat trage stem
En Fok! is nog geen 20% van de scherpte van Twitter dus dat komt goed.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon opgeven, niet zeggen dat je meedoet. Vooral niet meelezen wat er wordt gezegd. Over iedereen valt wel iets te zeiken.
Ik weet ook dat mensen gaan zeiken over mijn lage en wat trage stem
Warm bad, jongens. WARM BAD!quote:Ik heb zelf meegedaan (helaas niks geworden) maar ik kan het mensen echt aanraden. Het is zo’n warm bad waar je in terecht komt en het team van First Dates NL begeleid je zo goed. Mijn tip voor het geval je twijfelt, doe het gewoon!
quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Blijkbaar nog even wachten tot er nieuwe afleveringen verschijnen want:
https://m.facebook.com/st(...)059779&__tn__=%2AW-R
Kwoot van een oud kandidaat:
[..]
Warm bad, jongens. WARM BAD!
Ik ben inmiddels bij de vijfde podcastdate aanbeland (ja ik heb niks te doen) en het is heerlijk ergermateriaal. Hele irritante mensen zitten ertussen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:12 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Dit begint op de vakantie van Eva Jinek te lijken![]()
April of mei waren we toch klaar met de nieuwe afleveringen?
Ze roept jonge en oude donkere mannen op om zich aan te melden, want er is vraag naar. LOL
https://m.facebook.com/fi(...)57270168502850/?_rdr
Eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij de vijfde podcastdate aanbeland (ja ik heb niks te doen) en het is heerlijk ergermateriaal. Hele irritante mensen zitten ertussen.
Riraaahraaizuh-grietje van 21 jaar:
- "Je bent nog nooit buiten Europa geweest?! Wat raaaawr, voor mij is dat zooo normaal" en
- "Je hebt geen paspoort?! Kan ik me zooo niet voorstellen. Wauw, grappig" en
- "Ja ik kom nu uit Nieuw-Zeeland, woon er nu twee jaartjes" en
- "Heb een tussenjaar gehad, en toen in Amerika gewerkt" en
- "Ik wil heel graag kinderen, maar ik wil gewoon raizuh. Het label 'huisje boompje beestje' geeft me gewoon stress" en
- "Wilde ook raizuh door Zuid-Amerika, maar toen gingen alle 'borders' dicht door corona".
nope, 5-8-2022 geven ze aan te zoeken naar deelnemers voor het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al bekend wanneer er nieuwe afleveringen komen? @:DKUp
Zag een reclame over een abonnement op ESPN in een bundeltje met Disney. Zulks een gebrek aan mannelijkheid.@:Lenny_Leonard @:3rr0r @:Caland
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:21 schreef DKUp het volgende:
nope, 5-8-2022 geven ze aan te zoeken naar deelnemers voor het nieuwe seizoen
Als je een kind krijgt ben je niet per se direct man af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zag een reclame over een abonnement op ESPN in een bundeltje met Disney. Zulks een gebrek aan mannelijkheid.@:Lenny_Leonard @:3rr0r @:Caland
All inclusivequote:
Dan doe je het maar met Sesamstraat of Netflix.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je een kind krijgt ben je niet per se direct man af.
Zeker. @tja77 kijkt ook graag naar transformers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:33 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk nu naar Transformers 3: Dark of the Moon op Prime, mag dat @:Pisces29?
Wel heel erg in die First Dates-sfeer.
Zorgen voor een pre-inclusieve sfeer hier voor het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. @:tja77 kijkt ook graag naar transformers.
Hoe dan ook. Hopelijk dat we dan in de herfst verder met First Dates kunnen.
Ik zie allemaal trash, verbouwde mensen en people of color bij MAFS. Maar Videolandquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:44 schreef Fosive het volgende:
Gelukkig kunnen we nu MAFS kijken en vanaf volgende week nieuwe eps van Lang leve de liefde
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
“Wij zoeken nieuwe deelnemers…”
“Het First Dates-team heeft ook vakantie nodig…”
[ twitter ]
Wow
Wowedquote:
Lenny heeft ons sowieso de rug toegekeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Same. Die Britse gaat nog wel als ik me echt verveel, maar liever niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer is er weer de Nederlandse First Dates? In tegenstelling tot veel anderen vind ik de buitenlandse echt geen reet aan.
Die bestaat niet meer! Apart, voor een voormalig mod.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lenny heeft ons sowieso de rug toegekeerdDie is gepromoveerd naar het Viva forum.
Bij een nieuwe coronagolf waait hij terug met een nieuw accountquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer! Apart, voor een voormalig mod.
Op warme zomerdagen beginnen over de herfst. Nu ben je een beetje af @DKUpquote:
Ja, First Dates begint als het hier alleen maar regent en/of koud is. Zal je net zienquote:Op donderdag 1 september 2022 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op warme zomerdagen beginnen over de herfst. Nu ben je een beetje af @:DKUp
quote:Op zondag 4 september 2022 12:57 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Morgen weer een nieuw seizoen vanuit het niets lol
@:Pisces29
@:tja77
@:Nine.
@:Fosive
@:NoCigar
@:Joop_W
@:Coco
@:Rickocum
@:Jimbo
@:cherrycoke
@:Sapstengel
@:Poefbank
@:RamboDirk
@:Tyranoesauroes
@:Hexagon
@:RipCity
@:Regilio
@:MizzesArmy
@:3rror
Warm inclusief bad GENOT
Steentjes aaien
HAAI EN HAAI
Voetballers
OOSTED
Fan van Disney, Harry Potter, pretparken en
Transformers
BEJAARDED (piano, dood, verderf en gescheiden)
BLACKED
Denice was in een paar weken klaar inderdaad. Ze zoeken naar donkere mannen vooral.quote:Op zondag 4 september 2022 12:58 schreef Fosive het volgende:
Wel zorgelijk dat ze nog kandidaten zoeken. Straks worden we na anderhalve week opgezadeld met herhalingen bij gebrek aan nieuwe content.
Blijkbaar krijgen ze geregeld verzoekjes van mensen die alleen willen meedoen als het om een rijke BN'er gaat.quote:Als ik geïnteresseerd ben in iemand op tv, kan ik me dan opgeven om met die specifieke persoon op date te gaan?
Via deze site kun je het formulier ‘date een dater’ invullen, dan worden jouw gegevens naar de betreffende Dater gestuurd. Je kunt niet iemand in het bijzonder 'selecteren' om mee op date te gaan in het programma. Ook kun je je niet uitsluitend opgeven voor de BN'er editie.
Naam verkeerd gespeld, had het bijna gemistquote:Op zondag 4 september 2022 12:57 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
@:Regilio
@:MizzesArmy
Warm inclusief bad GENOT
Steentjes aaien
HAAI EN HAAI
Voetballers
OOSTED
Fan van Disney, Harry Potter, pretparken en cosplay
Transformers
BLACKED
Sorryquote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naam verkeerd gespeld, had het bijna gemist
Maar ben er sterker uitgekomen!
Was toch iemand van hier die zich had opgegeven? Al iets bekend over uitzenddatum? Kunnen we daar rekening mee houden en alleen positief commentaar geven
Geen probleem, dankzij deze ervaring weet ik wat echt belangrijk is in het leven.quote:
We geven toch altijd positief commentaar?quote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was toch iemand van hier die zich had opgegeven? Al iets bekend over uitzenddatum? Kunnen we daar rekening mee houden en alleen positief commentaar geven
quote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2022 12:57 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
@:Regillio
@:MizzezAmy
Warm inclusief bad GENOT
Steentjes aaien
HAAI EN HAAI
Voetballers
OOSTED
Transformers
BLACKED
Wat een lolbroeken. Ons een beetje needy makenquote:Op zondag 4 september 2022 12:57 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Sowieso bijquote:Op zondag 4 september 2022 12:57 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
@:Regillio
@:MizzezAmy
Warm inclusief bad GENOT
Steentjes aaien
HAAI EN HAAI
Voetballers
OOSTED
Transformers
BLACKED
Haha inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wordt weer op tijd eten, afwassen en het warme bad klaarzetten
Hallo @Skedquote:
Ik vraag me telkens af hoe je een uur naar 2 onbekende mensen kijkt, als een soort Zomergasten maar dan met tokkiesquote:Op maandag 5 september 2022 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nog bij lang leve de liefde, ben benieuwd of die Aletta aan het einde nog weer nieuwe dates zoekt.
Haha dat is juist het leuke. Er is zoveel cringe vaak, omdat er ook meer activiteit is en meer fout kan gaan dan even een etentje.quote:Op maandag 5 september 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe je een uur naar 2 onbekende mensen kijkt, als een soort Zomergasten maar dan met tokkies
Jaaaaaa @DKUpquote:
Dikke like voor die mega lijstquote:Op maandag 5 september 2022 19:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry wist het op een gegeven moment niet meer
Reizen is engquote:Op maandag 5 september 2022 19:30 schreef Sked het volgende:
Deze man gaat elk jaar naar Lanzarote om de cactustuin te zien.
Nee. Uniek dat ik het niet kenquote:Op maandag 5 september 2022 19:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ken je Doorwerth niet? Maar wel een keer geen stad idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |