Dolle dinsdag voor de Russen. Oh wat ga ik daarvan genieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die brug moet blijven staan.
Altijd handig voor Ladatokkies op Dolle Dinsdag.
Kan ook dat filmpje van Joe Blogs terugkijken?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Van het CBS:
De cijfers t/m 2019 zijn gebaseerd op een voorlopige teruglegging. Nederland exporteerde in 2021 voor bijna 211 miljard euro aan diensten.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)201%20miljard%20euro.
De discussie: op te blazen, of niet op te blazen, is er een die heftig woed. Ik ben echt benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die brug moet blijven staan.
Altijd handig voor Ladatokkies op Dolle Dinsdag.
Het ging om de situatie in de EU na de invasie in Oekraïene en daarna ingevoerde sancties, niet over de situatie in 2021.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:27 schreef luxerobots het volgende:
Van het CBS:
De cijfers t/m 2019 zijn gebaseerd op een voorlopige teruglegging. Nederland exporteerde in 2021 voor bijna 211 miljard euro aan diensten.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)201%20miljard%20euro.
En dat doet het toch niet eens, joh.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Moeilijk anders te zien dan wederom expres de Oekrainse cultuur te vernietigen.
quote:From that extraordinary Duma session slated for today:
• Denis Manturov will become the new deputy prime minister
• The current deputy prime minister Yury Borisov will become the new director of Roscosmos
• The current director of Roscomos, far-right figurehead Dmitry Rogozin, has been dismissed
Previously it was rumored that Putin is trying to speedrun the process of nominating a successor (hence the extraordinary session). Accordingly, barring some mishaps, Manutrov will soon become the prime minister and will then be put forward as a presidential candidate for Putin's faux party United Russia. Potentially in a snap election before shit truly hits the fan in Russia.
Dmitry Patrushev, the son of one of the main hawks behind Putin, Nikolai Patrushev, was (and may still be) another potential successor.
Gebouwen zijn ongeveer het grootste kostenplaatje van een universiteit, dus die universiteit gaat niet zomaar terugkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat doet het toch niet eens, joh.
Gebouwen kun je herbouwen. Boeken kun je opnieuw drukken.
Dom, kinderachtig terrorisme is het.
Enig idee wat de rol van Medvedev is? Ik mis hem in dit verhaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef speknek het volgende:
De Russische Doema had een spoedzitting van de veiligheidsraad vandaag, samenvatting van de uitkomsten:
[..]
quote:
Het is nog onduidelijk of het Medvedev of Zondervedev is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee wat de rol van Medvedev is? Ik mis hem in dit verhaal.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is nog onduidelijk of het Medvedev of Zondervedev is.
Medvedev is in 2020 ontslagen ("vrijwillig afgetreden") door Putin, ik denk dat hij hem te gecomprommitteerd vindt na de corruptie-aantijgingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee wat de rol van Medvedev is? Ik mis hem in dit verhaal.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iemand stelt je de vraag of het handel betrof, of dienstverlening,
Dus maken we er maar "handel in diensten" van.
Je weet het verschil tussen 'collateral damage' en 'externaliteiten'?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:46 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ah ja. Het collateral damage verhaal.
Als zelfs Putin je te corrupt vindt dan heb je het wel heel erg verknald.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Medvedev is in 2020 ontslagen ("vrijwillig afgetreden") door Putin, ik denk dat hij hem te gecomprommitteerd vindt na de corruptie-aantijgingen.
Jij kwam met de mededeling dat de import van goederen gestegen is in Europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:44 schreef Za het volgende:
[..]
Nee.
Er is handel in goederen en handel in diensten.
Lees je in aub
Nou, dat doet het dus wel, alleen in Nederland al 211 miljard in 2021.quote:
Je hebt handel, waar ik bv iets koop, beetje geld op gooi, en het doorverkoop,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:44 schreef Za het volgende:
[..]
Nee.
Er is handel in goederen en handel in diensten.
Lees je in aub
Betreffende post was gericht aan een user die niet bekend is met handel in diensten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:51 schreef luxerobots het volgende:
Jij kwam met de mededeling dat de import van goederen gestegen is in Europa.
Waarop ik meldde dat de diensten er niet bij in zitten.
En toen zei jij dat het toch nauwelijks iets scheelt.
Nogmaals, de handel in diensten vertraagde in de meeste EU landen eerste kwartaal 2022.quote:Nou, dat doet het dus wel, alleen in Nederland al 211 miljard in 2021.
Als vrijwel iedereen het vrijwel altijd met je oneens is, ga je dan nooit eens aan jezelf twijfelen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Betreffende post was gericht aan een user die niet bekend is met handel in diensten.
[..]
Nogmaals, de handel in diensten vertraagde in de meeste EU landen eerste kwartaal 2022.
(Dit gaat werkelijk nergens meer over)
Je hebt echt geen idee he.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:56 schreef ExTec het volgende:
Je hebt handel, waar ik bv iets koop, beetje geld op gooi, en het doorverkoop,
En je hebt dienstverlening, waar je dus niet iets koopt en verkoopt maar je eigen vaardigheden inzet voor een ander, voorbeelden een dokter, of een IT'er.
Misschien moet je practisen wat je preached, en echt gaan lezen over al die dingen waar je pretendeert over te kunnen praten.
Meer een kwestie van willen dan kunnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:58 schreef Za het volgende:
[..]
Maar kunnen 'wij' deze prijs ook daadwerkelijk betalen?
Ik zou anno nu ook afzien van duits spul ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:46 schreef slashdotter3 het volgende:
De VS zal ze wel een hele goede deal hebben gegeven aangezien ze duizenden tanks op voorraad hebben waar ze vanaf willen terwijl de Duitse Leopards veel beter zijn qua brandstofverbruik en onderhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |