Cato blijft, maar Daan lijkt te gaan vertrekken (al verwacht ik nog wel wat van Stefano)quote:Op maandag 28 november 2022 21:15 schreef freaky40 het volgende:
Daan gaat er dus ook uit en zijn nieuwe vriendin blijkbaar dan ook.
Zou ik wel jammer vinden had liever dat Stefano weer gingquote:Op maandag 28 november 2022 21:15 schreef freaky40 het volgende:
Daan gaat er dus ook uit en zijn nieuwe vriendin blijkbaar dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Stefano heeft jaren geleden precies hetzelfde proberen flikken bij Nick.quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:32 schreef Japepk het volgende:
Denken jullie dat op basis van Videoland of op basis van nieuws over de acteurs? Dat hele Milaan-verhaal kan nog 100 kanten op natuurlijk. Sowieso niet logisch van Ludo om Daan daarvoor te kiezen. Stefano voelt zich achtergesteld, spreekt Italiaans en kent de wereld. Die stuur je daar naartoe. En dat hele wraakplan van Stefano is ook een beetje overtrokken. Ja, hij voelt zich 'bedreigd' bij Ludo door Daan, maar daarvoor ga je niet iemand ontoerekeningsvatbaar laten verklaren. Dan waren die steekpartijtjes met die tinderscharrel meer 'op niveau'.
Oh, disagree. Tommy van Lent is wel echt een talent, dus een verlies voor de serie, maar ik vind de nieuwe acteur het prima doen. Ik word juist heel moe van Merel bij de politie. Daar worden echt alle clichés aan elkaar geregen. Zij en Linda moeten echt voor het comic relief zorgen, dat merk je duidelijk. Luuk vult dan ook echt de lege plek van Anton in. Love interest van Linda, kameraad van Ludo en dokter natuurlijk. Op zich een verfrissend karakter, maar het is wel overduidelijk. Beleidsmatig zijn ze echt aan het zwabberen (geweest).quote:Op donderdag 1 december 2022 00:43 schreef James1988 het volgende:
Mee eens, ik vind nieuwe Steef ook nog geen succes. De vorige acteur zette de rol natuurlijk ook heel goed neer, dus een andere acteur zou altijd wennen zijn, maar dit voelt niet eens alsof het hetzelfde personage is.
Merel in d'r politiepakje is dan wel weer leuk om te zien
Beetje gek inderdaad om eerst Anton te ontslaan en een (half) jaar later eenzelfde personage te introduceren, maar dan in een iets ander jasjequote:Op donderdag 1 december 2022 09:53 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oh, disagree. Tommy van Lent is wel echt een talent, dus een verlies voor de serie, maar ik vind de nieuwe acteur het prima doen. Ik word juist heel moe van Merel bij de politie. Daar worden echt alle clichés aan elkaar geregen. Zij en Linda moeten echt voor het comic relief zorgen, dat merk je duidelijk. Luuk vult dan ook echt de lege plek van Anton in. Love interest van Linda, kameraad van Ludo en dokter natuurlijk. Op zich een verfrissend karakter, maar het is wel overduidelijk. Beleidsmatig zijn ze echt aan het zwabberen (geweest).
Het is allemaal te gemaakt leuk doen wat ze doet. Het moet een soort rom/sitcom verhaallijntje zijn maar het komt niet uit de verf omdat...news flash: GTST geen rom/sitcom is, zélfs de lachband is niet te horen dus het slaat echt als kut op Dirk. Henk is al komisch zat en daar moet het gewoon bij blijven vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:18 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik vind het raar dat Rik is vertrokken uit zijn eigen huis, waarom zet hij Shanti er niet uit? Hij woonde er toch al voordat hij wat met Shanti kreeg? Begint trouwens sowieso wat saai te worden dat hele gedoe .
Ik zal wel de enige zijn maar vind Babette van Veen nou niet bepaald een goede actrice hoor.
En het is wel heel erg dat heel toevallig weer de nieuwe huisarts wat iemand eerder ook al zei weer op Linda valt..
Jammer vind ik dat het huis van Linda is verkocht, want ooit was dit toch ook het huis van Jef.
Gaat Linda nog op zoek naar een nieuw huis?
Waarom is die weg eigenlijk? De nieuwe is nogal ‘niks’. Hij is erbij maar totaal geen karakter.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hadden van Steef beter een rol kunnen maken die af en toe langs komt in overleg met de eerste acteur.
Zou een leuk kerstcadeau zijn als Merel in dat pakje eens ging strippen 😛quote:Op donderdag 1 december 2022 00:43 schreef James1988 het volgende:
Mee eens, ik vind nieuwe Steef ook nog geen succes. De vorige acteur zette de rol natuurlijk ook heel goed neer, dus een andere acteur zou altijd wennen zijn, maar dit voelt niet eens alsof het hetzelfde personage is.
Merel in d'r politiepakje is dan wel weer leuk om te zien
hij wilde een andere weg in met zijn carrierequote:Op woensdag 7 december 2022 13:34 schreef RipCity het volgende:
Wat is die comedyclub een nonsense zeg. Vooral dat
ontzettend neppe gelach.
[..]
Waarom is die weg eigenlijk? De nieuwe is nogal ‘niks’. Hij is erbij maar totaal geen karakter.
Wie is dat?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:47 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zie ik het nou goed?.
Komt zeker voor de Comedy Boxquote:Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aaah ja, Andre! Vanzelfsprekend.
Ja, mooi is dat. Erg leuk dat het niet eens meer gespeeld was maar dat het echt zo is, en dat ze het erin hebben gelaten.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:57 schreef Claude_Viole het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CmXHoeTMurE/
Prachtig! Demi die door haar Tom even in elkaar gemept werd.
Eens. Ludo is niet geloofwaardig om zich zo snel op de kast te laten jagen. Net zoals het ongeloofwaardig is dat Stefano hem, ja, waarvoor eigenlijk? bedreigd. En dan wordt Ludo er ook nog paranoia van, mwah. Zeker nu Daan weg is, heeft Stefano geen aanleiding meer. Sterker nog, ik denk dat het leuker is om hem de rol van Anton te geven en weer zij aan zij met Ludo te gaan strijden.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
afgelopen weken beetje terug gekeken traag allemaal terwijl de Ludo verhaallijn veel te snel gaat.
Vroeger namen ze de tijd voor zijn verhaallijnen nu gaat het met dezelfde haast als puberale onzin verhalen twee brieven en hij is al angstig en beschuldigd opeens Bing etc.
Daan die opeens weg is.
prima einde voor Daan idd. En wat betreft Leon, die kunnen ze altijd nog opgraven als ze Ludo er (tijdelijk) uit willen schrijven.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:43 schreef Japepk het volgende:
[..]
Eens. Ludo is niet geloofwaardig om zich zo snel op de kast te laten jagen. Net zoals het ongeloofwaardig is dat Stefano hem, ja, waarvoor eigenlijk? bedreigd. En dan wordt Ludo er ook nog paranoia van, mwah. Zeker nu Daan weg is, heeft Stefano geen aanleiding meer. Sterker nog, ik denk dat het leuker is om hem de rol van Anton te geven en weer zij aan zij met Ludo te gaan strijden.
En, hoe ongeloofwaardig Daan als museumdirecteur ook was, hij is wel een van de meest geslaagde personages van de laatste 10 jaar. Een tof achtergrondverhaal met Opa Stern, goede banden in de serie met Rik en in de serie zelf ook al snel een verleden. Hij en Nina zijn altijd een bepaalde spanning blijven houden, het gedoe rond Louise en later zijn verslaving en de voogdijkwestie met Shanti. Ten slotte tegen/met Ludo als beveiliger. Daan in de tang door Ludo en Billy en het staartje dus in het veilinghuis. Van krantenjongen tot miljonair, Peter Kelder 2.0. Je merkt echt dat ze hem een happy end wilden geven, gelukkig, rijk en met vrouw en kind naar het buitenland. Daar hebben ze zowaar nog redelijk de tijd voor genomen ook. En dat terwijl ik eerst dacht dat Ludo hem alleen binnenhaalde in het kader van 'keep your enemies close'. Van het verhaal rond Leon zullen we wel niets meer horen.
Je wil Merel gewoon naakt zien dudequote:Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Merel en Marwan weer gaan wiepen.
Dat sowieso maar ze hadden weer heel snel leuke chemie met elkaar niet veel voor nodig wel blij dat Lynn snel weer weg was.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:26 schreef RipCity het volgende:
Leuk gedaan die eerste 2minuten in Aflevering 6693. Zoiets moeten ze vaker doen qua filmen/sfeer.
[..]
Je wil Merel gewoon naakt zien dude
Lijkt weer een stijlchange te zijn in de montage. Veel meer shots met muziek, vandaag ook weer! Scènes krijg veel meer gevoel en sfeer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:26 schreef RipCity het volgende:
Leuk gedaan die eerste 2minuten in Aflevering 6693. Zoiets moeten ze vaker doen qua filmen/sfeer.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al gaat het erop vooruit
[ Bericht 5% gewijzigd door Japepk op 05-01-2023 14:52:20 ]'t Echte en 't ware!
quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:41 schreef Japepk het volgende:
Jup, en meer 'bijzondere' shots. Ik vind het erop vooruit gaan, maar dat komt ook omdat sommige lijntjes nu wat interessanter worden. Daardoor kunnen sommige afleveringen zich echt meten met Nederlands drama wat hoog gewaardeerd wordt. Twee verhalen nemen een bijzondere wending, maar het lijkt er wel op dat al die semi-plottwists alleen maar om het verhaal te rekken, er wel uit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al gaat het erop vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Merel bloot lijkt me niet verkeerdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blote acteurs hoef je niet op primetime op een open zender te verwachten. Das of our lives kan dit nu wel,min Amerika, omdat die soap nu alleen nog maar op de streamingdienst van NBC te zien is, en niet op de zenderquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Merel bloot lijkt me niet verkeerd
zal wel wat achter zitten want het slaat nergens opquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:07 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind dit seizoen steeds beter worden. Nina die zo is opgefokt dat ze Stefano mee gaat helpen ludo te slopen. Eindelijk word "prinsesje" een ECHTE Sanders bitch
quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:41 schreef Japepk het volgende:
Jup, en meer 'bijzondere' shots. Ik vind het erop vooruit gaan, maar dat komt ook omdat sommige lijntjes nu wat interessanter worden. Daardoor kunnen sommige afleveringen zich echt meten met Nederlands drama wat hoog gewaardeerd wordt. Twee verhalen nemen een bijzondere wending, maar het lijkt er wel op dat al die semi-plottwists alleen maar om het verhaal te rekken, er wel uit zijn.Met sprongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al gaat het erop vooruit
Ik had liever een blote daan. Was zo'n mooie jongen,johquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Merel bloot lijkt me niet verkeerd
Een blote wie?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik had liever een blote daar. Was zo'n mooie jongen,joh
Ik zie dit niet voor lange tijd gebeuren. Ze is zo labiel sinds die ontvoering door Isabella. Zelfs het trauma door Loes had haar bijna weer de Waveren-kliniek in gekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:07 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind dit seizoen steeds beter worden. Nina die zo is opgefokt dat ze Stefano mee gaat helpen ludo te slopen. Eindelijk word "prinsesje" een ECHTE Sanders bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |