SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben de stokjes in de oren gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
De coronatesten zijn incorrect afgenomen
Stop de persen!
Ipv oraal, eh, anaal?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Ik zie ineens een link tussen Jumbo, Max Verstappen en zich misdragende Hollandersquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jumbo bezorgt ook daar de boodschappen?
Bron?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Skal. Vereniging van keuringsartsen voor het basisonderwijs ofzoquote:
Ik denk dat dit nu mee gaat vallen. Al het geld zit nu in ONZE Max, en er moet nog illegaal vuurwerk worden gekocht aan het einde van dit jaar... Het houdt een keer op.quote:
Niet altijd makkelijk om het juiste gat te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Ploegleider UAE positief. Verder wordt er slecht getest door ASO blijkbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog iets gemist? Ik schakel net in
Te basaal?quote:
Frank Lammers.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie ineens een link tussen Jumbo, Max Verstappen en zich misdragende Hollanders
Froome zit in de kopgroep en Pidcock is de beste daler uit het peloton.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog iets gemist? Ik schakel net in
Spielberg -> L'Alpe d'Huez is 961km met de auto, prima te doen in 4 dagen voor het darts publiek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nu mee gaat vallen. Al het geld zit nu in ONZE Max, en er moet nog illegaal vuurwerk worden gekocht aan het einde van dit jaar... Het houdt een keer op.
Ah, dat heb ik precies nog gehoordquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Ploegleider UAE positief. Verder wordt er slecht getest door ASO blijkbaar.
Op basis van gisteren geef ik Bardet nog wel enige kansquote:
Als Jumbo het wel prima vindt als de dagzege naar iemand anders gaat, kan het wel ja. Als ze dat wel willen, is dat stuk vlak richting Alpe wel ideaal voor Wout om veel tijd terug te pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:18 schreef JohnDDD het volgende:
5 minuten voor Pidcock
maakt toch wel kans om te winnen dan
Reeds gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees de bio over Jan Ullrich van Daniel Friebe.
laat het die gast hier die liedjes maakt op de naam van bekende sporters maar niet horenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Door alle bocht 7 ellende heb ik alweer een nieuwe carnavalskraker in mijn hoofd![]()
Jaa, Jonas, onze Jonas, van de visssaffslaaaggg, jalalalalaaaaa
Die zit toch ook op fok?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laat het die gast hier die liedjes maakt op de naam van bekende sporters maar niet horen
In de Giro lieten ze na om met een Bardet in vorm een rit te winnen voordat ie uitviel, misschien hebben ze geleerd van dat proces?quote:
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laat het die gast hier die liedjes maakt op de naam van bekende sporters maar niet horen
Dat was vooral Bardet zelf die dat deed toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In de Giro lieten ze na om met een Bardet in vorm een rit te winnen voordat ie uitviel, misschien hebben ze geleerd van dat proces?
Onderdeel van het proces.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was vooral Bardet zelf die dat deed toch?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren bij mij lag Sporza er ook ineens uit
Is die goed? Zit na te denken om die te kopen om op vakantie mee te nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees de bio over Jan Ullrich van Daniel Friebe.
Of een ultieme wraakactie van Wuyts.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
VRT heeft de rekeningen niet betaald?
Te weinig beelden van Wout, dus beeld kan op zwart.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een ultieme wraakactie van Wuyts.
Ketnet (Ziggy 53) doet het wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook het andere VRT kanaal ligt er uit. De Belgen hebben een groooot probleem.
Iemand is daar op de kabels gaan staan?quote:
Uiteindelijk is het allemaal Eurosport hun schuld die het dreamteam niet op de tour hebben gezet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik kijk nu door de falende Belgen deze Tour meer NOS dan goed is voor een mens
Ik zag gisteren alweer zo'n liedje voorkomen over Vingegaardquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geef de kopgroep ook wel een kans nu ja als andere ploegen niet overnemen. Gezien de manier van koersen op de Galibier leek Jumbo het te controleren, maar wel een stuk rustiger nuquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de Wet van Herbert komen we in de buurt van het omslagpunt
Valide punt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal Eurosport hun schuld die het dreamteam niet op de tour hebben gezet.
Kan ik nog niet zeggen. Beter aan @Koffieplanter vragenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die goed? Zit na te denken om die te kopen om op vakantie mee te nemen.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)et-graf-in~abe0fd6d/
Hier past een bepaalde foto bij die hier heel populair is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)et-graf-in~abe0fd6d/
Meer mensen Ziggo dan KPN hier, Ajaxforum.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was het juist alleen bij KPN volgens mij, want toen klaagden maar een paar mensen.
Allemaal naar de NOS!
anorexiaquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje. Theunisse ziet er bizar slecht uit.
"Denk je nog wel eens terug aan die dag?"quote:
niet Rasmussen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maarten was de koning van Biafra. Die titel kunnen ze nu beter aan GJ T geven
Stukje Alpe d'HuZes dan maarquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij vol met kanker zit.
Ducrot is de Koning van Biafraquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek_Biafraquote:Maarten Ducrot droeg tijdens zijn carrière als profwielrenner de bijnaam 'Koning van Biafra' vanwege zijn tengere lichaamsbouw.
Gewoon nul voorbereiding en dan de meest debiele vragen stellen, niet weten dat iemand ernstig ziek is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:38 schreef Salina het volgende:
[..]
"Denk je nog wel eens terug aan die dag?"
"Nou, nee..."
"Wat herinner je je nog van die dag?"
"Heel weinig..."
"Hoe gaat het verder met je?"
"Laten we het maar over fietsen hebben."
"Zit je naar de Spaanse televisie te kijken?"
"Nee, nu zit ik naar jullie te kijken."
Wel vervelend dat het schijnbaar zo slecht gaat met hem. Ziet er niet goed uit.
Klopt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Theunisse is toch eigenlijk al jaren ziek? Ken hem eigenlijk niet anders. Problemen met z'n hart, verlamd geweest, enz.
/ Gert Jan Theunissen, hartfalen en dwarslaesie....quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:42 schreef Ericr het volgende:
Gert-Jan leeft al tig jaar in geleende tijd. Zijn lichaam en vooral zijn hart is op.
Tientallen hartaanvallen gehad ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Theunisse is toch eigenlijk al jaren ziek? Ken hem eigenlijk niet anders. Problemen met z'n hart, verlamd geweest, enz.
Ook als je weet dat hij ziek is, is het niet zo'n rare vraag om te vragen hoe het met iemand gaat toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gewoon nul voorbereiding en dan de meest debiele vragen stellen, niet weten dat iemand ernstig ziek is.#ookwerkenbijdenos
das de vorige eeuwquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:41 schreef Zwansen het volgende:
We genieten na van je overwinning in 1989. Nou, spreek voor jezelf.
Mensen die die overwinning nog kunnen herinneren zitten aan de verkeerde kant van het omslagpunt.quote:
En vooral ook dit:quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tientallen hartaanvallen gehad ja.
Dat was Alex Roeka maatquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Zolang Peter Winnen maar niet meer gaat zingen bij De Avondetappe
Klopt, volgende week is mijn uitvaart.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mensen die die overwinning nog kunnen herinneren zitten aan de verkeerde kant van het omslagpunt.
BOOMEREDquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Klopt, volgende week is mijn uitvaart.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Klopt, volgende week is mijn uitvaart.
van die goedkope uitvaart plak cakequote:Op donderdag 14 juli 2022 15:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gecondoleerd!![]()
Deel je nog wel zelf de plakjes cake uit hier in TDF?
Het was op een vreemd moment in het gesprek. Leek eerder op effectbejag dan oprechte interesse.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als je weet dat hij ziek is, is het niet zo'n rare vraag om te vragen hoe het met iemand gaat toch?
Dat is wel waar inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het was op een vreemd moment in het gesprek. Leek eerder op effectbejag dan oprechte interesse.
Met een beetje voorbereiding weet je dat het op allerlei vlakken niet goed met hem gaat. Het is niet raar om er naar te vragen, maar wel om iemand daar live mee te verrassen. Zorg dat je van te voren weet dat iemand dat wel ok vindt. Getuigt van respect vind ik.
De Sint Willebrord Sessies deel 1 en 2 zijn best goede albums, zeker deel 2 over Lance Armstrong.quote:
Heb je hemzelf wel eens gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit moet wel de saaiste beklimming zijn die ze in de tour hadden kunnen stoppen
Dat ligt in dit geval toch echt aan de renners, normaal is de Croix de Fer juist een klim waar je heel veel trucjes kan uithalen omdat het een 3-4 trapsraket is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit moet wel de saaiste beklimming zijn die ze in de tour hadden kunnen stoppen
Overbodig, hij heeft er al eenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zag gisteren alweer zo'n liedje voorkomen over Vingegaard
Ductrot is team Colombianen moet je kort houden?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig want Ducrot heeft het nu over het mishandelen van Colombianen.
De verandering van het geel vind ik ook hinderlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
vroeger was het geel wel donkerder, in de tijd van Indurain
die zag er ook wel schitterend uit in die kleur
Die zit nog wel bij Pogacar voorin, geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:51 schreef wimderon het volgende:
Multilul zit bij Klep volgens de tracker, heeft die bij Matxin in bed geslapen vannacht?
Toch juist niet saai omdat hij compleet onregelmatig is?quote:
na gister niet zo gekquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:58 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een klassieke "Op de laatste klim gaan we eens kijken of we wat kunnen" ?
Pogacar had gehoopt dat dat gisteren ook zo wasquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:58 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een klassieke "Op de laatste klim gaan we eens kijken of we wat kunnen" ?
Wel goed voor mijn productiviteitquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:58 schreef Zorro het volgende:
Deze etappe kun je niet veel uit concluderen aangezien gister al vrij extreem was. Kan me voorstellen dat alle wilde plannen voorlopig weer even de ijskast in zijn gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ligt in dit geval toch echt aan de renners, normaal is de Croix de Fer juist een klim waar je heel veel trucjes kan uithalen omdat het een 3-4 trapsraket is.
Laat ik het dan anders formuleren: op dit moment in de etappe met de koersontwikkeling van gisteren komt ie er wat saai uit.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch juist niet saai omdat hij compleet onregelmatig is?
Eensquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: op dit moment in de etappe met de koersontwikkeling van gisteren komt ie er wat saai uit.
elke keer als ik van NOS wil overschakelen naar Europsort is er reclame. Ja doeiquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:05 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Eurosport met 'product placement' onzinzou bijna de NOS stream opzoeken, Traksel & die andere gast zijn ook retesaai
Waarom zou je dat willen? Heb je geen Sporza?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
elke keer als ik van NOS wil overschakelen naar Europsort is er reclame. Ja doei
De mof zend ook weer wielrennen uit.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Heb je geen Sporza?
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:08 schreef StephanL het volgende:
Rijden ze zo langzaam of is dit gepland?
Klimaatprotest?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:08 schreef StephanL het volgende:
Hm?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
We hebben ook 2 andere mods daar nog @:H_T @:cyan9
Ik haalde het ook bijna door elkaar met de Simac Ladies Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Beetje raar zo'n proloog in Utrecht en vervolgens rest van de etappes in België te hebben.
Ik zie dat Baloise inmiddels wel actief is in Nederland.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik haalde het ook bijna door elkaar met de Simac Ladies Tour.
Mooi he, doe jij dat ook maar eensquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:07 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk Ducrot die 5 minuten z'n muil houdt en dus niet over zichzelf kan praten.
vergeleken met een sprintersrit is vandaag nog saai.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vergeleken met gisteren is alles saai.
Eens, nu kan ik nog mijn sollicitatiebrief afmakenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel goed voor mijn productiviteit
Ik denk niet dat het een gewoonte gaat wordenquote:
U voor jou.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mooi he, doe jij dat ook maar eens
Wie had hier iets moeten proberen en hoe?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus van de klassement renners wil niemand wat proberen, laat staan de koninginnetappe winnen?
Hoezo? Jumbo heeft gisteren toch alles gedaan om de Koninginnenetappe te winnen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus van de klassement renners wil niemand wat proberen, laat staan de koninginnetappe winnen?
INEOS en Potjekar samen met een droomplan!quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie had hier iets moeten proberen en hoe?
Ineos heeft een mannetje vooruit gestuurd? Bardet? Anders gaan ze op de slotklim uit het wiel gereden wordenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie had hier iets moeten proberen en hoe?
Bardet met Chris Hamilton als vooruitgeschoven post. Droomplan!quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ineos heeft een mannetje vooruit gestuurd? Bardet? Anders gaan ze op de slotklim uit het wiel gereden worden
Op de Hollandse Berg verliezen ze een minuut per kilometer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze blijven hangen rond de Wet van Herbert.
mag niet meer, met een motortjequote:Op donderdag 14 juli 2022 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
hoe komt het dat froome niks meer voorstelt?
Dit was wel gepland, snelste tijdschema had al een finish rond 18.00quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:08 schreef StephanL het volgende:
Alleen als Bardet aan de voet guidon van onder pakt en er vervolgens vandoor muistquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de Hollandse Berg verliezen ze een minuut per kilometer.
Zwaar gevallen in 2019.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat er toch niemand op zijn voorstel ingaat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
Pidcock Meintjes Powerless jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Pidcock gaat dit eenvoudig winnen. Verder zijn er wel een aantal aan elkaar gewaagd voor plek twee en drie.
Kirsipuu had die brug in Denemarken al niet overleefd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:22 schreef DeeBee het volgende:
Volg deze etappe vanuit Estland en dan vraag je je toch af: zou Jaan Kirsipuu vandaag binnen de tijdslimiet gefinished zijn?
Nee die doen hartstikke rustig aan. Jumbo moet echt haar best doen om die bonificaties weg te laten zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Kopgroep rijdt ook niet door als het peloton tijd terugpakt met Laporte en van Hooydonck op kop
Ok, dat is aardig laat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was wel gepland, snelste tijdschema had al een finish rond 18.00
Met het fransmannetje weet je het ook nooit. En misschien heeft Ciccone zijn dag?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pidcock Meintjes Powerless ja
Ze rijden nu 33.7km/h...precies tussen het langzaamste en snelste tijdschema.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, dat is aardig laat.
Maarten zei net dat ze langzamer gaan dan de langzaamste tijdschema. Dus verwacht half zeven ongeveer.
Ciccone misschien als die zo´n dag heeft jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met het fransmannetje weet je het ook nooit. En misschien heeft Ciccone zijn dag?
Maarten gelovenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, dat is aardig laat.
Maarten zei net dat ze langzamer gaan dan de langzaamste tijdschema. Dus verwacht tussen zes en half zeven .
Tenminste dat denk ik.
Ik ben dol op retrobeelden.quote:
Zijn ze voor 16:47 over de top van de crox de fer?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:25 schreef [url=https
://forum.fok.nl/user/profile/498835]Wienerschnitzels[/url] het volgende:
[..]
Maarten geloven
17 minuten voor 5km a 7%, lijkt me wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn ze voor 16:47 over de top van de crox de fer?
Denk dat Pidcock sowieso wel bij iedereen weg gaat dalen straksquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weet niet of dit slim is met dat stuk dal, zo ging het gisteren ook mis.
Die karavaan van auto's was toen ook al niet fraai.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben dol op retrobeelden.
De Croix de Fer wordt nooit meer zo mooi als in 1948.
[ afbeelding ]
(Louison Bobet & Gino Bartali.)
Mooie beeldenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl die inschatting toch vrij overduidelijk terecht is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Renaat is niet gediend van het hoger inschatten van Mountainbike tov Cyclocross.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl dat toch vrij overduidelijk terecht is.
Vingegaard zit al op zijn fiets te bevenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:31 schreef Idisrom het volgende:
Froome houdt zich nog prima staande in de kopgroep
Nove Mesto was zowaar nog spectaculairder dan gisteren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl dat toch vrij overduidelijk terecht is.
Een Olympische sport tegenover een sport die alleen Belgen en Nederlanders serieus nemen. Logischquote:
Lage Landen > Olympische Spelenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Olympische sport tegenover een sport die alleen Belgen en Nederlanders serieus nemen. Logisch
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lage landen > Olympische Spelen
Nou ja, wel fraai, maar veel te veel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die karavaan van auto's was toen ook al niet fraai.
Leuk dat je eigen foto's hier deelt!quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
13quote:
Anderen wapperen wel uit de kopgroep, terwijl ik eerder Froome zou verwachten à la Van der Poel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vingegaard zit al op zijn fiets te beven
En dan ook nog een olympische sport waarbij je met enige regelmaat tien verschillende nationaliteiten in toch wel de top-15 hebt. In plaats van twee of drie.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Olympische sport tegenover een sport die alleen Belgen en Nederlanders serieus nemen. Logisch
Was een grotere sport van mountainbiken voordat dat Olympisch werdquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was hij al niet bepaald lijkt me, zelfs niet op basis van alleen deze Tourquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar gaat Luke Rowe's kansen als onbekende renner
Die Olumpiërs laten zich ook gewoon wegfietsen door een Pidcock en VdPoel zodra die zich ermee gingen bemoeien. Ben ook niet onverdeeld overtuigd van het megahoge niveau van het internationale mountainbike, bedoel ik maar te zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar die tijd ken ik niet echtquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was een grotere sport van mountainbiken voordat dat Olympisch werd
Ja, we moesten uren wachten op die uitslovers.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuk dat je eigen foto's hier deelt!
Meer van het bijzondere niveau van Pidcock en Van der Poel, eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die Olumpiërs laten zich ook gewoon wegfietsen door een Pidcock en VdPoel zodra die zich ermee gingen bemoeien. Ben ook niet onverdeeld overtuigd van het megahoge niveau van het internationale mountainbike, bedoel ik maar te zeggen.
Froome is toch geen glimp meer van eerder toen die nog kon doopen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Anderen wapperen wel uit de kopgroep, terwijl ik eerder Froome zou verwachten à la Van der Poel.
Of dat die 2 gewoon echt goed zijn. Nys kon het nooitquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die Olumpiërs laten zich ook gewoon wegfietsen door een Pidcock en VdPoel zodra die zich ermee gingen bemoeien. Ben ook niet onverdeeld overtuigd van het megahoge niveau van het internationale mountainbike, bedoel ik maar te zeggen.
Idioot.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Froome is toch geen glimp meer van eerder toen die nog kon doopen?
Dat kan hij nu ook nog wel, alleen helpt dat niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer voordat die zichzelf tegen een muur lanceerde.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel overtuigd dat hij toen iets gebruikte, al was het maar die grote dosis sambutamol.quote:
Het was een tikfout.quote:
Puf puf pufquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel overtuigd dat hij toen iets gebruikte, al was het maar die grote dosis sambutamol.
Hoevaak in de geschiedenis is dit nu al voortkomen bij renners die ineens de rest overstijgen?
Mag jij van overtuigd zijn. Ik ben er van overtuigd dat het één en ander te maken heeft met een bepaalde valpartij. En wat dat laatste betreft…. Dat lijkt nu weer te gebeuren met Vingego.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel overtuigd dat hij toen iets gebruikte, al was het maar die grote dosis sambutamol.
Hoevaak in de geschiedenis is dit nu al voortkomen bij renners die ineens de rest overstijgen?
Nys smolt al als het +10 was, laat staan een gemiddeld zomertemperatuurtje.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of dat die 2 gewoon echt goed zijn. Nys kon het nooit
Corredquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:39 schreef Marcoss het volgende:
McNulty lost als van Hooydonck tempo rijdt.. tot zover de verhoudingen tussen Jumbo en UAE
Vingegaard heeft pas 1x in zijn leven een touretappe gewonnen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag jij van overtuigd zijn. Ik ben er van overtuigd dat het één en ander te maken heeft met een bepaalde valpartij. En wat dat laatste betreft…. Dat lijkt nu weer te gebeuren met Vingego.
Ik heb nu ook niet zo'n grote bewondering voor Mathias Flückiger of Jaroslav Kulhavyquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nys smolt al als het +10 was, laat staan een gemiddeld zomertemperatuurtje.
Sagan was op de Olympische Spelen wel goed bezig voordat hij met allerlei pech af te rekenen kreeg.
Djumbo > Team Skyquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:42 schreef Marcoss het volgende:
Nog maar 30 man over ofzo en de gele trui heeft nog 5 ploeggenoten over
Ik raakte overtuigt tijdens die versnelling in de TDF jaren terug op een steile klim, die was zoveel gekker dan normaal, was het Ventoux??quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag jij van overtuigd zijn. Ik ben er van overtuigd dat het één en ander te maken heeft met een bepaalde valpartij. En wat dat laatste betreft…. Dat lijkt nu weer te gebeuren met Vingego.
Ja dus? Die komt als top klassementsman ook net als Froome uit het niks…quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vingegaard heeft pas 1x in zijn leven een touretappe gewonnen.
Skybotsquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:42 schreef Marcoss het volgende:
Nog maar 30 man over ofzo en de gele trui heeft nog 5 ploeggenoten over
Maar dat is altijd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:41 schreef TheArt het volgende:
Yates hangt helemaal aan het staartje van de groep.
Ik héb al een liedje voor hem gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |