SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben de stokjes in de oren gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
De coronatesten zijn incorrect afgenomen
Stop de persen!
Ipv oraal, eh, anaal?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Ik zie ineens een link tussen Jumbo, Max Verstappen en zich misdragende Hollandersquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jumbo bezorgt ook daar de boodschappen?
Bron?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Skal. Vereniging van keuringsartsen voor het basisonderwijs ofzoquote:
Ik denk dat dit nu mee gaat vallen. Al het geld zit nu in ONZE Max, en er moet nog illegaal vuurwerk worden gekocht aan het einde van dit jaar... Het houdt een keer op.quote:
Niet altijd makkelijk om het juiste gat te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Ploegleider UAE positief. Verder wordt er slecht getest door ASO blijkbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog iets gemist? Ik schakel net in
Te basaal?quote:
Frank Lammers.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie ineens een link tussen Jumbo, Max Verstappen en zich misdragende Hollanders
Froome zit in de kopgroep en Pidcock is de beste daler uit het peloton.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog iets gemist? Ik schakel net in
Spielberg -> L'Alpe d'Huez is 961km met de auto, prima te doen in 4 dagen voor het darts publiek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nu mee gaat vallen. Al het geld zit nu in ONZE Max, en er moet nog illegaal vuurwerk worden gekocht aan het einde van dit jaar... Het houdt een keer op.
Ah, dat heb ik precies nog gehoordquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Ploegleider UAE positief. Verder wordt er slecht getest door ASO blijkbaar.
Op basis van gisteren geef ik Bardet nog wel enige kansquote:
Als Jumbo het wel prima vindt als de dagzege naar iemand anders gaat, kan het wel ja. Als ze dat wel willen, is dat stuk vlak richting Alpe wel ideaal voor Wout om veel tijd terug te pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:18 schreef JohnDDD het volgende:
5 minuten voor Pidcock
maakt toch wel kans om te winnen dan
Reeds gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees de bio over Jan Ullrich van Daniel Friebe.
laat het die gast hier die liedjes maakt op de naam van bekende sporters maar niet horenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Door alle bocht 7 ellende heb ik alweer een nieuwe carnavalskraker in mijn hoofd![]()
Jaa, Jonas, onze Jonas, van de visssaffslaaaggg, jalalalalaaaaa
Die zit toch ook op fok?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laat het die gast hier die liedjes maakt op de naam van bekende sporters maar niet horen
In de Giro lieten ze na om met een Bardet in vorm een rit te winnen voordat ie uitviel, misschien hebben ze geleerd van dat proces?quote:
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laat het die gast hier die liedjes maakt op de naam van bekende sporters maar niet horen
Dat was vooral Bardet zelf die dat deed toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In de Giro lieten ze na om met een Bardet in vorm een rit te winnen voordat ie uitviel, misschien hebben ze geleerd van dat proces?
Onderdeel van het proces.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was vooral Bardet zelf die dat deed toch?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren bij mij lag Sporza er ook ineens uit
Is die goed? Zit na te denken om die te kopen om op vakantie mee te nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees de bio over Jan Ullrich van Daniel Friebe.
Of een ultieme wraakactie van Wuyts.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
VRT heeft de rekeningen niet betaald?
Te weinig beelden van Wout, dus beeld kan op zwart.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een ultieme wraakactie van Wuyts.
Ketnet (Ziggy 53) doet het wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook het andere VRT kanaal ligt er uit. De Belgen hebben een groooot probleem.
Iemand is daar op de kabels gaan staan?quote:
Uiteindelijk is het allemaal Eurosport hun schuld die het dreamteam niet op de tour hebben gezet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik kijk nu door de falende Belgen deze Tour meer NOS dan goed is voor een mens
Ik zag gisteren alweer zo'n liedje voorkomen over Vingegaardquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geef de kopgroep ook wel een kans nu ja als andere ploegen niet overnemen. Gezien de manier van koersen op de Galibier leek Jumbo het te controleren, maar wel een stuk rustiger nuquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de Wet van Herbert komen we in de buurt van het omslagpunt
Valide punt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal Eurosport hun schuld die het dreamteam niet op de tour hebben gezet.
Kan ik nog niet zeggen. Beter aan @Koffieplanter vragenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die goed? Zit na te denken om die te kopen om op vakantie mee te nemen.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)et-graf-in~abe0fd6d/
Hier past een bepaalde foto bij die hier heel populair is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)et-graf-in~abe0fd6d/
Meer mensen Ziggo dan KPN hier, Ajaxforum.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was het juist alleen bij KPN volgens mij, want toen klaagden maar een paar mensen.
Allemaal naar de NOS!
anorexiaquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje. Theunisse ziet er bizar slecht uit.
"Denk je nog wel eens terug aan die dag?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |