Mee eens maat. Derhalve altijd voorbij gelopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik at vorige week nog bij Bagel & Beans. Komt wel heel dichtbij zo.
Vreselijk hip gebeuren overigens.
Heb over een paar weken een kleine chirurgische ingreep te ondergaan, en er werd me met klem verteld dat ik moest kappen met roken omdat de wond op die manier sneller geneest. Tevens ga ik veel geld besparen, zeker 100 euro per week, en als ik niet rook heb ik 's avonds ook (veel) minder zin in alcohol, dus da's als extra besparing ook mooi meegenomenquote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Nog even een leuk filmpje op de vrijdagmiddag ter voorbereiding op de vrimibo allen. Stukje neger.
7,50-8 euro per 20 zo'n beetje.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel peuken haal je daar tegenwoordig nog voor?
Vooral constant onrustig die eerste 3 á 4 dagen. Nergens anders aan kunnen denkenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genot
Welke ontwenningsverschijnselen had je zoal? Kan evt ook via DM of PM.
Vreet jij die peuken op ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb over een paar weken een kleine chirurgische ingreep te ondergaan, en er werd me met klem verteld dat ik moest kappen met roken omdat de wond op die manier sneller geneest. Tevens ga ik veel geld besparen, zeker 100 euro per week, en als ik niet rook heb ik 's avonds ook (veel) minder zin in alcohol, dus da's als extra besparing ook mooi meegenomen
En uiteraard de gezondheid. Ik voel nú al dat ik ietsje dieper in kan ademen
Je ruggengraat wegzuipen genot.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
En zodra er weer een stressmoment is of het is gezellig met vrienden en drank dan komt de terugval.
dus geen spaghetti met plakken kaas meerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
Na 48 uur: je smaak- en reukzintuig wordt weer normaal
Na 72 uur: je luchtwegen beginnen zich te ontspannen
Dat zijn alvast 2 topdingen om je op te verheugen
Ben jij van de blauwe knoop?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Daarna nog even stoppen met drinken en gaan sporten. Kan je nagaan hoe goed je je dan gaat voelen
Mwah, na een avondje uit mis ik het niet in de ochtend.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
En zodra er weer een stressmoment is of het is gezellig met vrienden en drank dan komt de terugval.
Je bedoelt dat je een prima gelegenheidsroker bent geworden?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwah, na een avondje uit mis ik het niet in de ochtend.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een prima gelegenheidsroker bent geworden?
Fuck, ik bedoelde per maandquote:
Van onze centuhquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik deed zo'n 5 dagen met een pak shag van 50 gram, wat inmiddels 15,50 kost. Doe dat keer 6 en je komt op 93 euro per maand, laten we daar 100 van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |