Lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:38 schreef Coco het volgende:
Apenpokklok overtreden.
@:zipportal
@:Caland
Ik heb je een tijdje niet gesproken. Ik maakte mij zorgen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze Facebook wijsheid kon ik jullie niet onthouden.
Als goed Christen kom ik altijd weer over beide benen terecht en anders was het onderdeel van een groter plan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb je een tijdje niet gesproken. Ik maakte mij zorgen.
Inshallahquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als goed Christen kom ik altijd weer over beide benen terecht en anders was het onderdeel van een groter plan.
Heb je al een boerenzakdoek en/of een omgekeerde Nederlandse vlag?quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als goed Christen kom ik altijd weer over beide benen terecht en anders was het onderdeel van een groter plan.
Wel bizar hoor die vlaggen in deze regio er is letterlijk geen lantarenpaal overgeslagen langs n-wegen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al een boerenzakdoek en/of een omgekeerde Nederlandse vlag?
Heb je bij jou in de buurt ook ingepakte hooibalen met een huilsmiley?quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel bizar hoor die vlaggen in deze regio er is letterlijk geen lantarenpaal overgeslagen langs n-wegen.
Het is best gezellig eigenlijk.
Zeker weten en houten borden met den Haag leuzen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je bij jou in de buurt ook ingepakte hooibalen met een huilsmiley?
Hier ook. Dacht dat ze hier origineel waren. Valt weer tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je bij jou in de buurt ook ingepakte hooibalen met een huilsmiley?
Die laatste ben ik in Noord-Holland nog niet tegengekomen. Wel borden met "MIJN ZOON WIL OOK BOER WORDEN" "BEDRIJF X IS TEGEN HET NEDERLANDSE STIKSTOFBELEID" "IK BEN OOK EEN BOER".quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weten en houten borden met den Haag leuzen.
Dus dat 'Jezus redt' bleek onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die laatste ben ik in Noord-Holland nog niet tegengekomen. Wel borden met "MIJN ZOON WIL OOK BOER WORDEN" "BEDRIJF X IS TEGEN HET NEDERLANDSE STIKSTOFBELEID" "IK BEN OOK EEN BOER".
Ik ben bang dat ze het allemaal van elkaar afkijken op Feesboek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hier ook. Dacht dat ze hier origineel waren. Valt weer tegen.
Oh dan zijn Achterhoekers toch beter bezig.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die laatste ben ik in Noord-Holland nog niet tegengekomen. Wel borden met "MIJN ZOON WIL OOK BOER WORDEN" "BEDRIJF X IS TEGEN HET NEDERLANDSE STIKSTOFBELEID" "IK BEN OOK EEN BOER".
IK REED LAATST ACHTER EEN PORSCHE UIT DE OEKRAÏNE!! EN DAT NOEMEN ZE VLUCHTELINGEN!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan zijn Achterhoekers toch beter bezig.
Maar die vlaggen mogen blijven van mij, heil Putin
Ik zag laatst wel een Lada Niva met Oekraïnse vlagquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IK REED LAATST ACHTER EEN PORSCHE UIT DE OEKRAÏNE!! EN DAT NOEMEN ZE VLUCHTELINGEN!!!!
Dit moet een dekmantel geweest zijn van een ondergronds pedofielennetwerk, gesteund door het WEF! #THEGREATRESET #WEF #WWG1WGA #MARKRUTTEISEENREPTILIANquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een Lada Niva met Oekraïnse vlag
#JeSuisPaysanquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |