abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 juli 2022 @ 01:39:41 #1
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_205336674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Stel je voor dat je eerst zou moeten bedenken 'voor wie je bent', om van zo'n dag te kunnen genieten.
Maar wat is daar mis mee? Sommige mensen hebben dat nodig om ergens van te genieten. Net als sommige mensen alleen films leuk vinden waarin ze zich kunnen identificeren met de hoofdpersoon.

Ik vind voetbal ook alleen leuk als er een WK of EK is. De Eredivisie boeit me geen reet. Is dat erg? Wat mij betreft niet.

(Sowieso kijken en volgen de meeste mensen F1 niet om het racen of de auto's maar vanwege het drama van de sport. Als mensen écht om racen zouden geven zou bijvoorbeeld de F2 veel populairder zijn. Zie bijvoorbeeld Monza 2021. Een draak van een race, alleen wat opwinding met die Verstappen/Hamilton crash maar ingehaald werd er niet en er was ook nul spanning om de overwinning. En toch vond iedereen het geweldig.)
  donderdag 14 juli 2022 @ 01:43:10 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_205336676
crash sport watcher
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_205336766
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 01:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar wat is daar mis mee? Sommige mensen hebben dat nodig om ergens van te genieten. Net als sommige mensen alleen films leuk vinden waarin ze zich kunnen identificeren met de hoofdpersoon.

Ik vind voetbal ook alleen leuk als er een WK of EK is. De Eredivisie boeit me geen reet. Is dat erg? Wat mij betreft niet.

(Sowieso kijken en volgen de meeste mensen F1 niet om het racen of de auto's maar vanwege het drama van de sport. Als mensen écht om racen zouden geven zou bijvoorbeeld de F2 veel populairder zijn. Zie bijvoorbeeld Monza 2021. Een draak van een race, alleen wat opwinding met die Verstappen/Hamilton crash maar ingehaald werd er niet en er was ook nul spanning om de overwinning. En toch vond iedereen het geweldig.)
Als mensen echt om voetbal zouden geven, dan keken ze wel naar de amateurs want daar wordt veel vaker gescoord!

Wat een kul. De beste coureurs en de beste techniek vind je in de F1. Daarom kijken mensen. Ander kun je net zo goed langs de kartbaan naar vrijgezellenfeestjes gaan kijken.
  donderdag 14 juli 2022 @ 07:00:44 #5
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205336798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 06:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als mensen echt om voetbal zouden geven, dan keken ze wel naar de amateurs want daar wordt veel vaker gescoord!

Wat een kul. De beste coureurs en de beste techniek vind je in de F1. Daarom kijken mensen. Ander kun je net zo goed langs de kartbaan naar vrijgezellenfeestjes gaan kijken.
En toch zou een F1 race zomaar veel leuker kunnen zijn wanneer je het huidige grid vervangt door het grid van de F2 of F3. Die 0,8 sec. dat een mindere god langzamer is dan jouw idool zie je vaak niet eens terug in het racen, laat staan als het hele veld 1 sec. langzamer zou zijn en er veel meer fouten gemaakt worden.
  donderdag 14 juli 2022 @ 07:05:27 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205336810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 21:31 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.

Wat betekent het dan dat je fan bent van een club? Om de mensen kan het niet gaan, want dat zijn elke keer weer anderen. Wat blijft zijn het stadion en het thuisshirtje. Geen idee waarom iemand zich daar zo enorm mee verbonden voelt. Dan mankeert er toch iets aan je geestelijke ontwikkeling.
Ahhh, het mankeert iemand aan de geestelijke ontwikkeling. Al die fanatieke Ferrari fans zijn natuurlijke infantiele pubertjes met een gebrek aan geestelijke ontwikkeling.
:')
Dat jij er niks mee hebt, wil nog niet zeggen dat een ander die dat wel heeft onvolwassen/puberaal is. Smaken en de manier waarop die geuit worden verschillen gelukkig.
pi_205336974
Nu al voorbeschouwing topic en het is niet eens raceweek -O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_205337028
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:00 schreef tja77 het volgende:

[..]
En toch zou een F1 race zomaar veel leuker kunnen zijn wanneer je het huidige grid vervangt door het grid van de F2 of F3. Die 0,8 sec. dat een mindere god langzamer is dan jouw idool zie je vaak niet eens terug in het racen, laat staan als het hele veld 1 sec. langzamer zou zijn en er veel meer fouten gemaakt worden.
Dat zou kunnen ja. Meer boem!

Wordt de Eredivisie leuker als we alle spelers vervangen door de spelers van de KKD? Omdat er dan meer fouten worden gemaakt en alles langzamer gaat?

Ga dan lekker Clio Cup kijken ofzo.
pi_205337409
Erg mooi dat het topic al open is. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205337415
Alleen een matige TT en OP, dat kan beter. @Nattekat @R-woud93

[ Bericht 1% gewijzigd door Neef_Wuppie op 14-07-2022 09:47:11 ]
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 14 juli 2022 @ 09:33:47 #11
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205337546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat zou kunnen ja. Meer boem!

Wordt de Eredivisie leuker als we alle spelers vervangen door de spelers van de KKD? Omdat er dan meer fouten worden gemaakt en alles langzamer gaat?

Ga dan lekker Clio Cup kijken ofzo.
Meer boem :')

Vraag is of dat jij of een ander het verschil kunt zien wanneer het hele veld gemiddeld 1 sec per ronde langzamer zal rondgaan. Ervanuit gaande dat die coureurs 1 seconde langzamer zouden zijn (misschien is zo’n Drugovich of Piastri wel een betere coureur dan een Latifi). Elk jaar zijn er reglementwijzigingen die de bolides dan wel sneller dan wel trager maken. Zie jij het verschil? En dan doel ik niet op rondetijden, maar op hoe een coureur een bocht neemt? Ze blijven rijden op de limiet.

Vergelijking met de Clio cup slaat natuurlijk helemaal nergens op natuurlijk, bolides met 1.000 pk geven nou eenmaal meer spektakel dan die rijdende kuttenschudders.

Met F2 coureurs doel ik voornamelijk op het feit dat het jonge coureurs zijn die zich willen bewijzen, die gaan voor het gat en minder berekend rijden.

Maar zoals wel vaker, trek jij het weer in het belachelijke en kom je aanzetten met vergelijkingen die kant noch wal raken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 14 juli 2022 @ 09:44:49 #12
269689 crew  Viv
pi_205337614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu al voorbeschouwing topic en het is niet eens raceweek -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg mooi dat het topic al open is. :)
Met de OP van Oostenrijk. :')
pi_205337636
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:44 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Met de OP van Oostenrijk. :')
@chufi graag even een mooie OP maken. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205337643
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:33 schreef tja77 het volgende:

[..]
Meer boem :')

Vraag is of dat jij of een ander het verschil kunt zien wanneer het hele veld gemiddeld 1 sec per ronde langzamer zal rondgaan. Ervanuit gaande dat die coureurs 1 seconde langzamer zouden zijn (misschien is zo’n Drugovich of Piastri wel een betere coureur dan een Latifi). Elk jaar zijn er reglementwijzigingen die de bolides dan wel sneller dan wel trager maken. Zie jij het verschil? En dan doel ik niet op rondetijden, maar op hoe een coureur een bocht neemt? Ze blijven rijden op de limiet.

Vergelijking met de Clio cup slaat natuurlijk helemaal nergens op natuurlijk, bolides met 1.000 pk geven nou eenmaal meer spektakel dan die rijdende kuttenschudders.

Met F2 coureurs doel ik voornamelijk op het feit dat het jonge coureurs zijn die zich willen bewijzen, die gaan voor het gat en minder berekend rijden.

Maar zoals wel vaker, trek jij het weer in het belachelijke en kom je aanzetten met vergelijkingen die kant noch wal raken.
Meer boem dus. Maar goed, ik zie inderdaad het verschil tussen een matige exit en een goede. Als je een rondje van Latifi ziet of een rondje van Leclerc is nog al een verschil. En dan is Latifi in vergelijking tot het merendeel van de F2/F3 nog een topper.

Dan kijk ik liever naar coureurs die alles uit hun materiaal halen. Dat is misschien minder boem, maar ik kijk niet naar de koningsklasse van de autosport om tweederangs coureurs te zien.

De F1 is juist mooi omdat het een mix is van jonge (veelal goede) coureurs die zich willen bewijzen en oude rotten zoals Alonso die daar op reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 14-07-2022 11:13:28 ]
  donderdag 14 juli 2022 @ 10:11:20 #15
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205337777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Meer boem dus. Maar goed, ik zie inderdaad het verschil tussen een matige exit en een goede. Als je een rondje van Latifi ziet of een rondje van Leclerc is nog al een verschil. En dan is Latifi in vergelijking tot het merendeel van de F2/F3 nog een topper.

Dan kijk ik liever naar coureurs die alles uit hun materiaal halen. Dat is misschien minder noem, maar ik kijk niet naar de koningsklasse van de autosport om tweederangs coureurs te zien.

De F1 is juist mooi omdat het een mix is van jonge (veelal goede) coureurs die zich willen bewijzen en oude rotten zoals Alonso die daar op reageren.
Nee niet meer boem, wederom probeer je weer onzin in mijn mond te leggen.
Verstappen nam in zijn eerste 2 seizoenen ook meer risico’s en kiest nu ook vaak voor de veiligere keuze dan dat hij dat in z’n debuutjaar deed. Natuurlijk is het 1 en ander ook afhankelijk van het materiaal waar je in rijdt en je positie in het WK.
Maar het spectaculaire van Verstappen was niet de boem, maar het gaan voor de mogelijkheid wanneer die zich aandiende.
Dat jij het verschil ziet tussen de ene coureur die op de limiet rijdt en de ander wil niet zeggen dat jij dat ook kunt wanneer ze in een vergelijkbare bolide zit. Latifi in de Ferrari kan ook meer dan Latifi in een Williams.
Benieuwd of jij dat ziet wanneer je op de tribune zit en Leclerc in z’n Ferrari de bocht neemt met 249 km/uur en Latifi in z’n Ferrari met slechts met 247 km/uur. Zelfs op tv gaan commentatoren op zoek naar nummers op de auto’s kleuren op de helm, of de gele T-cam om onderscheid te maken tussen de coureurs van hetzelfde team. Maar jij ziet dat in een fractie van een seconde natuurlijk. :')
pi_205338092
Helaas geen raceweek -O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205338309
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 10:11 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nee niet meer boem, wederom probeer je weer onzin in mijn mond te leggen.
Verstappen nam in zijn eerste 2 seizoenen ook meer risico’s en kiest nu ook vaak voor de veiligere keuze dan dat hij dat in z’n debuutjaar deed. Natuurlijk is het 1 en ander ook afhankelijk van het materiaal waar je in rijdt en je positie in het WK.
Maar het spectaculaire van Verstappen was niet de boem, maar het gaan voor de mogelijkheid wanneer die zich aandiende.
Dat jij het verschil ziet tussen de ene coureur die op de limiet rijdt en de ander wil niet zeggen dat jij dat ook kunt wanneer ze in een vergelijkbare bolide zit. Latifi in de Ferrari kan ook meer dan Latifi in een Williams.
Benieuwd of jij dat ziet wanneer je op de tribune zit en Leclerc in z’n Ferrari de bocht neemt met 249 km/uur en Latifi in z’n Ferrari met slechts met 247 km/uur. Zelfs op tv gaan commentatoren op zoek naar nummers op de auto’s kleuren op de helm, of de gele T-cam om onderscheid te maken tussen de coureurs van hetzelfde team. Maar jij ziet dat in een fractie van een seconde natuurlijk. :')
En dan mij beschuldigen van het feit dat ik dingen in het belachelijke trek. Lol.
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 12:29:20 #18
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_205338914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 10:47 schreef El_Thijs het volgende:
Helaas geen raceweek -O-
Dit, het is dan ook te vroeg voor een nieuw topic.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_205338920
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:29 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dit, het is dan ook te vroeg voor een nieuw topic.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 12:31:03 #20
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_205338926
Al geloof ik wel dat alles verder al is besproken, op naar het algemene topic! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')