Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Martens een heilige status of zo?
Calvé. Wie is er niet scheef mee geworden?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Martens een heilige status of zo?
Toch wel vrouwenvoetbal, incidenteel zit er best een leuk3 vrouw tussen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Wat zie je liever, vrouwen voetbal of bierteam spelers met een hangbuik ?
tenzij ie finale haalt wellichtquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Parsons ligt eruit na het EK ongeacht resultaat. Dat gevoel heb ik iig
Dan doet Louis gewoon de vrouwen erbijquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Parsons ligt eruit na het EK ongeacht resultaat. Dat gevoel heb ik iig
Wat is jouw favoriete The Alan Parsons Project nummer?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tenzij ie finale haalt wellicht
Die is moe, heeft eerste helft veel gelopen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Beerensteyn loopt erbij alsof ze 5 kilo paardenstront in de broek heeft.
En Sari dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis ze.
The Turn of a Friendly Cardquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete The Alan Parsons Project nummer?
Is dit een vrouw?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis ze.
Stront van Sari.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Beerensteyn loopt erbij alsof ze 5 kilo paardenstront in de broek heeft.
Oh ja moet morgen niet nieuwe havervlokken vergeten te halen.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja moet morgen niet nieuwe havervlokken vergeten te halen.
Dit kan je van elke vrouwelijke voetballer zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Van Martens vraag ik me nu eigenlijk al een paar jaar af wat haar zo goed maakt... te weinig scorend vermogen en te weinig assists
Dat had ze een paar jaar geleden nog welquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Van Martens vraag ik me nu eigenlijk al een paar jaar af wat haar zo goed maakt... te weinig scorend vermogen en te weinig assists
Haha nou niet van Miedema bijvoorbeeld. Maar zij wordt altijd zo opgehemeld, terwijl ik er zo 5, 6 kan opnoemen die ik in Oranje al bepalender vind.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit kan je van elke vrouwelijke voetballer zeggen.
Die penalty was natuurlijk wel een lachertje, dat heeft Portugal wel echt terug in het zadel geholpen...quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
NED verzuimt de wedstrijd in het slot te gooien. Was in de eerste helft ook al zo.
Al 8x hier ter dood veroordeeldquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:46 schreef heywoodu het volgende:
Er mag wel eens een trommel in de fik gestoken worden, allemachtig zeg.
Gelukkig geen megafoonmongool.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:46 schreef heywoodu het volgende:
PAL TRI NIE RIquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:46 schreef heywoodu het volgende:
De overheid mag wat mij betreft verbieden dat Oranjefans over de landsgrenzen komen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben geen hockeyfan, maar als ik het eens zie op de OS, dan lijkt vrouwenhockey nog ergens op. Dat heb ik met voetbal of ijshockey of zo helemaal niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb veel voetbalsters waarvan ik geen fan ben.Dat heb ik bij hockey nou nooit.
PE LLE GRI NIquote:
Ik word toch niet warm van Floris-Jan Bovelander of Jacques Brinkman.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb veel voetbalsters waarvan ik geen fan ben.Dat heb ik bij hockey nou nooit.
Een sporter die Jacques Brinkman heet zou sowieso verboden moeten worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word toch niet warm van Floris-Jan Bovelander of Jacques Brinkman.
Hockeysters uiteraard. Ken je Freeke Moes al?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jacques is een baas.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een sporter die Jacques Brinkman heet zou sowieso verboden moeten worden.
Het is tenminste geen megafoonquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
De overheid mag wat mij betreft verbieden dat Oranjefans over de landsgrenzen komen.
Hoe gaat het met z'n sportbier?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naomi van As, Fatima Moreira, Maartje Goderie, nee ik kan me toch wel aan sommige lieden ergerenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hockeysters uiteraard. Ken je Freeke Moes al?
Nee, dit kan écht niet.quote:
Dat was dan ook wel een fraai staaltje karaktermoord van Roord. Nu had ik toch al wel het idee dat Parsons niet nog heel lang bondscoach is, gezag heeft ie dus blijkbaar nooit gehad.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:47 schreef superniger het volgende:
Roord en Parsons gaan straks knokken.
Oja Naomi.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naomi van As, Fatima Moreira, Maartje Goderie, nee ik kan me toch wel aan sommige lieden ergeren
hier mogen nog wat scheerwerken worden uitgevoerd allenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Zo lekker douchen met z’n allen. Lekker met de tietjes schuren.
[ afbeelding ]
Is lekker mannelijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier mogen nog wat scheerwerken worden uitgevoerd allen
Ladyshaver van Wilfred gevraagdquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Zo lekker douchen met z’n allen. Lekker met de tietjes schuren.
[ afbeelding ]
quote:
Benieuwd wat ze vinden van Jonas van de visafslagquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Affluiten aub, dan kunnen we de avondetappe kijken.
Wielrennen is geen sport.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
is vooral een heel oud filmpje, gezien de tegeltjes en de handdoeken schat ik het in op begin jaren 80quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Broekje is uit daar.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze vinden van Jonas van de visafslag
Hosannastemming.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vannacht om 2 uur klaar met de besprekingquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:55 schreef TjjWester het volgende:
Die roord is totaal niet op haar plek, loopt maar wat te dwalen en is behoorlijk gefrustreerd.
Marcel van Roosmalengodquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:55 schreef Halcon het volgende:
Eindelijk is deze aids afgelopen.
Avondetappe
Interview gegeven waarin ze Parsons eigenlijk totaal affikt.... beetje een Davids/Hiddink-actiequote:Op woensdag 13 juli 2022 22:55 schreef Revanches het volgende:
Wat is er met Roord dan? Heb het even gemist.
Ah oke, thanks. Maar is die Parsons een slechte coach dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Interview gegeven waarin ze Parsons eigenlijk totaal affikt.... beetje een Davids/Hiddink-actie
Is gras groen en de bal rond?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ah oke, thanks. Maar is die Parsons een slechte coach dan?
Valse start gemaakt, komt niet meer goed. Zeker bij dames.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
maxi-mus in VBL / [EK vrouwen] Oranje Leeuwinnen - Portugal #1quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
Haha joh, ik houd dat niet echt bij ofzo.quote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
maxi-mus in VBL / [EK vrouwen] Oranje Leeuwinnen - Portugal #1
Hij is niet eens coach, heeft zijn amerikaans diploma vorig jaar gehaald en is nog bezig met zijn stage voor het uefa diploma.......quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, na Sarina Wiegman valt denk ik alles tegen maar hij heeft niet echt een briljant cv, was natuurlijk eerst ook nog een paar maanden parttime-coach dus het heeft allemaal niet meegeholpen. Hij wordt door de meeste speelsters niet serieus genomen, geen autoriteit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
maxi-mus in VBL / [EK vrouwen] Oranje Leeuwinnen - Portugal #1
Ah I see, bedankt voor de context, had geen idee dat hij zo slecht lag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, na Sarina Wiegman valt denk ik alles tegen maar hij heeft niet echt een briljant cv, was natuurlijk eerst ook nog een paar maanden parttime-coach dus het heeft allemaal niet meegeholpen. Hij wordt door de meeste speelsters niet serieus genomen, geen autoriteit.
Tom Beugelsdijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is er een voetballer (m/v) die dat niet doet?
Hij heeft het wel goed gedaan in Amerika, toch het beloofde land van vrouwenvoetbal. Hij is ook gehaald op basis van eisen van de speelsters. Alleen blijkt het cultuur en manier van werken toch te tegenstrijdig zo lijkt het uit de berichten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, na Sarina Wiegman valt denk ik alles tegen maar hij heeft niet echt een briljant cv, was natuurlijk eerst ook nog een paar maanden parttime-coach dus het heeft allemaal niet meegeholpen. Hij wordt door de meeste speelsters niet serieus genomen, geen autoriteit.
Ik denk dat het wel mee valt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hij komt gewoon over als een slappe vaatdoek.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:00 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ah I see, bedankt voor de context, had geen idee dat hij zo slecht lag.
Precies ditquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef MoreDakka het volgende:
Die Domselaar is een verademing ten opzichte van die stresskip Van Veenendaal trouwens
Hmm, ik las dat zelfs vrouwen vinden dat hij te lang praat.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij komt gewoon over als een slappe vaatdoek.
Eensquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef MoreDakka het volgende:
Die Domselaar is een verademing ten opzichte van die stresskip Van Veenendaal trouwens
Ja dit dus. Volgens mij heeft hij echt het beste met het team voor, maar zijn ideëen passen niet bij het voetbal dat Oranje het beste kan spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed gedaan in Amerika, toch het beloofde land van vrouwenvoetbal. Hij is ook gehaald op basis van eisen van de speelsters. Alleen blijkt het cultuur en manier van werken toch te tegenstrijdig zo lijkt het uit de berichten.
Tja. Ik ben sowieso niet echt voorstander van buitenlandse coaches. Hier praten we Nederlands.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:03 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hmm, ik las dat zelfs vrouwen vinden dat hij te lang praat.
Die man stond de trillen op zijn benen toen hij voor eerst werd onderbroken en een mening van een vrouw is al helemaal niet gewenst. Niet echt een goede coach.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed gedaan in Amerika, toch het beloofde land van vrouwenvoetbal. Hij is ook gehaald op basis van eisen van de speelsters. Alleen blijkt het cultuur en manier van werken toch te tegenstrijdig zo lijkt het uit de berichten.
QFT.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef MoreDakka het volgende:
Nu ben je aan het overdrijven. Dat heeft Roord niet gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die man stond de trillen op zijn benen toen hij voor eerst werd onderbroken en een mening van een vrouw is al helemaal niet gewenst. Niet echt een goede coach.
Het coachen van een vrouwenploeg blijft ook wel een vak apart, die vragen soms wel een andere benadering dan een mannenteam. Je ziet het nu ook bij de hockeydames, al bleek daar een andere vrouw juist het probleem te zijn qua coachingstechniekenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die man stond de trillen op zijn benen toen hij voor eerst werd onderbroken en een mening van een vrouw is al helemaal niet gewenst. Niet echt een goede coach.
Ian is een borstenman.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kijk, een Engelsman die wel kijk heeft op het spelletje.
[ twitter ]
Waarom zou je een man een Nederlands vrouwenvoetbalelftal laten coachen? Het zijn altijd zesderangscoaches die in de tweede klasse zaterdag reserve nog niet aan de bak komen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het coachen van een vrouwenploeg blijft ook wel een vak apart, die vragen soms wel een andere benadering dan een mannenteam. Je ziet het nu ook bij de hockeydames, al bleek daar een andere vrouw juist het probleem te zijn qua coachingstechnieken
Ze kan er ook niks aan doen dat ze Portugees isquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naomi van As, Fatima Moreira, Maartje Goderie, nee ik kan me toch wel aan sommige lieden ergeren
Niet echt woke, maar gelijk heeft 'ie wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
een mening van een vrouw is al helemaal niet gewenst.
Ze moeten echt iets aan die outfits doen bij het vrouwenvoetbal ook. Die lange slobberbroeken en shirts zien er echt niet uit bij vrouwenlichamen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben geen hockeyfan, maar als ik het eens zie op de OS, dan lijkt vrouwenhockey nog ergens op. Dat heb ik met voetbal of ijshockey of zo helemaal niet.
Rivkah Maalderink.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:08 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Rivkah, neem dat artikeltje anders nóg serieuzer.
Maar dit zijn outfits speciaal gemaakt voor dit teamquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze moeten echt iets aan die outfits doen bij het vrouwenvoetbal ook. Die lange slobberbroeken en shirts zien er echt niet uit bij vrouwenlichamen.
Ik heb vaak kritiek op Rivkah, maar ze is bij het vrouwenvoetbal wel erg goed op haar plek. Bewijst ook meteen dat je als presentator meerwaarde hebt als je kennis hebt en niet alles voor Tante Truus uit Schubbekuttenveen hoeft te duiden, waar ze bij de NOS altijd een hoofdzaak van maken....quote:
Ja ik weet het. Maar doe ze een hockeypakje aan en het ziet er al stukken beter uit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dit zijn outfits speciaal gemaakt voor dit team
Ik vind deze outfits al stukken beter dan vroegerquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze moeten echt iets aan die outfits doen bij het vrouwenvoetbal ook. Die lange slobberbroeken en shirts zien er echt niet uit bij vrouwenlichamen.
Ja jij wil dat. De vrouwen willen dat (terecht) niet. Ze komen om te voetballen niet om een modeshow te geven.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar doe ze een hockeypakje aan en het ziet er al stukken beter uit.
Ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze outfits al stukken beter dan vroeger
Nee dat snap ik allemaal wel maar het oog wil ook wat.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja jij wil dat. De vrouwen willen dat (terecht) niet. Ze komen om te voetballen niet om een modeshow te geven.
De broekjes zitten anders bij sommigen al veel flaterender dan vroeger, viel me op bij o.a. Zwitserlandquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik allemaal wel maar het oog wil ook wat.
Wielrennenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Blackedquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kijk, een Engelsman die wel kijk heeft op het spelletje.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |