Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Martens een heilige status of zo?
Calvé. Wie is er niet scheef mee geworden?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Martens een heilige status of zo?
Toch wel vrouwenvoetbal, incidenteel zit er best een leuk3 vrouw tussen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Wat zie je liever, vrouwen voetbal of bierteam spelers met een hangbuik ?
tenzij ie finale haalt wellichtquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Parsons ligt eruit na het EK ongeacht resultaat. Dat gevoel heb ik iig
Dan doet Louis gewoon de vrouwen erbijquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Parsons ligt eruit na het EK ongeacht resultaat. Dat gevoel heb ik iig
Wat is jouw favoriete The Alan Parsons Project nummer?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tenzij ie finale haalt wellicht
Die is moe, heeft eerste helft veel gelopen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Beerensteyn loopt erbij alsof ze 5 kilo paardenstront in de broek heeft.
En Sari dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis ze.
The Turn of a Friendly Cardquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete The Alan Parsons Project nummer?
Is dit een vrouw?quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis ze.
Stront van Sari.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Beerensteyn loopt erbij alsof ze 5 kilo paardenstront in de broek heeft.
Oh ja moet morgen niet nieuwe havervlokken vergeten te halen.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja moet morgen niet nieuwe havervlokken vergeten te halen.
Dit kan je van elke vrouwelijke voetballer zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Van Martens vraag ik me nu eigenlijk al een paar jaar af wat haar zo goed maakt... te weinig scorend vermogen en te weinig assists
Dat had ze een paar jaar geleden nog welquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Van Martens vraag ik me nu eigenlijk al een paar jaar af wat haar zo goed maakt... te weinig scorend vermogen en te weinig assists
Haha nou niet van Miedema bijvoorbeeld. Maar zij wordt altijd zo opgehemeld, terwijl ik er zo 5, 6 kan opnoemen die ik in Oranje al bepalender vind.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit kan je van elke vrouwelijke voetballer zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |