ah Kiki. Zij was een kandidaat en cliënt in een van zijn tv programma's op de NPO. Ik was toentertijd een puber en kan mij herinneren dat zij echt een lekker mokkeltje was. Keith zou haar zeker doen.quote:
Nee, hij was ter observatie opgenomen in het PBC en daar concludeerden ze dat hij manupalitief is en berekenend, maar niet ontoerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:30 schreef roos94 het volgende:
Dus ze wilden hem tbs geven en ipv daarvan is hij nu gewoon vrij?
Prachtig weer. Nederland op haar best.
Zo werkt dat niet, doorgaans krijgt het PBC 2 vraagstellingen:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, hij was ter observatie opgenomen in het PBC en daar concludeerden ze dat hij manupalitief is en berekenend, maar niet ontoerekeningsvatbaar.
Ff gegoogled en soww, memory unlocked. Was die helemaal vergeten dat hele programmaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:07 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
ah Kiki. Zij was een kandidaat en cliënt in een van zijn tv programma's op de NPO. Ik was toentertijd een puber en kan mij herinneren dat zij echt een lekker mokkeltje was. Keith zou haar zeker doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |