Hoe gaat het met files en hoge temperaturen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik rijd as we speak al honderden kilometers door Frankrijk, route de solei.
Alleen maar weilanden, honderden kilometers lang, zo ver je kijken kunt. Heel veel gras (hooi), granen, veevoer, ook veel runderen.
En her en der een kerncentrale, Frankrijk heeft al jaren een overschot aan kern energie die ze goed verkopen.
Gas wordt nauwelijks gebruikt.
En zover ik weet geen stikstof probleem.
En het grootste EU leger ook nog.
Het viel tot nu niet op maar ergens hebben ze daar in het verleden wel wat andere maar goede afslagen te pakken gehad
Geen files gehad, super lekkere ruime tolwegen, en idd is de temp heerlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met files en hoge temperaturen?
"Golden pin up boy" Mark Rutte is toch wel beetje overdrevenquote:
Het is net de truman show en nieuwsuur die komt met ordinaire ouderwetse staatspropaganda " niks te zien , doorlopen mensen " maakt het helemaal compleetquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
"Golden pin up boy" Mark Rutte is toch wel beetje overdrevenDenk dat Justine Trudeau en Jack Ardern nog een stapje hoger staan dan "bend over and take it up your poopshooter Mark Rutte"
Ow ik kijk al geen tijden TV meerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is net de truman show en nieuwsuur die komt met ordinaire ouderwetse staatspropaganda " niks te zien , doorlopen mensen " maakt het helemaal compleet
Nieuwsuur heb ik ook niet gezien maar ze schijnen een item te hebben gemaakt over the great reset en de verzinsels daarover en op twitter zie je heel wat gejank van mensen die dat geloven en die hopen dat mensen stoppen te praten over the great reset . AS IF .quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik kijk al geen tijden TV meerAls ik wat wil zien kijk ik het wel online, alleen nieuwsuur en shit heb ik dan weer geen interesse in..
Ik lees wel op de telefoon het AD, NU.nl en Telegraaf als ik me verveel, maar zelfs de koppen die ze plaatsen moet je al aan het denken zetten.. Ik lach er inmiddels om, maar als je de predictive programming nu nog niet ziet ben je gewoon verloren.
Joh, het WEF is maar een praatgroepje. Die hebben niks te zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Nieuwsuur heb ik ook niet gezien maar ze schijnen een item te hebben gemaakt over the great reset en de verzinsels daarover en op twitter zie je heel wat gejank van mensen die dat geloven en die hopen dat mensen stoppen te praten over the great reset . AS IF .
Oh gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, het WEF is maar een praatgroepje. Die hebben niks te zeggen![]()
Begint wel eng te worden zoveel mensen die het niet willen zien.
Het waren biggen. Daarvoor geldt die regel niet blijkbaar?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Goed voorbeeld van beïnvloeding door de media
Framing heet dat
Weet je tot welke leeftijd een varken een big is ? En hoe groot deze dan al kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het waren biggen. Daarvoor geldt die regel niet blijkbaar?
Ja heel apart die struisvogel houdingquote:Op zaterdag 16 juli 2022 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, het WEF is maar een praatgroepje. Die hebben niks te zeggen![]()
Begint wel eng te worden zoveel mensen die het niet willen zien.
Vermoedelijk wel...quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Ze doen het er gewoon om, ze houden zo van BNW dat ze expres schimmig en verdacht willen overkomen.
Verschil is dat NL weldegelijk bindende contracten heeft met het WEF en dus aantoonbaar invloed op onze regering en haar beleid.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel...
Niemand die hen meer belangrijkheid en daadwerkelijke invloed toekent dan al die complotdenkertjes.
Zonder al die complotten is het enkel een praatgroepje, wat bij politiek heel gebruikelijk is, dat er héél veel gepraat wordt en eigenlijk eerder relatief weinig verandert.
Al die praatgroepjes horen niets liever dan dat ze van 'doorslaggevend belang' zijn hoe de toekomst zich zou ontwikkelen en al die politici zien zich ook dolgraag als diegenen die die toekomst uitplannen en vormen.
'bindend' is nogal eeen term die leuk klinkt, maar heel subjectief is..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Verschil is dat NL weldegelijk bindende contracten heeft met het WEF en dus aantoonbaar invloed op onze regering en haar beleid.
Net voor de lockdowns van 2 jaar geleden waren er ook heel veel protesten. Nieuwe lockdowns aanstaande?quote:Op zondag 17 juli 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Wanneer hadden we zoveel massale protesten de hele wereld rond ?
'Onderzoeksjournalist' Geesje Rotgers die ook van alle kanten geld toegeschoven krijgt en daarover niet transparant is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
En toch moeten we deze plannen doorvoeren![]()
[ twitter ]
Wat opmerkelijkquote:
Zei ik dit niet al een hele poos terug al?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Tristatecity, coming to a town near you
En jij gaat er gewoon aan meebetalen, je hebt niets te willen![]()
[ twitter ]
Als de bevolking ergens verandering kan brengen is het wel in Italië of Frankrijk.... Dat zijn mensen die echt opstaan, en als het daar fout gaat zijn wij ook fucked.quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heel eerlijk gezegd zit ik er steeds meer aan te denken de hele tyfuszooi hier te verkopen en ook echt weg te gaan. Ik wil geen deel uitmaken van de plannen die sneller en sneller uitgerold worden.
2030 my Ass, 2025 eerder.....
BNW / Emigreren vanwege Coronamaatregelenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:31 schreef kuifmees het volgende:
Daar denk ik ook wel eens aan, maar waarheen dan?
Ze komen alleen maar met illusies met een wetenschappelijk sausje eroverheen om leugens te verbergen en te verkopen , wie deze mensen nog serieus neemt .................quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Boeren wegjagen om een vogelsoort te beschermen die niet inheems is en dus sowieso weinig kans heeft hier te overleven
Misschien heeft zn zoon al aangegeven dat ie de boel wilt overnemen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vader dwingt zijn zoon om boer te worden.
Hij is in de leus alleen een komma vergeten.
"Mijn zoon wordt boer!!"
Hier blij mee zijnquote:Op zondag 24 juli 2022 12:26 schreef Summers het volgende:
Trump steunt ook de Nederlandse boeren![]()
[ twitter ]
quote:West-Vlaamse boer rijdt eigen oogst stuk omdat groentebedrijven te weinig betalen: “Ze willen helft van de prijs geven. Dan stopt het”
Belgische boeren krijgen zo weinig voor hun groenten dat sommigen hun gewassen nog liever kapot rijden, dan verkopen. “Liever als humus de grond in, dan tegen bodemprijzen verkopen.”
…
https://www.hln.be/econom(...)-stopt-het~a95a4d2e/
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:20 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in Belgie
niet geheel hetzelfde , maar toch ...
[..]
Dan is hij een t vergeten.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Misschien heeft zn zoon al aangegeven dat ie de boel wilt overnemen.
Ueberhaupt vreemd dat je toekomstige rechten kunt claimen vanuit erfopvolging.quote:
Dat is een vrij consistent, marginaal percentage mensen die in de regel binnen maximaal een paar jaar weer van hun eetstoornis afstapt vanwege allerhande gezondheidsproblemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vaak hoor je van sommige veeboeren bezwaren en minachting over vleesvervangers, en mensen die meer en meer voor vegan kiezen. Met name als de benaming nog naar vlees verwijst, zoals vegetarisch gehakt.
Maar: hebben de boeren decennia geleden ook stilgestaan bij de teloorgang van de paardenfokkerij?
Ze zijn meer en meer paardenvervangers gaan gebruiken, trekkers dus.
Terwijl de trekkracht nog wel werd vernoemd naar de paarden, namelijk paardekracht. Maar dat gebruikt men geloof ik nu niet meer.
Dat mag jij verwachten/vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:53 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is een vrij consistent, marginaal percentage mensen die in de regel binnen maximaal een paar jaar weer van hun eetstoornis afstapt vanwege allerhande gezondheidsproblemen.
Is gewoon een feit.quote:
En omdat de meeste mensen gelukkig geen eetstoornis hebben en van de mensen die er wel eentje hebben er uiteindelijk veel genezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Vandaar dat vanwege de hoge prijs het aantal veganisten/vegetariërs nog een beetje aan de lage kant is.
Wat aardig dan van die trekkerbestuurders dat ze dat domme linkse vega-volk tegen zichzelf beschermen en de toevoer blokkeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Is gewoon een feit.
[..]
En omdat de meeste mensen gelukkig geen eetstoornis hebben en van de mensen die er wel eentje hebben er uiteindelijk veel genezen.
Gelukkig bemoeit vega-volk zich echt he-le-maal nooit met wat anderen eten en wat ze te zeggen hebben over bepaalde productenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat aardig dan van die trekkerbestuurders dat ze dat domme linkse vega-volk tegen zichzelf beschermen en de toevoer blokkeren.
Gewoon vlees eten allemaal! Geen flauwekul! Anders walsen we ook nog alle groentetuintjes plat!![]()
Lachen joh!
Maar goed: blijft een feit dat veel boeren wel overgingen naar paard-vervangers, cq trekkers.
Zal men daar ook weer op terugkomen, met die brandstofprijzen tegenwoordig?
Ik heb ze nog geen dierenvleesslagerij zien blokkeren met hun geitewollen sokken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:45 schreef Grems het volgende:
[..]
Gelukkig bemoeit vega-volk zich echt he-le-maal nooit met wat anderen eten en wat ze te zeggen hebben over bepaalde producten
Wat klopt er niet dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:08 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nagebeuren~a7f501f8/
Wat een heerlijk objectieve manier van verslaggeving weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |