We hadden aan jeltsin of die chubias kunnen vragen of die aub aan z'n eigen volk wilde denken, en niet alle grondstoffen voor een appel en een ei aan z'n matties wilde geven ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:21 schreef Cherni het volgende:
We hadden het anders kunnen doen is wat ik zeg.
quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-in-europa-a4135917quote:Reactiveert Nederland Groningen, om Duitsland te helpen?
Europese regeringsleiders houden eind juli een spoedtop hierover. De Commissie bepleit onder meer gezamenlijke gasaankopen die – zoals vaccinaankopen tijdens de pandemie – moeten zorgen dat landen gelijktijdig evenveel krijgen voor dezelfde prijs, zodat er geen haat en nijd ontstaat.
...
Hier was Poetin op uit: maximale sociaaleconomische en politieke chaos in Europa. We weten wat ons te doen staat.
Ah vandaar dat ik niet heel hard moest lachen.quote:
NL draait gaskraan open, DU laat z'n kerncentrales open, lijkt me mooie deal.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:06 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-in-europa-a4135917
Ben benieuwd naar die top eind juli.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
compleet gebrainwashed met haat die Russen...
https://www.reddit.com/r/(...)/more_good_russians/
[..]
ook mooi te lezen dat het referendum (hoe baudet het wil,) puur een machts middel is voor rusland. Brexit is het beste voorbeeld. Heel gevaarlijk, en dan klagen over WEF die antidemocratisch is, maar zelf geld van eRusland en belangen van Rusland dienen. Maar het vervelende is natuurlijk dat een baudet stemmer zo gebrainwashed is dat hij dit soort informatie nooit zal geloven en letterlijk baudet zal volgen, ookal draait baudet 180graden (zie covid),quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
Stukkie over de Russische misinformatiecampagne in ons landje. Met natuurlijk in de hoofdrol ene Sjerrie B.
Russian intelligence to enhance information campaign in the Netherlands
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
Terwijl wij in het Westen speculeren over de gezondheid van Poetin, maakt men van Russische kant zich zorgen over de geestelijke toestand van Joe Biden.
.
Dan hebben we dat met de russen gemeen. Want biden is wel een apart verhaal hoorquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
Terwijl wij in het Westen speculeren over de gezondheid van Poetin, maakt men van Russische kant zich zorgen over de geestelijke toestand van Joe Biden.
.
Zijn aanhang bestaat alleen nog maar uit schaapjes die zonder na te denken tegen alles wat mainstream is willen zijn. Die vinden het kremlin gebrabbel alleen maar mooi.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zult je reputatie maar zo te grabbel willen gooien door je voor wat centen uit te venten aan een vijandige macht.
Voor altijd bekend als moderne moffenhoer.
Als Rus zou ik ook geloven dat de Oekraïners zichzelf aan het bombarderen zijn. Dit zou tenslotte mijn eigen leger zijn:quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Oh, da's vrij normaal bij fakenews.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer ik fakenieuws zou willen verspreiden ga ik er toch geen bronnen bij quoten die wat ik schrijf tegenspreken?
Nope, staat er niet in.quote:De beschuldiging dat de turbine op verzoek van Oekraïene niet is teruggezonden komt uit Canada, en staat ook in het BBC artikel.
Nee, de gasleiding heeft maar 1 turbinequote:Er zijn BTW meerdere Nordstrom - 1 turbines, 1 is gerepareerd, danwel 'Canada zal een gerepareerde turbine teruggeven'.
Er zou een leeftijdsplafond van 50 moeten zijn voor belangrijke publieke functies. Daarboven heeft niemand een belang in de toekomst. Iedereen wordt oud maar niemand wordt jong.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met dit soort posts moet waken dat men geen haat tegen Russen gaat ontwikkelen. Dat is een recept voor nog meer ellende. Er zijn ook genoeg normale Russen die verstandig zijn en de juiste toon weten te raken. Net als vele van ons.quote:
En onze naïeve overheid vindt het geen enkel probleem om zo'n russenhoer, samen met de al even psychotische medeleden van zijn landverraderspartij, in de tweede kamer te laten zitten op kosten van de belastingbetaler. Waar blijft dat tribunaal?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
Stukkie over de Russische misinformatiecampagne in ons landje. Met natuurlijk in de hoofdrol ene Sjerrie B.
Russian intelligence to enhance information campaign in the Netherlands
Toch nog wel wat goede gasten in dat filmpje. 👍quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je met dit soort posts moet waken dat men geen haat tegen Russen gaat ontwikkelen. Dat is een recept voor nog meer ellende. Er zijn ook genoeg normale Russen die verstandig zijn en de juiste toon weten te raken. Net als vele van ons.
Als je houd van een systeem met een "Sterke Man", en heel s'lands bestuur draait ook echt om die sterke man, ja, dan is diens gezondheid van belang.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
.
Een bepaalde afkeer tegen het Russische volk is natuurlijk en volkomen gezond. We hebben dat nodig om de vijand te kunnen verslaan. Zo werkt oorlog nou eenmaal. Collectieve afstraffing, anders ga je niet winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je met dit soort posts moet waken dat men geen haat tegen Russen gaat ontwikkelen. Dat is een recept voor nog meer ellende. Er zijn ook genoeg normale Russen die verstandig zijn en de juiste toon weten te raken. Net als vele van ons.
Afkeer tegen de leider met zijn kliekje en het Russische leger als de slaven. Geen afkeer tegen Igor modaal die toevallig in Rusland woont en hier ook helemaal niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een bepaalde afkeer tegen het Russische volk is natuurlijk en volkomen gezond. We hebben dat nodig om de vijand te kunnen verslaan. Zo werkt oorlog nou eenmaal. Collectieve afstraffing, anders ga je niet winnen.
Zonder de steun van Igor Modaal zou Rusland niet al twintig jaar lang door dictatoriale kliek nummer zoveel bestuurd worden. Tsaar, communisten, Poetin, het is allemaal één pot nat en de Russische bevolking blijft dat soort oorlogshitsers faciliteren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Afkeer tegen de leider met zijn kliekje en het Russische leger als de slaven. Geen afkeer tegen Igor modaal die toevallig in Rusland woont en hier ook helemaal niet op zit te wachten.
Het Amerikaanse overheidsapparaat, en Biden dus ook, spelen het eigenlijk wel goed tijdens deze oorlog.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zou een leeftijdsplafond van 50 moeten zijn voor belangrijke publieke functies. Daarboven heeft niemand een belang in de toekomst. Iedereen wordt oud maar niemand wordt jong.
Het verschil tussen Poetin en Biden is natuurlijk dat oud zijn niet betekent dat je geen capabele bestuurders om je heen kan verzamelen. Daarentegen zorgt een dictator als Putin ervoor dat gegarandeerd iedereen binnen vijf kilometer van hem volstrekt incapabel is.
Je bent bekend met de frauduleuze verkiezingen en een regime van angst, intimidatie en geweld wat er in Rusland heerst? Zegt een Navalny je iets? Zeggen de vergiftingen je iets? Elk tegengeluid wordt letterlijk monddood gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zonder de steun van Igor Modaal zou Rusland niet al twintig jaar lang door dictatoriale kliek nummer zoveel bestuurd worden. Tsaar, communisten, Poetin, het is allemaal één pot nat en de Russische bevolking blijft dat soort oorlogshitsers faciliteren.
Frontnieuws, laat maar dus.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:03 schreef Candymannetje het volgende:
Werkt goed die santcies.....
Ondertussen gaan wij er behoorlijk door naar de klote.
https://www.hetnieuwsmaardananders.nl/nl/binnenland/453672/
Dat geldt voor praktisch iedere dictatuur, maar toch zijn revoluties wereldwijd bepaald geen zeldzaam verschijnsel. In het vergelijkbare Wit-Rusland was het zonder Russische hulp voor Loekasjenko in 2020/2021 ook einde oefening geweest. De vraag waarom zoiets niet in Rusland gebeurt maar wel in andere landen lijkt me dus wel een terechte, al formuleert Daaf het wat bot.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent bekend met de frauduleuze verkiezingen en een regime van angst, intimidatie en geweld wat er in Rusland heerst? Zegt een Navalny je iets? Zeggen de vergiftingen je iets? Elk tegengeluid wordt letterlijk monddood gemaakt.
Maar als jij wilt kiezen voor haat richting Igor Modaal dan zegt dat vooral iets over jouw relativeringsvermogen en misschien zelfs je denkvermogen.
Vertrouw je deze bron wel?quote:
De levensstandaard is in Rusland nog te goed. Genoeg Russen die ook geen Putin willen, maar die nu te nog te veel te verliezen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat geldt voor praktisch iedere dictatuur, maar toch zijn revoluties wereldwijd bepaald geen zeldzaam verschijnsel. In het vergelijkbare Wit-Rusland was het zonder Russische hulp voor Loekasjenko in 2020/2021 ook einde oefening geweest. De vraag waarom zoiets niet in Rusland gebeurt maar wel in andere landen lijkt me dus wel een terechte, al formuleert Daaf het wat bot.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:09 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat geldt voor praktisch iedere dictatuur, maar toch zijn revoluties wereldwijd bepaald geen zeldzaam verschijnsel. In het vergelijkbare Wit-Rusland was het zonder Russische hulp voor Loekasjenko in 2020/2021 ook einde oefening geweest. De vraag waarom zoiets niet in Rusland gebeurt maar wel in andere landen lijkt me dus wel een terechte, al formuleert Daaf het wat bot.
Het zal jou een zorg zijn wat ik vind, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je dit soort onverholen regelrechte Untermenschen-retoriek uitdraagt. Er kijken ook weinig mensen van op hier, lijkt het.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vergeet het maar; wij gaan niet meer meemaken dat Rusland een normale democratie met een normale bevolking gaat worden. Dat zal altijd een dictatuur in één of andere vorm blijven en de Russen zullen altijd een achterlijk, misdadig en oorlogszuchtig volk blijven zoals ze dat altijd al waren.
Naast dat theater hebben ze ook nog een kantoorgebouw kapotgeschoten:quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:01 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Al 20 burgerdoden inmiddels.
Russische intelligentie:
[ twitter ]
Mensen die bang zijn dat ze wat kunnen verliezen zijn gevaarlijker dan mensen alles al hebben verloren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De levensstandaard is in Rusland nog te goed. Genoeg Russen die ook geen Putin willen, maar die nu te nog te veel te verliezen hebben.
Hartelijk dank captain obvious, hoeveel daarvan hebben plaatsgevonden tijdens de afgelopen 30 jaar en hoeveel hebben er überhaupt tot een vorm van democratie geleid? Waarom in Rusland niet en in Armenië, Oekraïne, Georgië en Kirgizië wel?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]lees jezelf in over de Russiche revoluties, zijn er genoeg van.
De machtigen in het westen zijn zelf volledig bewust van haar ondergang.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:03 schreef Candymannetje het volgende:
Handel is Handel....quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:26 schreef polderturk het volgende:
WTF???
Saudi Arabië voert meer goedkope Russische olie in voor electriciteitsproductie zodat ze zelf meer olie kunnen exporteren.
[ twitter ]
iemands doodswens kan groter zijn dan de kracht om je ongelijk toe te gevenquote:
Dat kan 1001 redenen hebben captain obvious. Heeft niks met de modale Rus te maken dat laat de Russische geschiedenis wel zien. Want dat is wel wat jullie impliceren. Dat zelfs Igor Modaal een moordlustig monster is, iedere Rus is standaard schuldig.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hartelijk dank captain obvious, hoeveel daarvan hebben plaatsgevonden tijdens de afgelopen 30 jaar en hoeveel hebben er überhaupt tot een vorm van democratie geleid? Waarom in Rusland niet en in Armenië, Oekraïne, Georgië en Kirgizië wel?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
iemands doodswens kan groter zijn dan de kracht om je ongelijk toe te geven
Niks mis mees en logisch. Export tegen hoge prijzen en minder import. Een zeer sterke munt door streng beleid. Dat doen ze goed. Ze zijn alleen nog afhankelijker van olie, gas en kolen, maar dat vinden ze wel best voorlopig. Ze kunnen alleen niet zoveel met al dat geld. Sancties zijn long term. Kijken wie de langste adem heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:03 schreef Candymannetje het volgende:
En helaas is het dus tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]lees jezelf in over de Russiche revoluties, zijn er genoeg van.
Deze user is geradicaliseerd en kan hier gewoon zijn gang gaan met zijn waanbeelden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het zal jou een zorg zijn wat ik vind, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je dit soort onverholen regelrechte Untermenschen-retoriek uitdraagt. Er kijken ook weinig mensen van op hier, lijkt het.
Waarschijnlijk werd er vanwege al die HIMARS strikes massaal geroepen om wraak en wilden ze iets zichtbaars laten zien aan hun mensen. Iets anders weet ik ook niet te verzinnen want dit heeft idd strategisch geen nut.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:20 schreef J.B. het volgende:
Naast dat theater hebben ze ook nog een kantoorgebouw kapotgeschoten:
[ twitter ]
Je vraagt je toch af waarom die imbecielen vijf kruisraketten, waar ze behoorlijk krap in zitten, gebruiken om civiele doelen te bestoken. Anderhalve kilometer noordelijker ligt wel een militaire locatie, dus het zou me niks verbazen als ze weer eens mis hebben geschoten met hun rotzooi. 'Precisiewapens' op z'n Russisch
Lol, slim van ze.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:26 schreef polderturk het volgende:
WTF???
Saudi Arabië voert meer goedkope Russische olie in voor electriciteitsproductie zodat ze zelf meer olie kunnen exporteren.
[ twitter ]
Als deze constructie loont voor SA, betalen ze Putiboy niet echt een goede prijs.quote:
De roep om de 300KM HIMARS raket zwelt aan. UA lobbyt, enkele VS senatoren lobbyen. VS was erg onder de indruk van hoe vakkundig UA tot op heden het spul heeft ingezet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Word tijd dat Oekraïne alles over de grens kan platgooien, in ieder geval de logistiek wat de boel aanvoert voor Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |