We hadden aan jeltsin of die chubias kunnen vragen of die aub aan z'n eigen volk wilde denken, en niet alle grondstoffen voor een appel en een ei aan z'n matties wilde geven ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:21 schreef Cherni het volgende:
We hadden het anders kunnen doen is wat ik zeg.
quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-in-europa-a4135917quote:Reactiveert Nederland Groningen, om Duitsland te helpen?
Europese regeringsleiders houden eind juli een spoedtop hierover. De Commissie bepleit onder meer gezamenlijke gasaankopen die – zoals vaccinaankopen tijdens de pandemie – moeten zorgen dat landen gelijktijdig evenveel krijgen voor dezelfde prijs, zodat er geen haat en nijd ontstaat.
...
Hier was Poetin op uit: maximale sociaaleconomische en politieke chaos in Europa. We weten wat ons te doen staat.
Ah vandaar dat ik niet heel hard moest lachen.quote:
NL draait gaskraan open, DU laat z'n kerncentrales open, lijkt me mooie deal.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:06 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-in-europa-a4135917
Ben benieuwd naar die top eind juli.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
compleet gebrainwashed met haat die Russen...
https://www.reddit.com/r/(...)/more_good_russians/
[..]
ook mooi te lezen dat het referendum (hoe baudet het wil,) puur een machts middel is voor rusland. Brexit is het beste voorbeeld. Heel gevaarlijk, en dan klagen over WEF die antidemocratisch is, maar zelf geld van eRusland en belangen van Rusland dienen. Maar het vervelende is natuurlijk dat een baudet stemmer zo gebrainwashed is dat hij dit soort informatie nooit zal geloven en letterlijk baudet zal volgen, ookal draait baudet 180graden (zie covid),quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
Stukkie over de Russische misinformatiecampagne in ons landje. Met natuurlijk in de hoofdrol ene Sjerrie B.
Russian intelligence to enhance information campaign in the Netherlands
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
Terwijl wij in het Westen speculeren over de gezondheid van Poetin, maakt men van Russische kant zich zorgen over de geestelijke toestand van Joe Biden.
.
Dan hebben we dat met de russen gemeen. Want biden is wel een apart verhaal hoorquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
Terwijl wij in het Westen speculeren over de gezondheid van Poetin, maakt men van Russische kant zich zorgen over de geestelijke toestand van Joe Biden.
.
Zijn aanhang bestaat alleen nog maar uit schaapjes die zonder na te denken tegen alles wat mainstream is willen zijn. Die vinden het kremlin gebrabbel alleen maar mooi.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zult je reputatie maar zo te grabbel willen gooien door je voor wat centen uit te venten aan een vijandige macht.
Voor altijd bekend als moderne moffenhoer.
Als Rus zou ik ook geloven dat de Oekraïners zichzelf aan het bombarderen zijn. Dit zou tenslotte mijn eigen leger zijn:quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Oh, da's vrij normaal bij fakenews.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer ik fakenieuws zou willen verspreiden ga ik er toch geen bronnen bij quoten die wat ik schrijf tegenspreken?
Nope, staat er niet in.quote:De beschuldiging dat de turbine op verzoek van Oekraïene niet is teruggezonden komt uit Canada, en staat ook in het BBC artikel.
Nee, de gasleiding heeft maar 1 turbinequote:Er zijn BTW meerdere Nordstrom - 1 turbines, 1 is gerepareerd, danwel 'Canada zal een gerepareerde turbine teruggeven'.
Er zou een leeftijdsplafond van 50 moeten zijn voor belangrijke publieke functies. Daarboven heeft niemand een belang in de toekomst. Iedereen wordt oud maar niemand wordt jong.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met dit soort posts moet waken dat men geen haat tegen Russen gaat ontwikkelen. Dat is een recept voor nog meer ellende. Er zijn ook genoeg normale Russen die verstandig zijn en de juiste toon weten te raken. Net als vele van ons.quote:
En onze naïeve overheid vindt het geen enkel probleem om zo'n russenhoer, samen met de al even psychotische medeleden van zijn landverraderspartij, in de tweede kamer te laten zitten op kosten van de belastingbetaler. Waar blijft dat tribunaal?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
Stukkie over de Russische misinformatiecampagne in ons landje. Met natuurlijk in de hoofdrol ene Sjerrie B.
Russian intelligence to enhance information campaign in the Netherlands
Toch nog wel wat goede gasten in dat filmpje. 👍quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je met dit soort posts moet waken dat men geen haat tegen Russen gaat ontwikkelen. Dat is een recept voor nog meer ellende. Er zijn ook genoeg normale Russen die verstandig zijn en de juiste toon weten te raken. Net als vele van ons.
Als je houd van een systeem met een "Sterke Man", en heel s'lands bestuur draait ook echt om die sterke man, ja, dan is diens gezondheid van belang.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:26 schreef Idisrom het volgende:
.
Een bepaalde afkeer tegen het Russische volk is natuurlijk en volkomen gezond. We hebben dat nodig om de vijand te kunnen verslaan. Zo werkt oorlog nou eenmaal. Collectieve afstraffing, anders ga je niet winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je met dit soort posts moet waken dat men geen haat tegen Russen gaat ontwikkelen. Dat is een recept voor nog meer ellende. Er zijn ook genoeg normale Russen die verstandig zijn en de juiste toon weten te raken. Net als vele van ons.
Afkeer tegen de leider met zijn kliekje en het Russische leger als de slaven. Geen afkeer tegen Igor modaal die toevallig in Rusland woont en hier ook helemaal niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een bepaalde afkeer tegen het Russische volk is natuurlijk en volkomen gezond. We hebben dat nodig om de vijand te kunnen verslaan. Zo werkt oorlog nou eenmaal. Collectieve afstraffing, anders ga je niet winnen.
Zonder de steun van Igor Modaal zou Rusland niet al twintig jaar lang door dictatoriale kliek nummer zoveel bestuurd worden. Tsaar, communisten, Poetin, het is allemaal één pot nat en de Russische bevolking blijft dat soort oorlogshitsers faciliteren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Afkeer tegen de leider met zijn kliekje en het Russische leger als de slaven. Geen afkeer tegen Igor modaal die toevallig in Rusland woont en hier ook helemaal niet op zit te wachten.
Het Amerikaanse overheidsapparaat, en Biden dus ook, spelen het eigenlijk wel goed tijdens deze oorlog.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zou een leeftijdsplafond van 50 moeten zijn voor belangrijke publieke functies. Daarboven heeft niemand een belang in de toekomst. Iedereen wordt oud maar niemand wordt jong.
Het verschil tussen Poetin en Biden is natuurlijk dat oud zijn niet betekent dat je geen capabele bestuurders om je heen kan verzamelen. Daarentegen zorgt een dictator als Putin ervoor dat gegarandeerd iedereen binnen vijf kilometer van hem volstrekt incapabel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |