Tegen grote landen zeker. Tegen een Portugal moet het nog wel goedkomen. Ergens ook wel mazzel dat je de sterkste tegenstander al gehad hebt in de poule.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonder Jackie zijn we kansloos.
Als een mannelijk international dit zou doen tijdens een toernooi is het een enkeltje naar huis.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het een pijnlijk interview.
Die zien het totaal niet zitten in Mr. Parsons. "Hij is het aan het leren."
Dit gaat ook een mannelijk enkeltje naar huis worden na het toernooi.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een mannelijk international dit zou doen tijdens een toernooi is het een enkeltje naar huis.
ik las parkinsonsquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:54 schreef DeeBee het volgende:
Parsons kan er niks van en gelooft er zelf teveel in, heerlijk interview.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een mannelijk international dit zou doen tijdens een toernooi is het een enkeltje naar huis.
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd... Miedema was toch al niet erg overtuigend tegen de Svenska flickas
quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Leer eerst je talen voor iets te roepen
Lekker op de nul spelenquote:
Over het interview met Roord bedoel ik. Maar dat bewaren ze voor straks blijkbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Gert met Leonne en Tessel Middag, maar nu samenvatting Tour
Oh zo. Leonne zei dat het karaktermoord is en niet handig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over het interview met Roord bedoel ik. Maar dat bewaren ze voor straks blijkbaar.
Lekker verdedigen genotquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Damaris ipv Pelova, goede keuze.
Was Jasper volgens mij.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:28 schreef Sked het volgende:
Drie keer een keeper gepasseerd die niet duikt. Hulde.
Stadion waar Jackie haar thuiswedstrijden speelt met haar club. Daarom extra sneu dat ze er niet bij is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:53 schreef Bolasie het volgende:
Leigh Sports Village allen, een wereldstadion.
Als je als coach een lange bespreking doet ben je meteen af. Gewoon klaar, wegwezen.quote:
Net als tegen Spanje.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
Gelijk corner door de neus geboord, lekker scheids.
oei, dit zit diepquote:
Ik las kutjesvoetbalquote:
Niet alleen je tv ouwe reusquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:05 schreef CrushedTinBox het volgende:
Godver mijn tv loopt 30 seconden achter
Broodje pindakaas smeren allenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |