Ik heb vaak kritiek op Rivkah, maar ze is bij het vrouwenvoetbal wel erg goed op haar plek. Bewijst ook meteen dat je als presentator meerwaarde hebt als je kennis hebt en niet alles voor Tante Truus uit Schubbekuttenveen hoeft te duiden, waar ze bij de NOS altijd een hoofdzaak van maken....quote:
Ja ik weet het. Maar doe ze een hockeypakje aan en het ziet er al stukken beter uit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dit zijn outfits speciaal gemaakt voor dit team
Ik vind deze outfits al stukken beter dan vroegerquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze moeten echt iets aan die outfits doen bij het vrouwenvoetbal ook. Die lange slobberbroeken en shirts zien er echt niet uit bij vrouwenlichamen.
Ja jij wil dat. De vrouwen willen dat (terecht) niet. Ze komen om te voetballen niet om een modeshow te geven.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar doe ze een hockeypakje aan en het ziet er al stukken beter uit.
Ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze outfits al stukken beter dan vroeger
Nee dat snap ik allemaal wel maar het oog wil ook wat.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja jij wil dat. De vrouwen willen dat (terecht) niet. Ze komen om te voetballen niet om een modeshow te geven.
De broekjes zitten anders bij sommigen al veel flaterender dan vroeger, viel me op bij o.a. Zwitserlandquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik allemaal wel maar het oog wil ook wat.
Wielrennenquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Affluiten aub, dan kunnen we de avondetappe kijken.
Blackedquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Kijk, een Engelsman die wel kijk heeft op het spelletje.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |