Een airco nodig hebbenquote:
haha TS is skeerquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een airco nodig hebben
Geen arko hebben
Alle ramen kunnen open
Overrated meuk hebben.quote:
Paarden moeten op je bord liggen.quote:
Dikke tettenquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:06 schreef Sfancta het volgende:
In het heuvelland wonen
Schintaler
Golvend heuvelland
Alleen betalen voor wat je nodig hebtquote:
Nee mensen die daar duizenden piekos aan uitgeven voor een aircoquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Geen ruggengraat hebben en een ventilator aanschaffen voor drie warme dagen per jaar
Ga je gang. Mijn vriendin heeft ook spleet unit genot.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:11 schreef Questular het volgende:
Kan ik hier patsen met mijn airco door het hele huis heen?
Split unit genot en zulks.
's Winters 2 kwh aan stroom gebruiken ipv 1 kuub aan gas.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die duizenden euro's uitgeven voor een energieverslindende airco
Warmte is een beleving. Een persoonlijke ook nog. Dus wat jij te zeggen hebt over mijn beleving van warmte ontgaat me even.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:00 schreef knoopie het volgende:
Het was precies één dagje warm. Als je dan al een ventilator op je slaapkamer nodig hebt, dan moet je de keet eens fatsoenlijk isoleren en je zonwering op orde maken. Als de hitte er niet in komt, dan hoef je hem er ook niet uit te krijgen (met een ventilator of airco)
Ik, want ik verwarm nog steeds lokaal electrisch voor 0,24 (vast tot medio 2024) en ik heb zonnepanelen. Volgens berekening energieboer nu al 730,- terug.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:14 schreef machtpen het volgende:
[..]
's Winters 2 kwh aan stroom gebruiken ipv 1 kuub aan gas.
Wie zou er dan lachen ?
Kom haten op het heuvelland dan, 13:15 de kapsalon in Bruisterbosch.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:06 schreef Sfancta het volgende:
In het heuvelland wonen
Schintaler
Golvend heuvelland
Oke, tot zometeen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Kom haten op het heuvelland dan, 13:15 de kapsalon in Bruisterbosch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |