abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2022 @ 08:58:25 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205323977
quote:
De eenvoudige bescherming voor Oekraïense vluchtelingen wordt steeds vaker misbruikt door migranten die niet uit Oekraïne komen. Op het coördinatiepunt bij Amsterdam Centraal Station staan studenten uit Pakistan en jongeren uit Jordanië in de rij om in de gemeentelijke opvang te komen. Nu scherpt Amsterdam alsnog z’n beleid aan.

„Student ja. In Oekraïne.” De Pakistaanse Azair (34) staat met twee kompanen voor het humanitair coördinatiepunt (HSP) voor Oekraïense vluchtelingen bij Amsterdam Centraal Station. In welke stad de drie studeerden toen de oorlog uitbrak? „Oekraïne, yes. Studenten, yes.” Oekraïense of Russische woorden hebben ze tijdens hun verblijf niet geleerd. Engels spreken ze amper. Ze hebben wel een visum voor Oekraïne en een soort collegekaart, gloednieuw zo te zien. Het drietal mag in de rij staan. Na een eenvoudige check mogen ze ’s avonds in de bus naar de opvang in Wormer, zegt een beveiliger. Van daaruit gaan ze waarschijnlijk naar een gemeentelijke opvang elders in het land.

„Dit zijn geen Oekraïners”, stelt een beveiliger vast die Arabisch spreekt en een babbeltje heeft gemaakt met enkele jongvolwassenen uit Jordanië. Volgens hun verhaal werkten ze als arbeidsmigranten in Oekraïne toen de oorlog uitbrak. Via Roemenië, Hongarije en Oostenrijk zijn ze uiteindelijk in Nederland terechtgekomen. Ook zij hebben een keurig visum bij zich. „Die kopen ze kennelijk in Roemenië”, zegt de beveiliger. „Ik weet één ding: deze jongens zijn nog nooit in Oekraïne geweest.”

Staan niet op zichzelf

De voorbeelden van vorige week staan niet op zichzelf, zeggen twee medewerkers van het HSP. Kennelijk communiceren migranten onder elkaar over de ’Oekraïne-route’ via het servicepunt bij het hoofdstedelijk station. „Dan staan er opeens twaalf Jordaanse jongeren. Staan er een paar uur later weer tien. En de volgende dag weer”, zegt een ’vloermedewerker’. Hij wil niet met zijn naam in de krant. Hij is er om te helpen en wil ’geen gezeik’.

Het HSP op Amsterdam CS is na de Russische inval in Oekraïne ingericht om de Oekraïense vluchtelingen die per trein komen in goede banen te leiden. Vlak na het uitbreken van de oorlog kwamen er zo’n 400 mensen per dag aan, momenteel nog altijd zo’n 100. De gemeente Amsterdam werkt er samen met het Rode Kruis en het Landelijk Coördinatiepunt Vluchtelingen Spreiding (LCVS). Er werken verder tolken, vrijwilligers en beveiligers. Van hieruit wordt een eerste check gedaan, waarna een klein deel van de vluchtelingen naar de gemeentelijke opvang in Amsterdam gaat. Het overgrote deel wordt met taxi’s en touringcars naar de gemeentelijke opvang elders in het land gebracht.

De praktijk heeft hulpverleners in verlegenheid gebracht. Behalve Oekraïense vluchtelingen vallen ook arbeidsmigranten en studenten die voor het uitbreken van de oorlog in Oekraïne verbleven onder de tijdelijke beschermingsrichtlijn. Hierdoor hoeven ze geen asiel aan te vragen en kunnen ze gebruikmaken van de gemeentelijke opvang en krijgen ze leefgeld, maandelijks 260 euro. „Het merendeel is niet Oekraïens wat hier komt”, zegt een medewerker. De bewering kan nergens worden gecontroleerd. Het Rode Kruis, die het coördinatiepunt op CS coördineert, houdt geen nationaliteiten bij. Daar is het de organisatie niet naar. „Voor ons is de nood leidend, niet de afkomst”, verklaart een woordvoerder. „Honger is honger. Dakloos is dakloos.”

Geen controle op echtheid

Gedegen controle op de echtheid van visa is er niet. Medewerkers van de gemeente Amsterdam doen een snelle check. Maar de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) is niet vertegenwoordigd op het HSP bij Centraal. „We herkennen de signalen”, erkent een woordvoerder. „We weten dat er misbruik van wordt gemaakt, maar niet op welke schaal.” Toch is de route via Amsterdam CS geen tijdloos vrijkaartje naar gratis opvang, bezweert zij. „Vroeg of laat krijgen ze met de IND te maken.” De woordvoerder wijst op de stickers die de dienst in paspoorten plakt waarmee Oekraïners kunnen laten zien dat ze onder de tijdelijke beschermingsrichtlijn vallen. Die zogeheten verblijfsaantekening is echter niet per se nodig om de eerste 180 dagen in een gemeentelijke opvang te verblijven. Wie niet legaal wil werken of naar het buitenland wil, zingt het daarna ook nog wel een tijd uit zonder sticker, bekent de IND. „En we zijn als IND natuurlijk niet als enige verantwoordelijk.”

Gevraagd naar de signalen, liet de gemeente Amsterdam vorige week nog weten die niet te herkennen. Sinds afgelopen weekend is er echter een kentering waargenomen. „De signalen waren er eerst niet, maar nu zijn ze er wel”, zegt een woordvoerder van wethouder Groot Wassink. „Eind vorige week waren er steeds meer mensen van wie werd betwijfeld of ze echt uit Oekraïne kwamen.” Het beleid is inmiddels aangescherpt. De twijfelgevallen worden vanaf nu doorgestuurd naar Ter Apel of het HSP in Utrecht, waar de IND wel aanwezig is.

Eerder vroeg de gemeente Den Haag het kabinet al om grotere waakzaamheid. De hofstad zag vooral dat er misbruik werd gemaakt van de gemeentelijke voorzieningen door Oekraïense arbeidsmigranten die al in Nederland waren toen de oorlog uitbrak. Het Haagse stadsbestuur kreeg daarbij signalen dat zij door malafide werkgevers, die eigenlijk zorg hadden moeten dragen voor huisvesting, werden aangezet om naar de gemeentelijke opvang te gaan. Volgens de IND komt de opvang van Oekraïners ’in een nieuwe fase’. „Nu we uit de crisisstand raken, worden we zorgvuldiger.”

BRON

Dit had echt niemand zien aankomen :o
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:06:45 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205324030
Echt , wat voor naïeve mensen maken dit soort beleid??
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205324047
"Eind vorige week waren er steeds meer mensen van wie werd betwijfeld of ze echt uit Oekraïne kwamen.”

Hoe kan je daar nou aan twijfelen, echte mensen uit de Oekraine spreken de taal toch?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205324061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:09 schreef tesssssssss het volgende:
"Eind vorige week waren er steeds meer mensen van wie werd betwijfeld of ze echt uit Oekraïne kwamen.”

Hoe kan je daar nou aan twijfelen, echte mensen uit de Oekraine spreken de taal toch?
Behalve die honderden internationale studenten die in Oekraïne studeren natuurlijk... :')
Briljante smoes :{
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:13:57 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205324082
Veiliglanders gewoon linea recta op het vliegveld zetten naar huis. Zo moeilijk is het niet.
pi_205324089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:13 schreef RamboDirk het volgende:
Veiliglanders gewoon linea recta op het vliegveld zetten naar huis. Zo moeilijk is het niet.
Tja, als ze geen papieren hebben weet je niet waar ze vandaan komen...
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:16:15 #7
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205324098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:15 schreef Piles het volgende:

[..]
Tja, als ze geen papieren hebben weet je niet waar ze vandaan komen...
Dan vastzetten totdat ze wel papieren kunnen overleggen of tekenen voor vertrek.
pi_205324103
Ze verdienen het.
pi_205324131
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:11 schreef Piles het volgende:

[..]
Behalve die honderden internationale studenten die in Oekraïne studeren natuurlijk... :')
Ja, studeren. ;)

"Oekraïense of Russische woorden hebben ze tijdens hun verblijf niet geleerd. Engels spreken ze amper. Ze hebben wel een visum voor Oekraïne en een soort collegekaart, gloednieuw zo te zien."

Ik denk dat eventuele terroristen hier fluitend naar binnen komen. Als dat altijd zo gaat.
pi_205324140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, studeren. ;)

"Oekraïense of Russische woorden hebben ze tijdens hun verblijf niet geleerd. Engels spreken ze amper. Ze hebben wel een visum voor Oekraïne en een soort collegekaart, gloednieuw zo te zien."

Ik denk dat eventuele terroristen hier fluitend naar binnen komen. Als dat altijd zo gaat.
Had geen zin om het hele bericht te lezen.

Maar de mensenhandelaren hebben weer een mooi verdienmodel gevonden: visums en 'collegekaarten' regelen...
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:20:09 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205324145
Je verwacht het allemaal niet.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:21:03 #12
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205324157
Lol.
Er was beloofd dat in de verplichte opvang in de gemeente waar ik werk Oekrainse gezinnen zouden worden opgevangen.

Deze 'gezinnen' zijn onderweg van Oekraine allemaal getransformeerd tot man en hebben een flinke zonnebank kuur gehad.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205324158
Gek, ik zie 3 veilige landen.

Wanneer is het transport naar hongarije?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Forum Admin woensdag 13 juli 2022 @ 09:23:17 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205324190
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205324225
Paar maanden terug waren er wat verhalen hier in de buurt over "Polen" die langs huizen deden rijden en kijken of er nog wat te halen viel. Heb er toen vier op "heterdaad" betrapt, waar ze langs de huizen struinde met een auto met een pools kenteken, zo ook hier. Vier gitzwarte "Polen" die zo uit Ghana zouden kunnen komen. :')

"Polen" :')

Dit gebeurd overal, toen de Syriërs stroom op gang kwam zaten er ook meer Afrikanen tussen dan Syriërs die hoog en laag beweerden Syriërs te zijn, dit doen ze toch ook met het doorgeven van hun leeftijd, ze zijn allemaal minderjarig. De mensen die over dit beleid gaan en ze toelaten moeten eens kappen met die nativiteit of anders verantwoording nemen en ze bij hun in de wijken plaatsen.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:27:41 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205324239
Hier in de gemeente komen vanaf volgende week ook 'tijdelijk' Oekraïners in sporthallen. Benieuwd hoeveel Afrikanen en Arabieren daar straks rondlopen.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:31:27 #17
3542 Gia
User under construction
pi_205324271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:06 schreef nixxx het volgende:
Iemand die moslims een nieuwe route wil bieden om makkelijker naar Nederland te komen.

Ze hadden de arbeidsmigranten en uitwisselingsstudenten in Oekraiene hiervan uit moeten sluiten. Die kunnen toch gewoon terug naar hun eigen land!
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:32:51 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205324288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Iemand die moslims een nieuwe route wil bieden om makkelijker naar Nederland te komen.

Ze hadden de arbeidsmigranten en uitwisselingsstudenten in Oekraiene hiervan uit moeten sluiten. Die kunnen toch gewoon terug naar hun eigen land!
Ik denk niet dat dit bewust beleid is. Eerder incompetentie en een chronisch gebrek aan daadkracht om daadwerkelijk het probleem meteen op te lossen door die mensen eruit te pikken en richting het vliegveld te sturen.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:33:15 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205324293
quote:

[..]

Of dat de motivatie was weet ik niet, maar het tweede gedeelte ben ik het wel mee eens. Alleen mensen met de Oekraïense nationaliteit hadden deze mogelijkheid moeten krijgen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:37:41 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205324324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dit bewust beleid is. Eerder incompetentie en een chronisch gebrek aan daadkracht om daadwerkelijk het probleem meteen op te lossen door die mensen eruit te pikken en richting het vliegveld te sturen.
Ik zie het meer als onwil.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:46:51 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205324402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:33 schreef nixxx het volgende:

[..]
Of dat de motivatie was weet ik niet, maar het tweede gedeelte ben ik het wel mee eens. Alleen mensen met de Oekraïense nationaliteit hadden deze mogelijkheid moeten krijgen.
Sowieso, maar onze politiek is echt een lachertje.
pi_205324415
Dan moet je ook iemand zonder geweten zijn.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205324454
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:15 schreef Mortaxx het volgende:
De linksen zullen maar wat blij zijn met deze oorlog. Kan de omvolking weer wat sneller worden doorgezet
Dom rechts moet maar weer een andere partij de schuld geven om hun eigen verantwoordelijkheid van 12 jaar rechts beleid waarin niets gebeurd is maar niet te hoeven erkennen. Wat een losers.
pi_205324551
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:15 schreef Mortaxx het volgende:
De linksen zullen maar wat blij zijn met deze oorlog. Kan de omvolking weer wat sneller worden doorgezet
Is het makkelijker navigeren met een kaart van een platte aarde?
pi_205324812
Het enige 'nieuws' is dat Amsterdam zijn beleid aan gaat scherpen in plaats van alle asielzoekers even gastvrij op te vangen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:23:27 #26
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205324815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier in de gemeente komen vanaf volgende week ook 'tijdelijk' Oekraïners in sporthallen. Benieuwd hoeveel Afrikanen en Arabieren daar straks rondlopen.
Hier ook zoiets, vooralsnog voornamelijk Afrikaanse mannen gezien :X :')
  Redactie Sport woensdag 13 juli 2022 @ 10:28:17 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205324880
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:48 schreef HSG het volgende:
Dan moet je ook iemand zonder geweten zijn.
Mensen die dit doen zijn niet de meest sympathieke mensen, nee. Die doen alles om zo efficient mogelijk aan geld te komen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205324981
Je verwacht het niet :X
pi_205325158
quote:
Nou, dit. Desnoods met een vliegticket terug op kosten van Nederland.

Stukken goedkoper dan dit gezeik :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_205325195
quote:

[..]
Honderdduizenden afrikaanse studenten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 13 juli 2022 @ 11:05:30 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205325329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Niet ons probleem. Die gaan maar lekker terug naar hun eigen land.
  woensdag 13 juli 2022 @ 11:23:30 #32
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205325561
quote:

[..]
Dat wist ik bij het eerste filmpje al, dit zijn geen studenten. Maar dan wordt je weg gezet als racist door onze bomenknuffelaars.
  woensdag 13 juli 2022 @ 11:24:00 #33
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205325568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarvan 99% man en 30+ is, hahahaha
pi_205325569
Karma.
  Spellchecker woensdag 13 juli 2022 @ 11:36:36 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205325999
Dit land en haar naïeve beschaving verdient het gewoon om ten onder te gaan.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:02:05 #37
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_205326082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
Nou, dit. Desnoods met een vliegticket terug op kosten van Nederland.
Het probleem is dat je dan ten eerste zeker moet weten waar ze daadwerkelijk vandaan komen, en dat ze in het bezit moeten zijn van een paspoort. Anders zet je ze in een vliegtuig en dan ontzegt het ontvangende land ze simpelweg de toegang en stuurt ze linea recta met dezelfde vlucht weer terug.

Vliegtuigmaatschappijen zullen doorgaans ook weigeren om deze mensen mee te nemen, omdat zij vervolgens met de situatie zitten waarin zij mensen heen en weer moeten gaan vervoeren die nergens geaccepteerd gaan worden.

Gewoon "op het vliegtuig zetten" klinkt altijd als een lekker simpele oplossing, maar het is er één die in de praktijk gewoon niet werkt; je zult dan eerst afspraken moeten maken met andere landen over het opnemen van deze mensen.
pi_205326094
Goh, je verwacht het niet...
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:03:56 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205326106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:02 schreef Leshy het volgende:

[..]
Het probleem is dat je dan ten eerste zeker moet weten waar ze daadwerkelijk vandaan komen, en dat ze in het bezit moeten zijn van een paspoort. Anders zet je ze in een vliegtuig en dan ontzegt het ontvangende land ze simpelweg de toegang en stuurt ze linea recta met dezelfde vlucht weer terug.

Vliegtuigmaatschappijen zullen doorgaans ook weigeren om deze mensen mee te nemen, omdat zij vervolgens met de situatie zitten waarin zij mensen heen en weer moeten gaan vervoeren die nergens geaccepteerd gaan worden.

Gewoon "op het vliegtuig zetten" klinkt altijd als een lekker simpele oplossing, maar het is er één die in de praktijk gewoon niet werkt; je zult dan eerst afspraken moeten maken met andere landen over het opnemen van deze mensen.
Wel bijzonder altijd dat ze dan wel zonder papieren Nederland binnen kunnen komen.
pi_205326119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wel bijzonder altijd dat ze dan wel zonder papieren Nederland binnen kunnen komen.
Of zonder papieren in Oekraine "studeerden"
pi_205326125
quote:

[..]
Volgens Trouw hadden die hun paspoort op de universiteit laten liggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205326146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
1e jaars examen van die universiteit afnemen (in de taal waarin de universiteit het geeft) en iedereen met een onvoldoende over de grens bij Kaliningrad dumpen met een Oekraïense vlag :7
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:07:37 #43
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_205326165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat doen ze dan ook niet met het vliegtuig.

In principe behoren ze aan de buitengrens van de EU gecontroleerd te worden, maar met de enorme instroom van vluchtelingen is dat vrijwel onbegonnen werk. Dat is iets waar inderdaad een veel betere en structurele oplossing voor moet komen, al is illegale immigratie vrijwel overal een onopgelost probleem.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:10:20 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205326203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:07 schreef Leshy het volgende:

[..]

In principe behoren ze aan de buitengrens van de EU gecontroleerd te worden, maar met de enorme instroom van vluchtelingen is dat vrijwel onbegonnen werk. Dat is iets waar inderdaad een veel betere en structurele oplossing voor moet komen, al is illegale immigratie vrijwel overal een onopgelost probleem.
Ze dienen inderdaad in ZO-Europa - waar ze doorgaans binnenkomen - geregistreerd te worden. Dat die landen dat om wat voor reden dan ook nalaten is een groot probleem, maar Nederland moet niet doen alsof de gevolgen ons dan maar overkomen.

Deze hele discussie speelt al sinds 2015 maar ik heb niet de indruk dat er veel aan wordt gedaan, behalve zo nu en dan Erdogan een zak geld geven om migranten in Turkije te houden.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:11:59 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205326234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:07 schreef Leshy het volgende:

[..]

Sowieso zou iedere immigrant, asielzoeker of niet, meteen geregistreerd moeten worden in een EU wijde database, met volledige biometrische gegevens. Of ze nou asiel willen aanvragen of niet. En die data zou niet zoals nu na een periode verwijderd moeten worden, maar 100 jaar bewaard. Of verwijderd als een EU nationaliteit wordt toegekend. De privacy van de migrant heeft wmb een volledig ondergeschikt belang.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:20:03 #46
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205326348
Waarom bieden we de Oekrainers niet gewoon snel een bordje karbonaatjes aan?
Als ze lekker zitten te smikkelen komen ze waarschijnlijk niet uit Jordanie.
De eerste oekrainer die het niet lust moet nog geboren worden.
Tot nooit .......
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:33:04 #47
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205326573
Denk je keurig belasting te betalen voor Oekraïense moeders in nood, zit je Muhammed uit Pakistan te financieren. :{

Nederland laat zich echt ontzettend misbruiken door migranten. We gaan Zweden achterna. :|W
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:40:23 #48
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205326691
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dit land en haar naïeve beschaving verdient het gewoon om ten onder te gaan.
Over 40 jaar gebeuren hier net zo van die barbaarse dingen, als wat je nu alleen hoort op het nieuws als het over Irak of Nigeria gaat.
VK precies het zelfde met massa misbruik door Pakistanen, echter hebben ze daar weer de touwtjes in handen over hun eigen beleid, en zijn we hier verplicht iedereen op te vangen die met een bootje Europa bereikt.

Het is natuurlijk schandalig dat onze overheden zo makkelijk dit land weggeven, je zag het vroeger al in Noord Afrika, toen de Arabische plunderaars kwamen zijn landen als Algerije en Marokko totaal geïslamiseerd.. Dat gaat hier ook gebeuren.

Hier in Rotterdam zie ik dagelijks Nederlandse vrouwen lopen met een hoofddoek die bekeerd zijn, meestal omdat ze een relatie aangaan met een man van niet westerse afkomst uit een moslim land.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:42:30 #49
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205326725
quote:

[..]
:D _O-
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:43:42 #50
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205326738
quote:
Mensen die er geld aan verdienen of er op een andere manier voordeel aan hebben?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205326824
quote:

[..]
Ja, en ze hadden wel een smartphone, kleren en andere spullen mee zeker?
#prioriteitalsjevlucht
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:52:33 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205326868
quote:
Mensen die naïef denken dat alle vluchtelingen vluchtelingen zijn en noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit iemand iets kwaad zullen doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205327058
Goh verrassend.
Hebben we ook hun treinkaartjes betaald?

Gastarbeiders of buitenlandse studenten uit een veilig land horen gewoon terug te gaan naar het land van herkomst, en horen hier helemaal nergens recht op te hebben.
Wat betreft degenen die al hier zijn, zet ze maar gewoon zsm op het vliegtuig, en betaal het ticket, scheelt uiteindelijk een hoop geld.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Spellchecker woensdag 13 juli 2022 @ 14:12:24 #54
197773 crew  maily
pi_205327963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:49 schreef Piles het volgende:

[..]
Ja, en ze hadden wel een smartphone, kleren en andere spullen mee zeker?
#prioriteitalsjevlucht
En.hun moeders, vrouwen en kinderen daar gelaten.
pi_205328020
Dit is al vanaf het begin zo, de Marechaussee heeft bij de start van de oorlog al groepen “Noord Afrikanen” moeten binnenlaten omdat ze allen een nieuw Oekraiens paspoort hadden.
  woensdag 13 juli 2022 @ 14:50:10 #56
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205328486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:16 schreef 111210 het volgende:
Dit is al vanaf het begin zo, de Marechaussee heeft bij de start van de oorlog al groepen “Noord Afrikanen” moeten binnenlaten omdat ze allen een nieuw Oekraiens paspoort hadden.
Echt zielig inderdaad, keiharde racisme van dat tuig jegens de Oekrainers die hun leven niet zeker zijn.
pi_205331232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:50 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Echt zielig inderdaad, keiharde racisme van dat tuig jegens de Oekrainers die hun leven niet zeker zijn.
Probleem is dat ze er niks tegen kunnen doen als ze een echt paspoort hebben. Laat ook weer zien hoe corrupt Oekraïne is door zo makkelijk paspoorten te verkopen
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:39:24 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205331590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Ze verdienen het.
De Nederlanders verdienen het al hun welvaart en veiligheid kwijt te raken met hun grenzeloze naïviteit. En dat gaat ook gebeuren
The End Times are wild
pi_205331756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:16 schreef 111210 het volgende:
Niks mis mee toch Noord Afrikanen? Gaat nu ook goed met ze in Nederland. _O_
pi_205331780
Tijd voor pushbacks.
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:58:30 #61
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205331788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Niks mis mee toch Noord Afrikanen? Gaat nu ook goed met ze in Nederland. _O_
Ze worden er iig niet moderner op...

Vaker een hoofddoek
Marokkaanse moslima’s dragen steeds vaker een hoofddoek. Meer dan driekwart van hen (78 procent) zegt er een te dragen, tegen 64 procent tien jaar geleden. Ook bij jongeren en de tweede generatie is een toename te zien. Bij Turkse moslima’s is deze toename er niet.

Bron : https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-steeds-religieuzer
  Spellchecker woensdag 13 juli 2022 @ 18:00:21 #62
197773 crew  maily
pi_205331812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:58 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Vaker een hoofddoek
Marokkaanse moslima’s dragen steeds vaker een hoofddoek. Meer dan driekwart van hen (78 procent) zegt er een te dragen, tegen 64 procent tien jaar geleden. Ook bij jongeren en de tweede generatie is een toename te zien. Bij Turkse moslima’s is deze toename er niet.

Ja naar de eigen groep toe wel, maar geloof mij de moslima's laten zich heus wel neuken zo niet anaal, om nog maagd te blijven.

Ik heb op tinder wel eens zo'n Marokkaanse gesproken. Die vertelde dat nagenoeg de meeste Marokkaanse vrouwen er buiten het huwelijk waar ze in moesten gaan nog "losse projectjes" hebben. :)
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:09:46 #64
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205331893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja naar de eigen groep toe wel, maar geloof mij de moslima's laten zich heus wel neuken zo niet anaal, om nog maagd te blijven.

Ik heb op tinder wel eens zo'n Marokkaanse gesproken. Die vertelde dat nagenoeg de meeste Marokkaanse vrouwen er buiten het huwelijk waar ze in moesten gaan nog "losse projectjes" hebben. :)
Er zullen heus wel eens dingen stiekem gebeuren.
hier in Rotterdam heb ik vaak antillianen horen praten over Marokkaanse avontuurtjes,

Ze gaan vaker met Antillianen dan met hun eigen mannen, omdat Antillianen het voor zich kunnen houden, de mocro jongetjes gooien gelijk op snapchat of doen er stoer over tegenover vrienden, waardoor er de kans bestaat dat ze als 'onzedelijk' gezien gaat worden in de eigen gemeenschap.

Maar nog steeds denk ik dit hele kleine percentages zijn die zo 'losbandig' zijn.
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:13:53 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205331936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Paar maanden terug waren er wat verhalen hier in de buurt over "Polen" die langs huizen deden rijden en kijken of er nog wat te halen viel. Heb er toen vier op "heterdaad" betrapt, waar ze langs de huizen struinde met een auto met een pools kenteken, zo ook hier. Vier gitzwarte "Polen" die zo uit Ghana zouden kunnen komen. :')

"Polen" :')

Dit gebeurd overal, toen de Syriërs stroom op gang kwam zaten er ook meer Afrikanen tussen dan Syriërs die hoog en laag beweerden Syriërs te zijn, dit doen ze toch ook met het doorgeven van hun leeftijd, ze zijn allemaal minderjarig. De mensen die over dit beleid gaan en ze toelaten moeten eens kappen met die nativiteit of anders verantwoording nemen en ze bij hun in de wijken plaatsen.
Waren de mensen die over het beleid gaan maar naïef…
The End Times are wild
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:20:32 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_205331996
Hier in het Noorden hebben we een sporthal omgetoverd voor vluchtelingen uit Oekraïne.

Zijn allemaal Afrikanen en Marrokanen.
pi_205332015
quote:

[..]

Vaker een hoofddoek

Gelijk hebben ze, er zijn immers ook steeds meer seksueel agressieve moslimmannen en met hoofddoek hebben ze daar geen last van.
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:38:29 #68
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205332158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:20 schreef Rickocum het volgende:
Hier in het Noorden hebben we een sporthal omgetoverd voor vluchtelingen uit Oekraïne.

Zijn allemaal Afrikanen en Marrokanen.
Tsja, Oekraïne is een enorm corrupt land. Oekraïnse paspoorten zijn gewoon te koop, voor de oorlog uitbrak was dat al het geval en nu zal het zeker niet lastiger zijn.

Oost-Europese landen accepteren enkel etnische Oekraïners zodat de niet etnische Oekraïners opgevangen worden in West-Europa. Voor veel etnische Oekraïners is het ook veel makkelijker te integreren in gebieden met een slavische taal.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:44:54 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205332904
Waarom zijn al die Groenlinksers en D66'ers nooit in dit soort topics te vinden...

Te druk met afgeven op boeren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205332953
Laat alleen echte Oekraïense vluchtelingen met Oekraïense identiteitspapieren toe en absoluut geen 'gastarbeiders' en buitenlandse 'studenten' toe die zeggen uit Oekraïne afkomstig te zijn.

Er zou in het algemeen een harde en strenge werkstraf van een paar jaar op asielfraude (ook op het faciliteren van asielfraude) moeten staan en daarna als ongewenst vreemdeling eruit.

Voor zover er wel echt sprake is van mensen van buitenlandse afkomst die uit Oekraïne zijn gevlucht, dan kan je deze helpen om naar hun eigen land terug te keren, maar het is natuurlijk de vraag dan waarom zij dit niet al hebben gedaan.
pi_205333587
Zet ze op een bus/vliegtuig naar Oekraïne. Genoeg veilige gebieden daar inmiddels.
.
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:25:50 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205336156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gelijk hebben ze, er zijn immers ook steeds meer seksueel agressieve moslimmannen en met hoofddoek hebben ze daar geen last van.
Prooi
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:49:04 #73
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205336379
We naderen op dit moment bijna de 70.000'e Oekraïner, ben benieuwd hoeveel van die 70.000 daadwerkelijk mannen zijn uit de derde wereld..

pi_205336397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De mensen die over dit beleid gaan en ze toelaten moeten eens kappen met die nativiteit of anders verantwoording nemen en ze bij hun in de wijken plaatsen.
Het vereist nogal wat naïviteit om uit te gaan van naïviteit.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205336447
Zijn die arme vluchtelingen al verwelkomd door een groepje naïeve Apeldoorners met een mooi lied?
pi_205336490
Ga mijn kinderen ook maar eens aanmelden als Oekrainers uit een oorlogsgebied. Flikker hun papieren door de shredder zoals een echte vluchteling doet. Gratis alles ^O^
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  donderdag 14 juli 2022 @ 05:31:47 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205336737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarom zijn al die Groenlinksers en D66'ers nooit in dit soort topics te vinden...

Te druk met afgeven op boeren?
Omdat ze van tevoren al weten dat ze de halve Fok!-gemeenschap rechts van D66 (die kant is sowieso al 'aanweziger') over zich heen krijgen?

Bij kritische opmerkingen over 'de multiculturele samenleving' mogelijk in een hoek geplaatst worden waar je als Groenlinkser/D66'er/PvdA'er liever niet in zit, kan ook nog een reden zijn.
  donderdag 14 juli 2022 @ 05:39:09 #78
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_205336740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:09 schreef 111210 het volgende:

[..]
Probleem is dat ze er niks tegen kunnen doen als ze een echt paspoort hebben. Laat ook weer zien hoe corrupt Oekraïne is door zo makkelijk paspoorten te verkopen
Het toont alvast dat Oekraine niet klaar is voor EU lidmaatschap.
are we infinite or am I alone
pi_205336845
Het is maar de vraag wanneer onze regering de kop eens uit zijn kont haalt en deze asiel waanzin stopt. Ze halen ze vanuit Afghanistan hierheen, die lui reizen door allemaal veilige landen om hier te komen alleen om hier te profiteren. Het is een hobby van NGO's en wat politieke partijen die verder niks te doen hebben. Trek de stekker uit die onzin. Hoeveel profiteurs gaan we nog gratis huizen geven? Kijk naar Utrecht dat is toch gewoon een uitnodiging voor alle profiteurs die nog twijfelen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_205336903
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 05:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Het toont alvast dat Oekraine niet klaar is voor EU lidmaatschap.
Dat zal ze in brussel jeuken, oekraine wordt gewoon lid. Dat heeft dat enge clubje al besliten
pi_205337189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 07:17 schreef Bloemkool het volgende:
Het is maar de vraag wanneer onze regering de kop eens uit zijn kont haalt en deze asiel waanzin stopt. Ze halen ze vanuit Afghanistan hierheen, die lui reizen door allemaal veilige landen om hier te komen alleen om hier te profiteren. Het is een hobby van NGO's en wat politieke partijen die verder niks te doen hebben. Trek de stekker uit die onzin. Hoeveel profiteurs gaan we nog gratis huizen geven? Kijk naar Utrecht dat is toch gewoon een uitnodiging voor alle profiteurs die nog twijfelen.
De asielindustrie is gigantisch. De hele keten is gecorrumpeerd, van gemeente tot aan de media.

Je hebt een soort Trump nodig om dit helemaal op te schudden.
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:52:06 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205337250
In feite zit er al bijna twee decennia zo'n type in de tweede kamer, zonder premier te worden.

Gelukkig maar, maar ik snap wat anderen er in zien.
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:54:05 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205337269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:52 schreef Eightyone het volgende:
In feite zit er al anderhalf decennium zo'n type in de tweede kamer, zonder premier te worden.

Gelukkig maar, maar ik snap wat anderen er in zien.
Wilders? Die zit er al wat langer hoor..
Kamerlid sinds 1998.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:58:54 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205337302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:49 schreef BMW1993 het volgende:
We naderen op dit moment bijna de 70.000'e Oekraïner, ben benieuwd hoeveel van die 70.000 daadwerkelijk mannen zijn uit de derde wereld..

[ link | afbeelding ]
Dat lijkt mij hele nuttige informatie, ja. Links en rechts hoor je mensen van "hier in de buurt zouden Oekraïnse gezinnen komen, maar we zien alleen maar Noord-Afrikaanse jongemannen en we hebben er last van" maar hier in de buurt zitten karrevrachten Oekraïners en daar heb je geen last van.

Erg interessant om te zien wat de verhoudingen nu echt zijn (en dan volgt de vraag waarom sommige kernen blijkbaar opgezadeld worden met van alles behalve Oekraïners en andere niet).
  donderdag 14 juli 2022 @ 09:01:13 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205337314
Dergelijke verhalen hoor ik wel uit de regio. Een of ander voormalig bankgebouw waar een stuk of 40 Oekraïners zouden zitten, "maar velen zijn wel érg donker van kleur" (denk er een vies gezicht bij als dit uitgesproken wordt).

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 14-07-2022 09:09:49 ]
  donderdag 14 juli 2022 @ 10:24:05 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205337879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:01 schreef Eightyone het volgende:
Dergelijke verhalen hoor ik wel uit de regio. Een of ander voormalig bankgebouw waar een stuk of 40 Oekraïners zouden zitten, "maar velen zijn wel érg donker van kleur" (denk er een vies gezicht bij als dit uitgesproken wordt).
Ja ik hoor ze ook, maar hier in de regio is het dus niet aan de orde lijkt het. Daarom ook zijn voor mij de cijfers interessant om te voorkomen dat er allerlei praatjes als waarheid worden aangenomen.

En trouwens ook de kanttekening dat het mij niet uitmaakt of iemand een ontzettend donkere vluchteling is of een spierwitte, als het maar een vluchteling is en niet een meelifter die de plek zit te bezetten voor een echte.
  donderdag 14 juli 2022 @ 10:34:25 #87
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205337966
quote:

[..]

Vaker een hoofddoek

Wat is er mis met hoofddoek?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205338273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 10:34 schreef corehype het volgende:

[..]
Wat is er mis met hoofddoek?
Als ze niet door mannen gedwongen worden zjin het asociale kutwijven die het normaal vinden dat mannen zich niet hoeven beheersen en de seksuele agressie van hun moslimmannen richting vrouwen zonder hoofddoek dirigeren. Kijk, zij zijn de sletten, ik niet. Zij vragen er eigenlijk om, een kulise vrouw bedekt zich.
  donderdag 14 juli 2022 @ 16:09:08 #89
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205341162
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als ze niet door mannen gedwongen worden zjin het asociale kutwijven die het normaal vinden dat mannen zich niet hoeven beheersen en de seksuele agressie van hun moslimmannen richting vrouwen zonder hoofddoek dirigeren. Kijk, zij zijn de sletten, ik niet. Zij vragen er eigenlijk om, een kulise vrouw bedekt zich.
Precies.
Daarom sta ik wel achter het Franse seculiere beleid.
Die verbied de hoofddoek op school, juist zodat er gelijkheid is in de klas.

Hier zal zo'n maatregel moeilijk gaan werken, omdat er al enorm veel islamitische basisscholen zijn.
pi_205341328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Een hoofddoek is eigenlijk een vorm van victim-blaming.

Kijk zij hebben geen hoofddoek op, die mag je gewoon misbruiken, die zijn niet kuis.

Wij wel, wij bedekken alles want God (Allah) verhoede dat een man opgewonden wordt omdat ik een stukje enkel laat zien. Want dat is dan natuurlijk mijn schuld, niet van die man omdat hij zich niet in kan houden. (dit is sarcastisch)

Ik ga hier heel veel boze reakties op krijgen, maar dat moet dan maar.
pi_205341347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:09 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Precies.
Daarom sta ik wel achter het Franse seculiere beleid.
Die verbied de hoofddoek op school, juist zodat er gelijkheid is in de klas.

Hier zal zo'n maatregel moeilijk gaan werken, omdat er al enorm veel islamitische basisscholen zijn.
Er zal vooral het besef moeten komen dat het veel meer is dan dat een vrouw zelf mag beslissen wat ze draagt, waar ik het mee eens ben.

Het is een erkenning van het feit dat van mannen geen zelfbeheersing verwacht hoeft te worden en in die zin dus een foute norm stellend, terwijl het individuele recht te dragen wat men wil in sociale samenhang een race naar de bottom organiseert. De bottom van seksuele expressie, een race naar de burqa dus eigenlijk. Het zijn de minst kuis geklede vrouwen die de hoeren zijn en als zodanig behandeld worden door moslimmannen. Dus als andere moslima's hun hele hoofd inpakken op hun gezicht na is het eenvoudige losjes zittende hoofddoekje al niet meer genoeg.
  donderdag 14 juli 2022 @ 16:39:42 #92
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205341530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Er zal vooral het besef moeten komen dat het veel meer is dan dat een vrouw zelf mag beslissen wat ze draagt, waar ik het mee eens ben.

Het is een erkenning van het feit dat van mannen geen zelfbeheersing verwacht hoeft te worden en in die zin dus een foute norm stellend, terwijl het individuele recht te dragen wat men wil in sociale samenhang een race naar de bottom organiseert. De bottom van seksuele expressie, een race naar de burqa dus eigenlijk. Het zijn de minst kuis geklede vrouwen die de hoeren zijn en als zodanig behandeld worden door moslimmannen. Dus als andere moslima's hun hele hoofd inpakken op hun gezicht na is het eenvoudige losjes zittende hoofddoekje al niet meer genoeg.
Mee eens, orthodoxe moslima's kijken ook op hun 'zusters' neer die zelf minder streng gekleed zijn.
In de islam staat letterlijk dat het haram is om er als een 'niet gelovige vrouw' uit te zien.

''kleed je zoals hun, dan ben je een van hun'' .. Het lijkt mij heel moeilijk als je met zo'n geloof opgegroeid bent, je wilt natuurlijk niet afgewezen worden door je eigen gemeenschap.
  donderdag 14 juli 2022 @ 17:49:55 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205342333
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 05:31 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Omdat ze van tevoren al weten dat ze de halve Fok!-gemeenschap rechts van D66 (die kant is sowieso al 'aanweziger') over zich heen krijgen?

Bij kritische opmerkingen over 'de multiculturele samenleving' mogelijk in een hoek geplaatst worden waar je als Groenlinkser/D66'er/PvdA'er liever niet in zit, kan ook nog een reden zijn.
Vooral gezien ik op dit forum post voor mijn lol en daarbij zelf wel bepaal waar ik energie in wil steken.

Nu even niet in het 23255536e vluchtelingen zijn allemaal kut-topic.
  donderdag 14 juli 2022 @ 18:11:13 #94
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205342731
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:47 schreef rutger05 het volgende:
Laat alleen echte Oekraïense vluchtelingen met Oekraïense identiteitspapieren toe en absoluut geen 'gastarbeiders' en buitenlandse 'studenten' toe die zeggen uit Oekraïne afkomstig te zijn.

Ook Oekraïnse papieren zijn simpelweg te koop.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205342903
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 18:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ook Oekraïnse papieren zijn simpelweg te koop.
Ja, daarom ben ik niet zo'n fan van met spoed in de EU. Als de Oekraïner dat wil, zullen ze zich (eerst) moeten aanpassen en vooral weg van corruptie.
Als buffer heeft de EU Oekraïne niet nodig, want Rusland heeft de grootste moeite met een paar provincies van een land. Hoe kansloos zijn ze als ze een EU-land binnen vallen, wat vaak ook nog een NAVO-land is...
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:24:00 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205344459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vooral gezien ik op dit forum post voor mijn lol en daarbij zelf wel bepaal waar ik energie in wil steken.

Nu even niet in het 23255536e vluchtelingen zijn allemaal kut-topic.
Dit gaat niet over vluchtelingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:52:30 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205344831
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit gaat niet over vluchtelingen.
Verrek, een migranten zijn allemaal kut topic. Die lijken allemaal zo op elkaar dat ik ze we eens door de war haal.
pi_205350828
Je verwacht het niet. :')
  vrijdag 15 juli 2022 @ 22:09:14 #99
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205355113
Ik durf te gokken dat men gewoon niet weet wat ze met die gasten aan moeten en op gegeven moment die lui maar een verblijfsvergunning geven _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_205386111
quote:
Gemeente gaat minder 'Oekraïense' vluchtelingen zonder die nationaliteit opvangen

Nederlandse gemeenten gaan minder vluchtelingen uit Oekraïne zonder de Oekraïense nationaliteit opvangen. Wie uit Oekraïne is gevlucht en geen permanente verblijfsvergunning had (een derdelander), moet voortaan de gewone asielprocedure in, zonder de voordelen die Oekraïners hebben. Derdelanders die al in de gemeentelijke opvang zitten, mogen er nog wel blijven, meldt het ministerie van Justitie en Veiligheid.

Vluchtelingen uit Oekraïne hebben recht op meer voorzieningen dan andere asielzoekers, zoals opvang, leefgeld, medische zorg en onderwijs. Veiligheidsregio's en de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) hebben het ministerie laten weten een toename te zien in het aantal derdelanders dat hierom naar Nederland wil komen.

Staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel) wil druk weghalen bij de gemeenten. Die hebben momenteel grote moeite om alle Oekraïense vluchtelingen op te vangen. Daarom komt hij nu met de stop voor vluchtelingen met een tijdelijke Oekraïense verblijfsvergunning.

Momenteel verblijven ongeveer zesduizend derdelanders uit Oekraïne in Nederland. Volgens een woordvoerder van het ministerie heeft een deel van hen een permanente verblijfsvergunning voor Oekraïne. Mensen die na dinsdag met een dergelijke vergunning in Nederland aankomen, hebben nog steeds recht op gemeentelijke opvang. Wie met een tijdelijke verblijfsvergunning aankomt, kan zich nog wel aanmelden voor de reguliere asielprocedure.
Tsja, de zogenoemde aanzuigende werking van ruimhartige regelingen is een herhaaldeljk terugkerend probleem.
Hopelijk verminderd het misbruik van de gemeentelijke opvang nu.

Bovendien vanaf 1 oktober stoppen de gemeenten met de noodopvang en leggen die verantwoordlijkheid terug bij het kabinet.
quote:
Vanaf 1 oktober stoppen gemeenten met noodopvang asielzoekers
"Gemeenten en veiligheidsregio's zijn niet opgericht om vluchtelingen op te vangen", zei Bruls na afloop van het beraad. "Dat is het COA. We moeten een streep in het zand trekken. De verantwoordelijkheid moet worden overgedragen aan het rijk."
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205451164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Nederlanders verdienen het al hun welvaart en veiligheid kwijt te raken met hun grenzeloze naïviteit. En dat gaat ook gebeuren
Klopt.
pi_205451172
Gewoon deal met Rwanda maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205451173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 22:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik durf te gokken dat men gewoon niet weet wat ze met die gasten aan moeten en op gegeven moment die lui maar een verblijfsvergunning geven _O-
Stel je voor dat er geen enkele vluchteling meer binnenkomt, wat denk je dat dat voor de business betekend?
pi_205451174
Ik hoorde trouwens een geweldig verhaal uit Ter Apel, de Afghanen vonden het eten maar niets en eisten verbetering, nu was dat net rond het Kaag schandaal van de evacuees, om geen verder gezeik te hebben heeft men letterlijk koks uit Afghanistan ingevlogen met eigen eten :') :') :')
pi_205451253
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 05:57 schreef raptorix het volgende:
Ik hoorde trouwens een geweldig verhaal uit Ter Apel, de Afghanen vonden het eten maar niets en eisten verbetering, nu was dat net rond het Kaag schandaal van de evacuees, om geen verder gezeik te hebben heeft men letterlijk koks uit Afghanistan ingevlogen met eigen eten :') :') :')
Daar heb je vast een betere bron voor.
pi_205451256
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Daar heb je vast een betere bron voor.
Eerste hand, iemand die daar in de Medische dienst werkt.
pi_205451261
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Eerste hand, iemand die daar in de Medische dienst werkt.
Ik kan mij niet echt voorstellen dat men daar in alle chaos als COA (?) koks laat invliegen. Ik kan er ook niets over vinden op internet.
pi_205451263
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik kan mij niet echt voorstellen dat men daar in alle chaos als COA (?) koks laat invliegen. Ik kan er ook niets over vinden op internet.
Dit was nog voor de oorlog met Rusland he, en nogal logisch als je dingen stil wilt houden dat je dit niet in de pers wilt laten verschijnen, maar ik sta hier geen praatjes te vertellen, dit is letterlijk gebeurt onder druk van de Afghaanse vluchtelingen.
pi_205451269
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit was nog voor de oorlog met Rusland he, en nogal logisch als je dingen stil wilt houden dat je dit niet in de pers wilt laten verschijnen, maar ik sta hier geen praatjes te vertellen, dit is letterlijk gebeurt onder druk van de Afghaanse vluchtelingen.
Mijn moeder werkte ooit bij een AZC. Daar waren ook altijd klachten over het eten. Niets werkte voor iedereen natuurlijk.
pi_205451279
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Mijn moeder werkte ooit bij een AZC. Daar waren ook altijd klachten over het eten. Niets werkte voor iedereen natuurlijk.
Nee maar het is natuurlijk wel heel mooi drukmiddel als een Minister onder vuur ligt over Afghanistan, overigens kan ik je vertellen dat ze er nu niet meer werkt omdat ze compleet gek werd van de agressie, ze werkte daar als een huisarts en ze werd overspoelt met mensen die maar eisten dat ze direct werden opgenomen in een ziekenhuis met vage kwaaltjes.

Dat is niet heel vreemd omdat in de landen waar deze mensen vandaan komen dat een soort van statussymbool is.
pi_205451313
quote:

[..]
ga maar halen, doei :W
pi_205451321
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee maar het is natuurlijk wel heel mooi drukmiddel als een Minister onder vuur ligt over Afghanistan, overigens kan ik je vertellen dat ze er nu niet meer werkt omdat ze compleet gek werd van de agressie, ze werkte daar als een huisarts en ze werd overspoelt met mensen die maar eisten dat ze direct werden opgenomen in een ziekenhuis met vage kwaaltjes.

Dat is niet heel vreemd omdat in de landen waar deze mensen vandaan komen dat een soort van statussymbool is.
Tja, niet alleen bij asielzoekers hoor. Ken ook een huisarts die zelf zegt dat het altijd dezelfde mensen zijn die voor elke scheet bij de huisarts zitten. En wij maar afvragen waarom de zorg toch zo duur is...
pi_205451370
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:38 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Tja, niet alleen bij asielzoekers hoor. Ken ook een huisarts die zelf zegt dat het altijd dezelfde mensen zijn die voor elke scheet bij de huisarts zitten. En wij maar afvragen waarom de zorg toch zo duur is...
Dat verhaal ken ik ook. Men komt voor werkelijk alles. En niet zelden zie je ze terug bij de apotheek. Zonder recept. Op hoge poten.
  maandag 25 juli 2022 @ 08:51:00 #114
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205451632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:49 schreef BMW1993 het volgende:

[ link | afbeelding ]
Met de berichten over "duizenden" derdelanders met valse paspoorten/studentenpasjes die nu steeds meer binnendruppelen denk ik oprecht dat méér dan de helft van dat aantal géén Oekraïense roots heeft.
pi_205451662
Wat een SHOCK en dit komt als een TOTALE VERRASSING
  maandag 25 juli 2022 @ 09:10:01 #116
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205451724
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:51 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Met de berichten over "duizenden" derdelanders met valse paspoorten/studentenpasjes die nu steeds meer binnendruppelen denk ik oprecht dat méér dan de helft van dat aantal géén Oekraïense roots heeft.
Ik denk dat 95-99% nooit een voet in Oekraïne heeft gezet.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:25:32 #117
78780 deedeetee
pi_205451806
Dat ze klagen over eten is toch wel algemeen bekend ? Wij eten hier veel broodmaaltijden en daar willen deze mensen niet aan wennen. Ik ben het er niet mee eens dat men daar aan toegeeft. Bedelaars hebben niks te kiezen. :P
En gasten moeten de beleefdheid hebben om te eten wat de gastheer ze voorzet.
Het is trouwens toch van de zotte dat deze mensen beter te eten zouden krijgen dan een gezin met een laag inkomen hier ?
pi_205451847
quote:

[..]
En dat terwijl het zo simpel te checken is

Laat wel weer zien dat de hele asielindustrie erop uit is zoveel mogelijk volk hierheen te halen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205451876
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:25 schreef deedeetee het volgende:
Wij eten hier veel broodmaaltijden en daar willen deze mensen niet aan wennen. Ik ben het er niet mee eens dat men daar aan toegeeft. Bedelaars hebben niks te kiezen.
Niet alleen dit. Maar ze kiezen er zelf voor om hier te komen, als onze gewoonten ze niet bevallen, dan zoeken ze maar een land die er beter bij past.

Iran ofzo oO<
pi_205451895
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:35 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Niet alleen dit. Maar ze kiezen er zelf voor om hier te komen, als onze gewoonten ze niet bevallen, dan zoeken ze maar een land die er beter bij past.

Iran ofzo oO<
Of ze eten gewoon niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205451931
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper

quote:
. Dat probleem word vooral aangepraat door werkgevers, het welzijn van mensen word wel een stuk beter door parttime te werken.

We moeten ons minder gaan focussen op welvaart en meer op het welzijn van mensen, dus stoppen met de focus op onze economie...
Echt, de gemiddelde mens is gewoon oerdom
Vakman pur sang
  maandag 25 juli 2022 @ 09:52:22 #122
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205452001
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:

https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
[..]
Echt, de gemiddelde mens is gewoon oerdom
Is ook een flut artikel, alleen wat cijfers.. geen achtergrond, geen duiding..

Dat vooral jongeren niet fulltime werken vond ik ook wel interessant, maar zonder meer details zegt het niets. Kiezen ze ervoor om meer vrijheid te hebben, of worden ze in parttime gig-banen gedwongen?
pi_205452020
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Is ook een flut artikel, alleen wat cijfers.. geen achtergrond, geen duiding..

Dat vooral jongeren niet fulltime werken vond ik ook wel interessant, maar zonder meer details zegt het niets. Kiezen ze ervoor om meer vrijheid te hebben, of worden ze in parttime gig-banen gedwongen?
Nou ja het is een reactie op de werknemers tekorten in allerlei doe-beroepen natuurlijk.

Maar als je denkt dat nog meer parttime werken en teloorgang van de economie je meer levensvreugde gaat opleveren ben je niet goed bij je pannenkoek.
Juist de florerende economie zorgt ervoor dat je parttime kunt werken.

Tis echt tijd voor een grote recessie zeg.
Vakman pur sang
  maandag 25 juli 2022 @ 10:01:10 #124
78780 deedeetee
pi_205452066
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
En dat terwijl het zo simpel te checken is

Laat wel weer zien dat de hele asielindustrie erop uit is zoveel mogelijk volk hierheen te halen
Allicht want ze verdienen er goed aan.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:02:34 #125
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205452072
quote:

[..]
Het is lachwekkend ons hele 'asielsysteem'.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:06:50 #126
78780 deedeetee
pi_205452102
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is lachwekkend ons hele 'asielsysteem'.
Echt niet, het is om te huilen/janken.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:09:15 #127
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205452119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Echt niet, het is om te huilen/janken.
Eigenlijk wel.

Er gaat niets, maar dan ook helemaal niets goed in ons beleid. Op het moment dat je weer met mensen moet gaan sjouwen naar sporthallen e.d. weet je toch gewoon dat je geen capaciteit meer hebt. Of eigenlijk had je dat daarvoor al moeten weten, maar goed pro-actief handelen zit er bij de kabinetten Rutte toch niet in.
pi_205452120
Migranten die misbruik maken van dingen bedacht door kortzichtige domme mensen. Algemene oorzaak van de Asielcrisis.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:26:40 #129
78780 deedeetee
pi_205452285
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Eigenlijk wel.

Er gaat niets, maar dan ook helemaal niets goed in ons beleid. Op het moment dat je weer met mensen moet gaan sjouwen naar sporthallen e.d. weet je toch gewoon dat je geen capaciteit meer hebt. Of eigenlijk had je dat daarvoor al moeten weten, maar goed pro-actief handelen zit er bij de kabinetten Rutte toch niet in.
Dat komt omdat de huidige politici hun beleid niet durven of willen afstemmen op de realiteit. Als je hun hoort praten lijken ze wel bijna in een heel andere wereld te leven.
Het is mij niet duidelijk waarom we hier Afrikanen moeten huisvesten die claimen uit de Oekraïne te komen. Die stuur je toch meteen door richting hun thuisland ?
  maandag 25 juli 2022 @ 10:33:40 #130
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205452328
Mooi man, studeren in een ander land en dan als er in dat land oorlog uitbreekt niet terugkeren naar je eigen land, maar vluchten naar een compleet ander land :') :') :') en voor de usefull idiots die nu gaan zeggen "jah misschien konden ze door de oorlog niet naar hun eigen land terugkeren." Dan hadden ze nog altijd vanuit Roemenië, Hongarije of alle andere landen waar ze doorheen gekomen zijn weer naar huis kunnen keren.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 25-07-2022 10:45:22 ]
  maandag 25 juli 2022 @ 10:35:57 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205452339
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:33 schreef RealistAtheist het volgende:
Mooi man, studeren in een ander land en dan als er inzat land oorlog uitbreekt niet terugkeren naar jij eigen land, maar vluchten naar een compleet ander land :') :') :') en voor de usefull idiots die nu gaan zeggen "jah misschien konden ze door de oorlog niet naar hun eigen land terugkeren." Dan hadden ze nog altijd vanuit Roemenië, Hongarije of alle andere landen waar ze doorheen gekomen zijn weer naar huis kunnen keren.
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als ik naar pakweg New York of Vancouver vlieg, mijn paspoort op de weg richting het centrum uit een taxi gooi en me daarna aanmeld als asielzoeker. Zou ik dan ook een gratis appartement kunnen krijgen?
  maandag 25 juli 2022 @ 10:38:03 #132
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205452361
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als ik naar pakweg New York of Vancouver vlieg, mijn paspoort op de weg richting het centrum uit een taxi gooi en me daarna aanmeld als asielzoeker. Zou ik dan ook een gratis appartement kunnen krijgen in Manhattan?
Nope, want (ik neem aan dat je blank bent) geen kleurtje en niet het juiste geloof/culturele achtergrond. Ze lachen je vierkant uit als je asiel komt aanvragen.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:43:04 #133
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205452397
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:38 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Nope, want (ik neem aan dat je blank bent) geen kleurtje en niet het juiste geloof/culturele achtergrond. Ze lachen je vierkant uit als je asiel komt aanvragen.
Dan hebben ze een heel groot probleem want dat heet Discriminatie en dat mag weer niet.
Er zijn ook blanke mensen die zijn geboren in Africa
Dus geen probleem
Even een paar jaartjes er over doen om de taal te leren van het land waar je dan zogenaamd vandaan komt en gaan
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_205452595
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als ik naar pakweg New York of Vancouver vlieg, mijn paspoort op de weg richting het centrum uit een taxi gooi en me daarna aanmeld als asielzoeker. Zou ik dan ook een gratis appartement kunnen krijgen?
Je komt beide landen niet in zonder vingerafdruk in je paspoort. Dus het 1e wat ze doen bij aanmelding is je pootje scannen waarna ze onmiddelijk weten wie je bent. En je dan op het vliegtuig naar Nederland trappen. Op eigen kosten.
  maandag 25 juli 2022 @ 11:10:19 #135
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205452628
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:07 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Je komt beide landen niet in zonder vingerafdruk in je paspoort. Dus het 1e wat ze doen bij aanmelding is je pootje scannen waarna ze onmiddelijk weten wie je bent. En je dan op het vliegtuig naar Nederland trappen. Op eigen kosten.
Zouden wij met die asielzoekers ook moeten doen.
pi_205452727
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:07 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Ja maar dan "neemt" Nederland hun gewoon niet terug. Lekker puh.

Als Marokko en andere landen dat kunnen, dan kunnen wij dat natuurlijk ook.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:31:22 #137
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205453906
quote:
4s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja maar dan "neemt" Nederland hun gewoon niet terug. Lekker puh.

Als Marokko en andere landen dat kunnen, dan kunnen wij dat natuurlijk ook.
En dan de hele dag vrouwen lastig vallen en bier drinken op kosten van de Amerikaanse overheid. _O-
pi_205454226
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:31 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
En dan de hele dag vrouwen lastig vallen en bier drinken op kosten van de Amerikaanse overheid. _O-
En mensen die je verkeerd aankijken lekker kopschoppen, winkeliers tot zoveel last zijn dat ze zichzelf genoodzaakt zien om hun tent te sluiten en gewoon lekker jatten van de goed willende burgers, de politie doet toch niets. _O_

En natuurlijk in de slachtofferrol klagen en jammeren _O_
  maandag 25 juli 2022 @ 14:36:28 #139
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205454335
quote:
4s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
En mensen die je verkeerd aankijken lekker kopschoppen, winkeliers tot zoveel last zijn dat ze zichzelf genoodzaakt zien om hun tent te sluiten en gewoon lekker jatten van de goed willende burgers, de politie doet toch niets. _O_

En natuurlijk in de slachtofferrol klagen en jammeren _O_
Dat doet me wel denken aan een bepaalde groep in de USA….
pi_205472705
quote:

[..]
Smoes? Zoals die ene die zelf aan de zijde van Oekraïners vocht en nu op z'n dood zit te wachten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_205472733
quote:

[..]
Klopt, die studenten hadden gewoon de Russische bommen moeten koppen, dat zal ze leren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 27 juli 2022 @ 17:08:17 #142
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205473134
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 16:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Klopt, die studenten hadden gewoon de Russische bommen moeten koppen, dat zal ze leren.
ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')