Ga niet niet de A C tion, want die plastic fans daar zijn echt bagger. Deze is wel goed (heb hem zelf ook)quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:35 schreef Werkman het volgende:
Klacht: Kan ik vandaag weer naar de action voor zo'n kutding van kermiskwaliteit.
Deze is wel goed, en dan met Blokker aankomenquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ga niet niet de A C tion, want die plastic fans daar zijn echt bagger. Deze is wel goed (heb hem zelf ook)
Dat ding is helemaal van metaal i.p.v. plastic en blaast ook echt de oren van je hoofd af op standje 3quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:53 schreef Sfancta het volgende:
Deze is wel goed, en dan met Blokker aankomen![]()
Neef, hou het bij de gifjes, aub.
Vanmiddag vanuit de betoncentrale gelijk kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ga niet niet de A C tion, want die plastic fans daar zijn echt bagger. Deze is wel goed (heb hem zelf ook)
Kan inkoppertje doen, maar ik moet jou wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat ding is helemaal van metaal i.p.v. plastic en blaast ook echt de oren van je hoofd af op standje 3
Link?quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb er een van de lidl en die is verbazingwekkend goed, houdt het al een jaar of 4 vol.
Een Durex Whisper Flex. Hoe toepasselijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:33 schreef Cockwhale het volgende:
Heb deze:
https://www.coolblue.nl/p(...)MMdVH9hoCidUQAvD_BwE
quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:00 schreef knoopie het volgende:
Het was precies één dagje warm. Als je dan al een ventilator op je slaapkamer nodig hebt, dan moet je de keet eens fatsoenlijk isoleren en je zonwering op orde maken. Als de hitte er niet in komt, dan hoef je hem er ook niet uit te krijgen (met een ventilator of airco)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |