Broer gewoon je afval van je balkon afgooien dan ben je er ook vanaf.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:39 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Sinds een tijdje zitten er in de verpakking van de fatsoenlijke KOMO zakken geen witte bind draadjes meer. Sta je dus elke keer weer te kloten en nu moet ik dus EN vuilniszakken kopen & een pak ti-wraps. En nee, die zakken met trekband zijn dun en ruk.
punten bij elkaar doen en een knoopje maken? dan past er hetzelfde (misschien zelfs wel iets meer) in als met dat stukje binddraadquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:39 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Sinds een tijdje zitten er in de verpakking van de fatsoenlijke KOMO zakken geen witte bind draadjes meer. Sta je dus elke keer weer te kloten en nu moet ik dus EN vuilniszakken kopen & een pak ti-wraps. En nee, die zakken met trekband zijn dun en ruk.
punten horen in je neusquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
punten bij elkaar doen en een knoopje maken? dan past er hetzelfde (misschien zelfs wel iets meer) in als met dat stukje binddraad
Dit slaat he-le-maal nergens op.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:19 schreef Cockwhale het volgende:
Gister zei ik ook tegen je zus, 'ik ga komo!'
Ik las kasthomoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:19 schreef Cockwhale het volgende:
Gister zei ik ook tegen je zus, 'ik ga komo!'
Ja, handig, dan kan je meteen de zak testen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Marsenal het volgende:
Altijd als ik vuilniszakken koop en die draadjes ertussen vind denk ik bij mezelf dat het eigenlijk heel fideel is van komo dat je meteen wat erbij krijgt om weg te flikkeren.
Dit, ik knoop ze altijd dicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
punten bij elkaar doen en een knoopje maken? dan past er hetzelfde (misschien zelfs wel iets meer) in als met dat stukje binddraad
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:54 schreef Raw85 het volgende:
punten horen in je neus
niet in een @knoopie
Precies! Ik hoef jouw punten niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |