Dat had ik ook bedacht, maar wij moeten allen bij de check in balie verschijnen ivm aanvullende paspoortgegevens omdat Turkije.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Wij dachten geluk te hebben omdat we vanaf Eindhoven vloegen, maar daar loopt de boel ook helemaal in de soep las ik.![]()
Gelukkig vliegen we pas 2e week augustus, hoop dat de grootste drukte dan wel voorbij is.
Voor wat betreft inchecken ruimbagage en wachtrij voor de security. Je kunt toch prima 1 iemand beide tassen laten inchecken en de ander alvast laten wachten in de rij voor security. Of is het not done om later bij je reisgenoot in de rij aan te sluiten?
Handig voor mensen die meestal alleen reizen, zoals ikquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Wij dachten geluk te hebben omdat we vanaf Eindhoven vloegen, maar daar loopt de boel ook helemaal in de soep las ik.![]()
Gelukkig vliegen we pas 2e week augustus, hoop dat de grootste drukte dan wel voorbij is.
Voor wat betreft inchecken ruimbagage en wachtrij voor de security. Je kunt toch prima 1 iemand beide tassen laten inchecken en de ander alvast laten wachten in de rij voor security. Of is het not done om later bij je reisgenoot in de rij aan te sluiten?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Ze hebben net begin 2020 opnieuw alles uitbesteed. Zie link:
https://nieuws.schiphol.n(...)igingsdiensten-2020/?
"Met de definitieve gunning kan de transitie worden gestart, zodat de dienstverlening op 3 december 2020 kan overgaan op de nieuwe leverancier."
Toen kwam corona, dus het was niet zichtbaar. Nu wel (zie nieuws)
Tamelijk not done, maar dat ben ikquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Er zal vast wel gefronst worden als je dat doet. Maar ja.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Eindhoven halen ze mensen wel op tijd uit de rij voor hun vlucht. Dus als het bv. echt tijd is voor mensen die naar [insert budget bestemming] vliegen, dan worden die uit de rij getrokken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Dat is wel top als dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eindhoven halen ze mensen wel op tijd uit de rij voor hun vlucht. Dus als het bv. echt tijd is voor mensen die naar [insert budget bestemming] vliegen, dan worden die uit de rij getrokken.
Vind dat wel kunnen. Minder kansloos dan dat iemand nog op het laatst aan komt sluiten, omdat 'ie buiten heeft staan te paffen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Ik zag dat toen wel gebeuren. Iemand van het vliegveld liep de rij af en noemde dan bestemmingen. Prima verder.quote:
Bij pretparken werken virtuele wachtrijen al jaren maar Schiphol is echt heel heel anders als we de geleerden moeten geloven.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zag dat toen wel gebeuren. Iemand van het vliegveld liep de rij af en noemde dan bestemmingen. Prima verder.
Idealiter bedenk je natuurlijk iets waardoor mensen op het juiste moment in de rij staan. Desnoods werk je met nummertjes of zo.
Probleem bij Schiphol is vooral dat iedereen al met lichte stress aan komt omdat ze niet weten wat ze kunnen verwachten. Daardoor kunnen mensen opeens niet meer logisch nadenkenquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij pretparken werken virtuele wachtrijen al jaren maar Schiphol is echt heel heel anders als we de geleerden moeten geloven.
Als je een rolstoel kunt faken vind ik wel dat je het verdient om vooraan te komem zonder wachtrij eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:33 schreef Enawh het volgende:
Mensen die rolstoel faken langs al die rijen heen gaan vind ik nog erger..
Het is momenteel ook totaal onbetrouwbaar en wordt er niet echt beter op ook. Als vertrouwen echt foetsie is dat wordt het sowieso snel een teringbende. Virtuele wachtrij of nietquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem bij Schiphol is vooral dat iedereen al met lichte stress aan komt omdat ze niet weten wat ze kunnen verwachten. Daardoor kunnen mensen opeens niet meer logisch nadenken
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:25 schreef archito het volgende:
Sowieso is het natuurlijk vreemd dat Schiphol roept dat je niet eerder als 4 uur van te voren aanwezig moet zijn maar men dan niet garandeerde dat je binnen 4 uur door de rijen bent. Logica van lik me vestje.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is momenteel ook totaal onbetrouwbaar en wordt er niet echt beter op ook. Als vertrouwen echt foetsie is dat wordt het sowieso snel een teringbende. Virtuele wachtrij of niet
En dan dit soort reacties geven:quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sowieso is het natuurlijk vreemd dat Schiphol roept dat je niet eerder als 4 uur van te voren aanwezig moet zijn maar men dan niet garandeerde dat je binnen 4 uur door de rijen bent. Logica van lik me vestje.
Dat is kennelijk omdat het probleem dan alleen maar nog chaotischer wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sowieso is het natuurlijk vreemd dat Schiphol roept dat je niet eerder als 4 uur van te voren aanwezig moet zijn maar men dan niet garandeerde dat je binnen 4 uur door de rijen bent. Logica van lik me vestje.
Dat heeft vooral te maken met de doorstroming. Als Schiphol namelijk niks zegt hierover gaat iedereen *nog* vroeger komen en aangezien Schiphol hun operatie afstemt op een aantal variabelen (waaronder de tijd dat mensen op het vliegveld komen) gooit dat natuurlijk helemaal hun planning overhoop.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze mogen niet vragen wat er met je is dus je hebt vrij baan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een rolstoel kunt faken vind ik wel dat je het verdient om vooraan te komem zonder wachtrij eigenlijk
Als je zoiets gaat faken ben je wel echt lager dan laag. Het schuim der aarde.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:30 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ze mogen niet vragen wat er met je is dus je hebt vrij baan.
Viel mee maar was wel rommelig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou... Zeg maar dag met je handje naar je koffer.
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je zoiets gaat faken ben je wel echt lager dan laag. Het schuim der aarde.
Laat je nakijkenquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een rolstoel kunt faken vind ik wel dat je het verdient om vooraan te komem zonder wachtrij eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |