Tribunalen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
reizigers op Schiphol de nieuwe joden?
zo lang wachten op je vlucht, dat is toch mensonterend.
Als bij die vluchten in de ochtend al zo'n lange rijen zijn moet je nagaan hoe het in de middag is..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:09 schreef DX11 het volgende:
Hoe zijn de rijen bij een vlucht om 07:00 trouwens, moet je er dan echt 03:00 gaan staan ook?
Dat vraag ik me dus af.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:23 schreef Enawh het volgende:
[..]
Als bij die vluchten in de ochtend al zo'n lange rijen zijn moet je nagaan hoe het in de middag is..
Vertrekhal 1,2, 3 verschillen nogalquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af.
Het gekke is op tiktok (ja ik gebruik tiktok deal with it) ik zeer regelmatig filmpjes tegenkom van helse rijen, maar ook filmpjes van "we waren er 4 uur van tevoren maar we waren binnen een kwartier klaar!"
Zal best een combinatie van factoren zijn zoals tijdstip en dag van de week en ook de vertrekhalquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af.
Het gekke is dat ik op tiktok zeer regelmatig filmpjes tegenkom van helse rijen, maar ook filmpjes van "we waren er 4 uur van tevoren maar we waren binnen een kwartier klaar!"
Over het algemeen wel maar ook daar kunnen uitschieters zijnquote:
Ik dacht een robotstofzuiger te zienquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:03 schreef DX11 het volgende:
Wij gaan pas eind augustus maar hebben 3 van deze vouw stoeltjes aangeschaft voor het Schiphol avontuur. Ze werken geniaal, en zijn mooi klein op te vouwen. Enige nadeel is dat ze 1kg per stuk wegen dus je hebt nog 9kg handbagage over. Ja het ziet er suf uit maar als iedereen straks baalt van het staande wachten zitten wij lekker in de rij![]()
[ afbeelding ]
Zal dan wel minder druk zijn dan 's middags toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:09 schreef DX11 het volgende:
Hoe zijn de rijen bij een vlucht om 07:00 trouwens, moet je er dan echt 03:00 gaan staan ook?
Ik heb geen idee, ik zie de helse rijen filmpjes op tiktok soms ook in het donker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zal dan wel minder druk zijn dan 's middags toch?
Tot nu toe is het juist in de ochtend het drukste. Dan vertrekken er ook meer vluchten en komen er vooral heel veel aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees wel soms dat hal 3 rustiger is en die moet ik nou juist hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef Enawh het volgende:
Maar de periode van geannuleerde vluchten is toch al ingegaan ?
Overigens een vriendin van mij was 4 uur van te voren op Schiphol, om 3u 's nachts.
Ze ging al in de rij staan voor de incheckbalie en dr stond al een lange rij. Nog 45m speling had ze.
Dus mensen kom maar 6u van te voren.
Allemachtig, laat ze nog een hyperbool over voor iemand anders? Wat een first world problems drama.quote:
Zou het mij wel waard zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:31 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit erover te denken om Meet & Assist te gebruiken. Tikkeltje overkill misschien maar als ik daardoor sneller door security kom so be it.
Het ziet er wat suf uit, maar het is echt verrekte handig.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik dacht een robotstofzuiger te zien
Hoe weet je nu al welke je hal je moet hebben ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik lees wel soms dat hal 3 rustiger is en die moet ik nou juist hebben
Elke vertrekhal heeft zijn eigen vliegmaatschappijen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef DX11 het volgende:
Maar als de rij voor elke vertrekhal apart is, hoe weet je dan 500m verderop in welke rij je moet gaan staan?
Dat kan je opzoeken, elke maatschappij vertrekt altijd uit dezelfde hal.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef Enawh het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al welke je hal je moet hebben ?
Dat snap ik maar ik bedoel als ik 3 lange rijen zie en ik zie de hal nog niet eens, hoe weet ik dan welke rij ik moet pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke vertrekhal heeft zijn eigen vliegmaatschappijen.
Heeft KLM een goede en een snelle vertrekhal ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke vertrekhal heeft zijn eigen vliegmaatschappijen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:37 schreef Enawh het volgende:
[..]
Heeft KLM een goede en een snelle vertrekhal..
Ik heb tot nu toe alleen "positieve" signalen gehoord over hal 3 helaas. Zo heeft budget vliegen toch ook nog voordelen.quote:Vlieg je met KLM-Air France, dan moet je inchecken in vertrekhal 1 of 2.
Vlieg je met Transavia, dan moet je inchecken in vertrekhal 1.
Vlieg je met een budget maatschappij als Ryan Air, Corendon of EasyJet moet je inchecken bij vertrekhal 3.
Ja dat vraag ik mij dus ook af als ik alleen het einde van 3 rijen ziequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:39 schreef Selenophilia het volgende:
Is het buiten duidelijk aangeven waar je moet staan?
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:39 schreef Selenophilia het volgende:
Is het buiten duidelijk aangeven waar je moet staan?
Ja jesus ik zou dus bij vertrekhal 3 staan, maar mijn vlucht is geannuleerd. Nieuwe geboekt en vlieg met KLM. Dat is nog meer gedoe..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tot nu toe alleen "positieve" signalen gehoord over hal 3 helaas. Zo heeft budget vliegen toch ook nog voordelen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij dus ook af als ik alleen het einde van 3 rijen zie
Kom je 3 uur later achter dat je in de verkeerde rij staatquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.
En mag je toch nog 6 uur te vroeg komen of trekken ze je uit een rij?
Denk wel dat er grondpersoneel staat om je te begeleiden. Althans dat was nog zo in de tijd dat ik er werkte m.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij dus ook af als ik alleen het einde van 3 rijen zie
Hoorde ook dat je gratis water en stroopwafels uitgedeeld krijgt dus dan check ik het wel bij die mannen desnoodsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk wel dat er grondpersoneel staat om je te begeleiden. Althans dat was nog zo in de tijd dat ik er werkte m.
23 augustus lijkt mij een goede dag om te vliegenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:42 schreef DX11 het volgende:
Vond net dit, heb het ook even in de op gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dan beginnen de scholen al bijna weer hè dus dan word het ongetwijfeld rustiger.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
23 augustus lijkt mij een goede dag om te vliegen
Weet wel zeker dat ze geen verstand van hebben welke rij je moet staan etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:45 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoorde ook dat je gratis water en stroopwafels uitgedeeld krijgt dus dan check ik het wel bij die mannen desnoods
Mwoah TUI check-in zit in vertrekhal 3, vertrekken zelf ging via 1. Misschien de uitzondering:)quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat kan je opzoeken, elke maatschappij vertrekt altijd uit dezelfde hal.
[..]
Dat snap ik maar ik bedoel als ik 3 lange rijen zie en ik zie de hal nog niet eens, hoe weet ik dan welke rij ik moet pakken.
Maar inchecken doe je online toch? Heb ik al jaren niet meer ter plekke gedaan. Koffer in dat apparaat gooien enz.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mwoah TUI check-in zit in vertrekhal 3, vertrekken zelf ging via 1. Misschien de uitzondering:)
Vloog je met Tui fly of met Transavia ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mwoah TUI check-in zit in vertrekhal 3, vertrekken zelf ging via 1. Misschien de uitzondering:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |